Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE SUBSTANTE DEZINFECTANTE


Anunt de participare numarul 138407/28.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Punct(e) de contact: IOAN GRAT, Tel. +40 257211233, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitara sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE SUBSTANTE DEZINFECTANTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL UNITATI, ARAD, STR. ANDRENYI KAROLYI NR. 2-4. ARAD
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 240 si 1, 122, 960RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente este de minim 1 luna, maxim 12 luni, in functie de necesarul obiectiv al unitatii si de fondurile alocate. Valoarile minime si maxime fara TVA a contractelor subsecvente pe fiecare lot se regasesc in anexa la Caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE SUBSTANTE DEZINFECTANTE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI:
LOT 1 Dezinfectant detergent de nivel inalt pentru suprafete
LOT 2 Dezinfectant detergent de nivel intermediar pentru suprafete
LOT 3 Dezinfectant rapid pentru dezinfectia suprafetelor mici aplicare prin pulverizare
LOT 4 Dezinfectant de nivel inalt pentru dezinfectia instrumentelor invazive si materialelor termosensibile ce nu suporta autoclavarea
LOT 5 Sterilizant la rece pentru sterilizarea instrumentelor si materialelor termosensibile
LOT 6 Gel septic pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor prin frecare
LOT 7 Dezinfectant pentru suprafete (tablete clorigene)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SI VALORILE ESTIMATE SE REGASESC IN ANEXA CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 240 si 1, 122, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2% din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor ?Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - OP in contul autoritatii contractante - instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta si o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- Formular nr. 14. cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria Municipiului Arad Cod fiscal 3519879- Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare - Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. - Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a foststabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea acordului cadru cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferteau fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. -In vedereareturnarii se va prezenta si o cerere de returnare a garantiei de participare Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata siconform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 actualizata 5 % din valoarea contractului subsecvent (fara TVA) constituita conform H.G. 925/2006 , Art.90, Formularul nr. 14- reducere 50%pentru IMM-uri ? se va prezenta si o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii din contractul incheiat cu CJAS Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul nr. 2; - Documentul va fi prezentat in original
2. Declaratii privind eligibilitatea: completare Formular nr. 5.Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, actualizata; - Documentul va fi prezentat in original
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata: Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata; -completare Formular nr. 6;
- Documentul va fi prezentat in original
4. Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Finante Locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Persoanele juridice straine -trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 actualizata. Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in copie lizibila cu mentiunea , « conform cu originalul », , insotite de traducerea autorizata in limba romana -legalizate.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006 Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 8 ? din Sectiunea "Modelele de formulare" a prezentei documentatii de atribuire. Personele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Teodora Olariu ? manager; Ec. Nicolina Popa ? director financiar contabil; As. Lic. Mirela Balan ? Director de ingrijiri; Dr. Andreica Lacramioara- Medic sef SPCIN; Ec. Ioan Grat; Ec. Florin Redis; Ec. Slagean Petcov; Jr. Mihaela Jurgiu; Ec. Lenuta Halmagean Documentul va fi prezentat in original
6. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 3 - din Sectiunea "Modele de
formulare" a prezentei documentatii de atribuire. Documentul va fi prezentat in original Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - Documentul se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Nota: - Ofertantului clasat pe primul loc, dupa etapa de evaluare a ofertelor, i se vor solicita pentru conformitate documentele solicitate la pct.III.2.1.b) in original sau copie legalizata?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.In situatia in careofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin
de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta corespunzator perioadei efective de
activitate.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta
comunicata de BNR sau BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Prezentarea a maximum 3 contracte de natura similara. Solicitam cel putin o recomandare din partea beneficiarului/clientului
pentru fiecare lot ofertat, solicitam prezentarea obligatorie de mostre, cu
titlul gratuit, care se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele vor fi ambalate individual si se vor eticheta si inscriptiona cu
denumirea ofertantului.Toate mostrele ale aceluiasi participant vor fi ambalate intr-o cutie care va fi la randul ei inscriptionata cu
denumirea ofertantului si cu enuntul : «mostre de__________ pentru LOTUL « x », cu mentiunea « ANU SE DESCHIDE PANA IN DATA DE ....... ora .... » - conform invitatiei departicipare.
?Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2012 11:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTESTR. ANDRENYI KAROLY NR. 2-4, ARAD JUD. ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, depunerea unei noi oferte financiare, in aceleasi conditii ca si oferta initiala (in plic sigilat cu scrisoare de inaintare). Sedinta de deschidere a noii oferte se va comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Daca si dupa aceasta reofertare exista egalitate se va solicita o noua reofertare in aceleeasi conditii de solictare si de raspuns Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie. Pentruofertantii clasati pe locul 2 sau 3, care au preturi egale elementul de departajare va fi cel mai scurt termen de livrare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: Str. Andrenyi Karolyi nr. 2-4, jud. Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310037, Romania, Tel. +40 257211233, Email: [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2012 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer