Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare reactivi pentru laboratorul de microbiologie
Anunt de participare numarul 136989/30.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 215992283, In atentia: Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare reactivi pentru laboratorul de microbiologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr.8, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 801, 323.3 si 1, 235, 341.83RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 1 luna - maxim 6 luni, in functie de disponibilitati financiare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare reactivi pentru laboratorul de microbiologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. Denumire produs U.M. Cod CPV Cantitate min. lunara Cantitate max. lunara Cantitate min. 24 luni Cantitate max. 24 luniLot I - Izolare, identificare antibiograma - coci gram pozitiv
1 Agar Columbiaflac 500 g 33696000-5 4 6 96 144
2 Agar Mueller-Hinton flac 500 g 33696000-5 4 6 96 144
3 Manitol salt agar Chapman flac 500 g 33696000-5 4 6 96 144
4 Agar bila esculina flac 500 g 33696000-5 1 2 24 48
5 Trusa determinare a grupului pentru streptococi kit 50 teste 33696000-5 1 2 24 48
6 Trusa de detectie coagulaza stafilococ kit 500 teste 33696000-5 2 3 48 72
7 Discuri optochin cartus 50 discuri 33696000-5 1 1 24 24
8 Kit detectie oxidaza cutie 50 sticsuri 33696000-5 3 4 72 96
9 Discuri de antibiograma, care sa contina: Amikacin 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Amoxicilina/Acid clavulanic 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Ampicilina 10 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Azitromicina 15 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 1 2 24 48Cefepime 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Ampicilina/Sulbactam 20 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 1 2 24 48Cefotaxime 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Ceftriaxone 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Cefuroxime 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Ceftazidime 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Cloramfenicol 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 1 3 24 72Ciprofloxacin 5 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 3 5 72 120Etritromicina 15 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 1 3 24 72Gentamicina 10 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 3 5 72 120Imipenem 10 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Colistin 10 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Cefoxitin 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Cefoperazona/sulbactam 105 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Linezolid 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 1 3 24 72Netilmicina 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Norfloxacin 10 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Ofloxacin 5 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Oxacilina 1 microgram cutie 250 cp 33696000-5 1 3 24 72Penicilina G 10U.I. cutie 250 cp 33696000-5 1 3 24 72Piperacilina/Tazobactam 110 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Rifampicina 5 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 1 3 24 72Sulfametoxazol/Trimetoprim 25 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Teicoplanina 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 1 3 24 72Vancomicina 30 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 1 3 24 72Tobramicina 10 micrograme cutie 250 cp 33696000-5 2 4 48 96Lot II - Izolare-identificare bacili fram negativi automat
1 Seruri de aglutinare care sa contina: Salmonella poli O fl. 2ml 33696000-5 1 1 2 3Salmonella poli O1 fl. 2ml 33696000-5 1 1 2 3Shigella dysenteriae A fl. 2ml 33696000-5 1 1 2 3Shigella dysenteriae A1 fl. 2ml 33696000-5 1 1 2 3Shigella flexneri polyvalent B fl. 2ml 33696000-5 1 1 2 3Shigella boydii poli C fl. 2ml 33696000-5 1 1 2 3Shigella boydii poli C1 fl. 2ml 33696000-5 1 1 2 3Shigella boydii poli C2 fl. 2ml 33696000-5 1 1 2 3Shigella boydii poli C3 fl. 2ml 33696000-5 1 1 2 3Shigella soney D fl. 2ml 33696000-5 1 1 2 3E.coli O157 fl. 2ml 33696000-5 1 1 2 3
2 Kituri de identificare cu reactivi aditionali si consumabile incluse compatibile cu MINIAPI, care sa contina: ID 32 Ecutie cu 25 kituri 33696000-5 3 5 72 120ID 32 GN cutie cu 25 kituri 33696000-5 2 3 48 72Lot III - Izolare-identificare germeni anaerobi
1 Schaedler agar Cutie 10 placi 33696000-5 2 3 48 72
2 Schaedler bulion fl.500gr 33696000-5 4 6 96 144
3 API 20 A identificare Cutie 20 buc 33696000-5 1 2 24 48
4 API ATB ANA-antibiograma Cutie 10 buc 33696000-5 2 4 48 96
5 Genbag anaerob Cutie 20 buc 33696000-5 1 2 24 48
6 Indicator anaerobioza Cutie 20 buc 33696000-5 1 3 24 72Lot IV - Izolare-identificare antifungigrama levuri
1 Agar Sabouraud cu Cloramfenicol fl.500gr 33696000-5 1 2 24 48
2 Galerii ID 32 C Cutie 25 buc 33696000-5 1 2 24 48
3 ATB FUNGUS Cutie 25 buc 33696000-5 1 2 24 48Lot V - Lot flacoane pentru hemocultura - compatibile cu sistem Bactalert 240
1 Flacoane standard / FAN aerob Cutie 25 fl 33696000-5 7 9 168 216
2 Flacoane standard / FAN anaerob Cutie 25 fl 33696000-5 7 9 168 216
Valoarea estimata fara TVA: intre 801, 323.3 si 1, 235, 341.83RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1 =3.484 leiLotII =1.187 leiLotIII =2.742 leiLotIV =946 leiLotV=3.996 lei(1% din valoarea totala estimata) valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) pana la data si ora limita de primire a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original pana la data si ora limita de primire a ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS + Buget de stat+Programe nationale de sanatate+Programe de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Formularulnr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formularul nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 Formularulnr. 11
*Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Ministrul Sanatatii: Vasile Cepoi
Manager: Prof.Dr. Radu Alexandru Macovei
Director Medical: Dr. Louchi Nicusor
Director Financiar-Contabil: Dr. Daniela Blindu
Director Ingrijiri: As. Cristina Elena Preda
Sef Birou Achizitii: Ec. Marina Gontariu
Coordonator laborator bacteriologie: Dr. Gingu Raluca
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularulnr. 6
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr. 4 - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- codurile CAEN, similare cu obiectul contractului- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va prezenta cel putin 1 recomandare pentru bunuri similare (de la unitatile specificate in declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani) , in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006- Mostre din fiecare produs ofertat, cu titlu gratuit, in ambalajul in care se va face livrarea. Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor. Mostrele reprezinta cerinta minima de calificare, neprezentarea acestora atragand dupa sine eliminarea ofertantului din procedura.
- Certificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SCUB va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data primirii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In licitatia electronica pot intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate admisibile.Licitatia electronica va fi organizata in doua runde de ofertare, fiecare avand 24 de ore, cu o pauza intre ele de 24 ore.Elementul ofertei care va face obiectul licitatiei electronice: pretul total/lot (calculat la doua zecimale).Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10957
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca nr.8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992283, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 08:13