Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare solutii de dializa pentru Programului National de Dializa


Anunt de participare numarul 134939/25.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Punct(e) de contact: CIOCEA MAGDA, Tel. +40 245212113, Email: [email protected], Fax: +40 245212113, Adresa internet (URL): https: //spitalultargoviste.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare solutii de dializa pentru Programului National de Dializa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 847RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia un numar de 12 ctr.subsecv. Fiecare ctr.va avea o valabil.de 1 luna.Val. estimata a celui mai mare ctr. subsecv pentru fiecare lot in parte este: Lot/Lei: 1=11624, 20;2=4705, 20;3=5306, 70;4=1137, 15;5=5306, 70;6=5907, 50;7=50967;8=11164, 20; 9=4854
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de solutii de dializa necesare derularii in bune conditii a Programului National de Dializa din judetul Dambovita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692800-5 - Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 -cant.min ? 1500 buc ; cant. max ? 5500 bucLot 2 - cant.min ? 700 buc ; cant. max ? 1400 bucLot 3 - cant.min ? 1000 buc ; cant. max ? 2500 bucLot 4 - cant.min ? 300 buc ; cant. max ? 500 bucLot 5 - cant.min ? 500 buc ; cant. max ? 2500 bucLot 6 - cant.min ? 300 buc ; cant. max ? 1000 bucLot 7 - cant.min ? 12000 ; cant. max 25000 bucLot 8 - cant.min ? 1000 buc ; cant. max ? 5500 bucLot 9 - cant.min ? 700 buc ; cant. max ? 2400 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 847RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant de participa in cuantum tot.de 12008, 47RON impartita pe lot.conf.Fisei de date a achiz.si Anex.B Modul de constit a garantiei de participare- prin orice instrument de garantare emis in cond legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prez.in orig.sau prin viram.banc.in contul RO45TREZ2715006XXX005629, Trezoreria Targoviste, cod fiscal 4206845, prin ordin de plata vizat de banca in contul autorit.contractante sau numerar depus la casieria institutiei. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.11 Garantia de participare va fi valabila minim 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 ^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 este: a)intre 63000 si 420000 lei inclusiv - 1% din aceatsa valoare; b)intre 420001 si 4200000 lei inclusiv - 4200 lei + 0.1% din cea ce depaseste 420001 lei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. sau de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri; sunt considerati candidatii tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Mod de constituire: -scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 10), sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari;
-prin OP la Trezoreria Targoviste in contul RO45TREZ2715006XXX005629 al autoritatii contractante, COD FISCAL 4206845 sau - in numerar la caseria unitatii;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii- fonduri din asigurarile sociale de sanatate programului national de Dializa
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.3 completat2)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.4 completat3)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? in original, sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de reprezentatul legal.4)Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 5 completat.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 6 completat.6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare - Formularul nr.14 completat. Pentru completarea declaratiei, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta sunt: dr. Lavinia IONESCU - manager, ec. Silviana MARIN - director financiar-contabil, as. med. Rodica NICOLAE - director ingrijiriec. Magda CIOCEA - sef serviciul achizitii publice ) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2) Autorizatia de distributie angro medicamente emisa de catre Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.Se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor .Aceasta va trebui sa fie cel putin egala cu: Lot/Lei: 1=23248, 40;2=9410, 40;3=10613, 40;4=2274, 30;5=10613, 40;6=11815;7=101934;8=22328, 40; 9=9708
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata a medicamentului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 10:00
Locul: SPITALUL JUD. DE URGENTA TARGOVISTE - Str. T. Vladimirescu. 48 - SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departjare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca exista oferte admisibile cu preturi egale, se va solicita o noua propunere financiara in plic sigilat. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire-pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste
Adresa postala: Str.Tudor Vladimirescu, nr.48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Tel. +40 245212113, Email: [email protected], Fax: +40 245212113, Adresa internet (URL): https: //spitalultargoviste.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer