Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare Reactivi pentru analizorul de imunologie IMMULITE


Anunt de participare numarul 92249/14.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Calina Lazarovici, Tel.0236317232, Email: [email protected], Fax: 0236317232, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare Reactivi pentru analizorul de imunologie IMMULITE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf.Ap.Andrei"Galati, Str.Brailei nr.177(Laborator Clinic)
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 624 si 148, 206RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente, cu valoarea estimata minima de 25.624 lei fara TVA, functie de bugetul alocat
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare Reactivi pentru analizorul de imunologie IMMULITE:
AFP, CEA, CA 19-9, CA 15-3, CA 125, Free PSA, HCG, TESTOSTERON, T3, T4, TSH, Free T4, CORTIZOL SERIC, TYROGLOBULINA, ANTITYROGLOBULINA, SUBSTRAT CHEMILUMINISCENT, PROBE WASH, SAMPLE CUPS,
TOXOPLASMA IgG, TOXOPLASMA IgM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AFP cantitate maxima 6 Kit x100 teste, CEA cantitate maxima 9 Kit x100 teste, CA 19-9 cantitate maxima 6 Kit x100 teste, CA 15-3 cantitate maxima 6 Kit x100 teste, CA 125 cantitate maxima 6 Kit x100 teste, Free PSA cantitate maxima 3 Kit x100 teste, HCG cantitate maxima 3 Kit x100 teste, TESTOSTERON cantitate maxima 4 Kit x100 teste, CORTIZOL Seric cantitate maxima 3 Kit x100 teste, TYROGLOBULINA cantitate maxima 5 Kit x100 teste, ANTITYROGLOBULINA cantitate maxima 3 Kit x100 teste, T3 cantitate maxima 5 Kit x500 teste, T4 cantitate maxima 5 Kit x500 teste, TSH cantitate maxima 10 Kit x500 teste, Free T4 cantitate maxima 5 Kit x500 teste, TOXOPLASMA IgG cantitate maxima 3 Kit x100 teste, TOXOPLASMA IgM cantitate maxima 3 Kit x100 teste, SUBSTRAT CHEMILUMINISCENT cantitate maxima 24 Kit x1000teste, PROBE WASH cantitate maxima 10 Kit x2000 teste, SAMPLE CUPS cantitate maxima 1 Kit x1000buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 624 si 148, 206RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 1482 lei si garantie de buna executie in procent de 5 % din valoarea fara TVA, a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se legalizeaza printr-un contract scris, doar daca aceasta reprezinta o conditie necesara pentru indeplinirea in bune conditii a contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P
- Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala
- Certificat constatator Oficiul Registrului Comertului
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Livrari similare in ultimii 3 ani
- Standarde de asigurare a calitatii- Autorizatie pentru distributie
- Aviz de functionare
- Declaratia privind Marcajul CE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.04.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2010 10:00
Locul: Serviciul Achizii, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sf.Ap.Andrei"Galati, Str.Brailei nr.177
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2009 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer