Licitatie Publica - Acord Cadru furnizare semicarcasa porc cu slanina, cap si picioare- refrigerata
Anunt de participare numarul 141307/22.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti
Adresa postala: STR.SABARULUI, NR.1 , LOCALIATATEA JILAVA, JUD.ILFOV, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: PENITENCIAR BUCURESTI JILAVA * COMPARTIMENT ACHIZITII, Tel. +402 14570181, In atentia: CARMEN TUFANESCU, Email: [email protected], Fax: +402 14570164, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru furnizare semicarcasa porc cu slanina, cap si picioare- refrigerata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.SABARULUI, NR.1 , LOC. JILAVA, JUD.ILFOV
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 911, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente aferente acordului cadru se vor incheia de regula lunar, in functie de fondurile bugetare alocate de catre ordonatorul de credite superior si de necesitatile Penitenciarului Bucuresti Jilava
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru cu reluarea competitiei incheiat cu 3 operatori economici, in vederea atribuirii contractelor subsecvente de furnizare semicarcasa porc cu slanina, cap si picioare- refrigerata.Contractele subsecvente se vor incheia de regula lunar, in functie de fondurile bugetare alocate si de necesitati.Reofertarea se va face trimestrial.Primul contract subsecventva fi atribuit castigatorului desemnat in urma competitiei , adica operatorului economic semnatar al Acordului cadru clasat pe locul I .Semnatarii acordului-cadru au obligatia de a prezenta la data solicitata, in plic inchis, la sediul unitatii achizitoare, valoarea ofertei/propuneri financiare (pret unitar, fara tva x cantitate solicitata).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime si maxime ce se estimeaza ca vor fi solicitate pe durata intregului acord cadru:
Cantitate minima acord cadru= 83.000kg / Cantitate maxima acord cadru = 94.000kg.
Valoarea minima estimata/acord cadru = 805.100 lei/Valoarea maxima estimata/acord cadru = 911.800lei.
Valoarea estimata fara TVA: 911, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 4.691, 8 lei.Echivalenta leu/alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile. GP se constituie prin: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, - ordin de plata . Cont garantii Penitenciarul Bucuresti Jilava: RO 89TREZ4215005XXX000243, deschis la Trezoreria Ilfov. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia va fi irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare . In masura in care Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , conform Art. 2781*) din OUG 34/2006 , suma de 4.691, 8 lei .Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronicapana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii. Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta :10 % din pretul contractului, fara TVA ; Modalitate de constituire : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , - depunere numerar la casieria autoritatii contractante ;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca partile convin ca garantia de buna executie sa se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 3*Certificat de Taxe si Impozite locale (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Cerinta nr. 4*Certificat de Atestare Fiscala (datorii le bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Stroe Catalin - Director
Nica Dana ? director adjunct economico-administrativ
Caragui Carmen ? contabil sef
Miereanu Doina ? responsabil viza CFPP
Sandu Cornelia ? sef serviciu logistica , presedinte comisie evaluareBadea Gabriel - rezerva presedinte comisie evaluare
Tufanescu Carmen - membru comisie evaluare
Ciutea Corina - membru comisie evaluare
Lungu Marin - membru comisie evaluare
Neacsu Cristina - membru comisie evaluare
Stoica Florin - membru comisie evaluare
Ursu Dragos - rezerva membru comisie evaluare 1.Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului - original, copie legalizata notarial sau copie lizibila?conform cu originalul?.
Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.3. Autorizatie sanitara de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Mostra produs ofertat.Se va depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor, la sediul autoritatii contractante ? secretariat, cu procesul verbal de predare primire inregistrat pe care se va mentiona obligatoriu ora depunerii
* Standarde de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent
* Standarde de asigurare a sigurantei alimentelor SR EN ISO 22000:2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Informatii legate de reluarea competitiei: Elementele/conditiile care fac obiectul reluarii competitiei si criteriul de atribuire/factorii de evaluare care urmeaza sa fie aplicati pentru stabilirea operatorului economic caruia ii va fi atribuit contractul subsecvent : pretul unitar.Autoritatea contractanta va transmite concomitent o invitatie de participare la reofertare catre toti operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, ori de cate ori decide achizitionarea produselor care fac obiectul acordului .Semnatarii acordului-cadru au obligatia de a prezenta la data solicitata, in plic inchis, la sediul unitatii achizitoare, valoarea ofertei/propuneri financiare (pret unitar, fara tva x cantitate solicitata).In situatia in care, in urma invitatiei de reofertare, doi furnizori prezinta acelasi pret, se va relua competitia numai cu cei doi operatori, acestia trebuind sa-si imbunatateasca oferta, in sensul diminuarii acesteia.In urma analizarii ofertelor prezentate, autoritatea contractanta va stabili operatorul economic castigator, va transmite rezultatul evaluarii ofertelor tuturor participantilor la reofertare si va atribui contractul subsecvent celui care a oferit pretul cel mai scazut.Operatorii economici semnatari ai acordului-cadru au obligatia de a lua toate masurile posibile in vederea minimizarii costurilor, pentru a servi in cel mai bun mod interesele autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit prevederilor art.256 ^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PENITENCIARUL BUCURESTI JILAVA - COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR.SABARULUI, NR.1 , LOC. JILAVA, JUD.ILFOV , ,Localitatea: jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel. +402 14570182, Fax: +402 14570164, Adresa internet (URL): www.penitenciaruljilava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2012 12:29