Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru Furnizare si distributie produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore


Anunt de participare numarul 79699/10.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel.0241708413, Email: [email protected], Fax: 0241708411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru Furnizare si distributie produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile scolare clasele I-VIII invatamant de stat si privat si unitati prescolare, de stat si privat cu program normal de 4 ore din judetul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 51, 303, 360RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui contracte subsecvente cu durata unui an scolar in perioada 2009-2013
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor furniza si distribui pachete continand lapte si corn pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
15511000-3-Lapte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe durata acordului-cadru 2009-2013 se estimeaza ca se vor furniza si se vor distribui 52.190.600 pachete (lapste si corn)pentru elevi/prescolari;
Valoarea estimata fara TVA: 51, 303, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare solicitaa in cuantum de 300.000 lei; se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau cu OP in contul nr. RO08TREZ2315006xxx000433
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea acordului-cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrare in art 181 din OUG 34/2006
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si bugetul local
Certificat constator ORCCertificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile aferente anilor 2006, 2007, 2008 la 31 decembrie;
Informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si lista principalelor contracte similare in ultimii 3 ani;
Licente de fabricatie eliberate de organismele abilitate pentru produsele furnizate
Certificate eliberate de Directia de Sanatate Publica Judetean din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile legale de producere, distribuire si transportul produselor de panificatie si lactate
Experienta similara: cel putin un contract similar finalizat in ultimii 3 ani;se vor prezenta copii ale contractelor care sustin experienta similara si recomandari in original, de la beneficiar;
Declaratie privind echipamentele si spatiile necesare depozitarii produselor furnizate; dovezi de detinere ale acestora
Declaratie cu personalul de specialitate propus pentru derularea contractului si calificarea acestora
Standarde de calitate: ISO 9001 si HACCP conform ISO 22000/2005
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract similar de furnizare si distributie produse lactate si produse panificatie cu valoare de minim 12.000.000 lei, finalizat in ultimii 3 ani.Se solicita minim 10 mijloace de transport si distributie/autovehicule speciale, termoizolante si/sau dotate cu instalatii frigorifice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Da, se va organiza o licitatie electronica ca faza finala a licitatiei deschise, conform art. 161-169 din OUG 34/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sect. 3, Localitatea: Constanta, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr.23, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241.708.413, Email: [email protected], Fax: 0241.488.411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer