Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR
Anunt de participare numarul 122328/31.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Adresa postala: Str. Pietii, Nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian, Roald, Mihaela Carapcea, Gavrilas, Zagrean, Tel. 0268 416393, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0268 418080, 0268 410910, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sectia Laborator a spitalului din BRASOV, Str. Pietii, nr. 9, prin grija ofertantului, fara nici un fel de implicare din partea autoritatii contractante. Costurile referitoare la livrarea produselor vor fi integral suportate de care furnizor.
Livrarea produselorse va efectua pe baza comenzii ferme, emisa si transmisa de autoritatea conractanta, in maxim 3 zile lucratoare de la transmiterea comenzii
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 646, 413 si 1, 044, 588RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati si fondurile disponibile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de reactivi si materile de laborator asa cum sunt descrise in caietul de sarcini si fisa de date a achizitiei atasate prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33141300-3-Dispozitive de punctie venoasa si de prelevare de sange (Rev.2)
33141625-7-Truse de diagnosticare (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de reactivi si materile de laborator conform documentatiei de atribuire atasata.
Valoarea estimata fara TVA: intre 646, 413 si 1, 044, 588RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare conform art. 43^1 din OUG 34/2006, 6464, 13 ron si defalcata pe loturi conform caietului de sarciniGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, obtinute din contractul cu C.A.S.A.O.P.S.N.A.J si subventii de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Prezentare declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor - declaratie art. 181;
Certificat de participare la procedura;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale: Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie;
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inmatriculare a societatii la Regisrul Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2010vizat de organele de resort;
Informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara;
Lista principale livrari in ultimii 3 ani;Informatii privind personalul tehnic de specialitate;
Certificat de conformitate produs;
Documente din care sa rezulte originea produselor livrate;
Autorizatie de functionare a ofertantului emisa de Ministerul Sanatatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1211/11.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S8-011717 din 13.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai Ministerului Finantelor PublicePersoanele imputernicite de catre ofertantiComisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari 10.06.2011
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natonal de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 3, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 - 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu juridic
Adresa postala: str. Pietii, nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. 0268 - 416393 int. 166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 12:51