Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru furnizare reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 142699/26.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041902, Romania, Punct(e) de contact: Elena Faur, Tel. +40 213349069, Email: [email protected], Fax: +40 213349069, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru furnizare reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sos.Berceni nr.10, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 575, 440 si 7, 428, 020RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar.Val.estimata a celui mai mare contract subsecve 1857005 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru furnizare reactivi compatibili analizorului AIA 360
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cant min si max pentru intreg acord cadru sunt cele specificate in caietul de sarcini. Cant min pentru un contract subsecvent sunt mentionate intr-un doc atasat anuntului
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 575, 440 si 7, 428, 020RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
148.000 leiperioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). Se constituie conf art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare, Daca se constituie prin OP, contul este RO39TREZ7045006XXX008767 deschis la Trezoreria sector 4, Bucuresti Aceasta trebuie prezentata in original, la registratura institutiei, pana la data si ora deschiderii, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 suma de: 8302.80 lei 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVASe solicita doar in cazul in care valoarea contractului subsecvent este egala sau mai mare de echivalentul in lei a 125.000euro, Cursul leu/euro de referinta este cel comunicat de BNR la data incheierii contractului subsecvent respectiv.Mod de constituire a garantiei de buna executie: Conf.art.90din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitateconf art 180, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratiecompletata in conformitate cu Formular, Neincadrarea in prevederile art.181. Declaratiecompletata in conformitate cu Formular, Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Copie, Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local. Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Copie, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea. nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratiecompletata in conformitate cu Formular Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Manager- Dr.Monica Boer
Dr.Simona Trifu ? Director Medical
Dir.Financiar Contabil- Ec.Simona Tavarlau
Director Ingrijiri -As. Doina CalinescuSef Serv Achizitii Publice- Elena Faur
Sef Serv Administrativ Ing.Adrian Gosman
Sef Serv. Financiar-Contabilitate -Mariana IonescuAdriana Vornicu ? CFP
Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Declaratiecompletata in conformitate cu Formular.Copii scanate Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Leg.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice;Datele trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate certif ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri in acest domeniu de activitate pe ultimii trei ani,
- min.3.600.000 lei;(Cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR) formularIn situatia operatorilor economici infiintati intr-o perioada mai scurta decat ultimii 3 ani, se vor lua in considerare informatiile prezentate incepand cu data infiintarii. Pentru operatorii economici nerezidenti documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana a unui traducator autorizat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
, formular
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, din ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiardin care sa reiasa furnizarea de produse similare obiectului contractului si tabel anexaDocumente probante: - Pentru fiecare document mentionat in declaratie si tabel anexase vor atasa documente suport dupa caz: - copii dupa contracte (se va prezenta in original sau copie conf cu originalul)sau- scrisori de recomandari sau documente constatatoare, etc. (se va prezenta in original sau copie conf cu originalul)Contractele incheiate in alte limbi decat limba romana se vor prezenta in copie, insotite de traducerile in limba romana autorizate si legalizate.
Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat-un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 / echivalent, pentru furnizor sau producator - in COPIE CONFORM CU ORIGINALUL, valabil la data limita de depunere a ofertelor
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Nota:
Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii (ISO 9001/ echivalent, ) se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite cel putin de catre liderul asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
declaratiecopie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante sos.Berceni nr.10, sector 4, Bucuresti, Amfiteatru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite in acest sens de catre ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii ? Spit.Cl. de Psih.Prof.Dr.Al.Obregia
Adresa postala: sos.Berceni nr.10, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041902, Romania, Tel. +40 213348250, Fax: +40 213349069
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2013 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer