Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare sulfat de aluminiu pentru tratarea apei


Anunt de participare (utilitati) numarul 141193/19.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala: Narciselor, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN MURARU, Tel. +40 0334401796, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0234551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord-cadru furnizare sulfat de aluminiu pentru tratarea apei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -Statia de Tratare Darmanesti ? Loc.Darmanesti, Calea Trotusului 1A, jud. Bacau.
- Statia de Tratare Barati -Loc. Barati, Com. Margineni, jud. Bacau.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 434, 428EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente : Anul 2013 01 ianuarie ? 31 decembrie- 1 contract subsecvent- 108.607 euro; Anul 2014 01 ianuarie ? 31 decembrie- 1 contract subsecvent- 108.607 euro; Anul 2015 01 ianuarie ? 31 decembrie- 1 contract subsecvent- 108.607 euro; Anul 2016 01 ianuarie ? 31 decembrie- 1 contract subsecvent- 108.607 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de sulfat de aluminiu pentru tratarea apei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului - cadruCantitati minime pentru sulfat de aluminiu?500 tone / contract subsecvent;Cantitati maxime pentru sulfat de aluminiu ?650 tone / contract subsecvent;Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadruCantitati minime pentru sulfat de aluminiu? 2000 tone / durata acordului cadru;Cantitati maxime pentru sulfat de aluminiu ? 2600 tone / durata acordului cadru
Valoarea estimata fara TVA: 434, 428EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 20.000 leiPer.de valab.: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Conf.prev.art.86 alin.1 din HG 925/2006., Gar.de part.se const.prin virament bancar sau prin instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prez.in original, in cuantumul si ptr.per.prev.in D.A.". Documentele priv.constit.gar.de part.treb.transm.in SEAP in format electronic, pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor.Scrisoarea de gar.de part.se va depune si in orig.la sediul autorit. contr. pana la term.limita de primire a ofertelor. Gar.de part.se poate constit.si prin depunerea la casieria autorit.contr.: -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu cond.conf.acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor;
-a unei sume in numerar, in cazul in care val.gar.de part.este redusa ca val..-Cont: RO66 RNCB 0026 1182 2767 0001, deschis la BCR Bc.Formularul scrisorii de gar.bancara ptr. part.este prezentat in sectiunea III - form.(Formularul 10).Conf.art.33 alin.3 lit.b din HG.925/2006, ofertele care nu sunt insotite de gar.de part., in cuantumul, forma si avand per.de valab. solicit.in documentatia de atribuire, se resp..In cazul in care ofertantul depune contest. iar C.N.S.C va resp. contest., autorit.contr.va retine din gar.de part., depusa de ofertant, suma de 5.734, 92 lei(conf.art.2781, alin.1 din OUG nr.34/2006.).In cazul in care ofertantul se incadr. in cat.I.M.M.-urilor, astfel cum acestea sunt def.prin Legea nr.346/2004, acest.benefic.cu red.de 50% a gar.de part.(prev.de art.16 alin.(2)din legea mai sus ment.).In acest caz dov.constit.gar.de part.va fi insotita de declaratia pe propria rasp. priv.incadr.in categ.I.M.M.-urilor (decl.va fi intocm.in conf.cu Anexa 1 la O.G.nr.27/2006 ptr. modif. si compl.Legii nr.346/2004).Cursul leu/euro avut in vedere ptr.calculul echivalentei este de 4, 50 lei/euro.In cazul unei asocieri gar.de part.va fi constit. de oricare dintre asociati, in numele asociatilor. Valoare garantie de buna executie: 5 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 89-90 din HG 925/2006 actualizata.In cazul in care castigatorul nu constituie garantia de buna executie, autoritatea contractanta va rezilia contractul. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM-urilor, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie (conf.art.16 alin.(2) din legea IMM-urilor). In acest caz dovada constituirii garantiei de executie va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completare Formular 1In conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 autoritatea contractanta are obligatiade a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in situatia expusa la acest articol.Sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.In cazul unei asocieri formularul 1 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006Cerinta obligatorie: completare Formular 2Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri formularul 2 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34 / 2006Cerinta obligatorie: completare Formular 3Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?.Persoanele, din cadrul autoritatii contractante, care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire:
Gaina Razvan Grigore, Ivasciuc Adriana, Radulescu Petrus, Butuc Iulia, Muraru Valentin, Chiribau Cristina Eleonora, Ichim Ioan, Petraru Ana-Alina, Ichim Mihaela, Aldea Constantin-Aurel, Hanganu Nicu.In cazul unei asocieri formularul 3 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta obligatorie: completare Formular 4
Conform Ordinului 314/2010, fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul unei asocieri formularul 4 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Cerinta obligatorie : Persoane juridice romane: Prezentare certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat astfel:
?? Certificat de atestare fiscala, emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) in luna anterioara, celei in care se depune oferta?? Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Persoane juridice straine: Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Se va permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul? in conformitate cu art.5 din Ordin Presedinte ANRMAP 509/2011. 6.Certificatul constatator eliberat Oficiul Registrului Comertului
Cerinta obligatorie : In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale fiecare ofertant va prezenta Certificatul Constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul teritorial, cu informatii valabile/reale la data limita de depunere aofertelor, respectiv adresa actuala, asociati, persoane imputernicite si obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Se va prezenta document specific emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic.
7.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoanele juridice/fizice straine
In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr.34/2006 pentru demostrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare ca dovedesc forma de inregistrare ca persoana juridica sau fizica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente specifice emise de institutiile abilitate. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Conform notificarii ANRMAP-?Recomandari completare fisa de date a achizitiei?, in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele cerute la aceasta sectiune in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani.Nu se solicita operatorilor economici indeplinirea unui anumit nivel al cifrei de
afaceri globale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Nu se solicita operatorilor economici indeplinirea unui anumit nivel valoric sau cantitativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.Pasii care trebuie urmati in aplicarea unei proceduri electronice sunt stabiliti in cuprinsul H.G. nr. 1660/2006 actualizata, document care nu face nici o referire la existenta, ca parte a unei proceduri electronice a sedintei de deschidere a ofertelor.Lipsa sedintei de deschidere, ca etapa dintr-o procedura aplicata integral electronic, isi are motivatia in faptul ca in cadrul acestui tip de procedura, ofertele sunt transmise numai in format electronic (art. 17), pana la o datalimita prevazuta in cadrul documentatiei de atribuire. H.G. nr. 1660/2006 prevede doua faze distincte in ceea ce priveste evaluarea ofertelor depuse, prima etapa fiind reprezentata de evaluarea din punct de vedere al criteriilor de calificare (art. 20) si evaluarea tehnica (art. 21), iar in cadrul celei de-a doua faze, autoritatea contractanta are posibilitatea de a evalua ofertele financiare.Avand in vedere cele de mai sus, in cadrul procedurii aplicate integral prin mijloace electronice, nu exista ca etapa, in desfasurarea acesteia, sedinta de deschidere a ofertelor, pe cale de consecinta, comisia de evaluare nu are posibilitatea de a intocmi un proces-verbal de deschidere a ofertelor.Cele prezentate mai sus reprezinta punctul de vedere "Lipsa sedintei de deschidere in cazul procedurilor de aribuire aplicate integral prin mijloace electronice" publicat pe site-ul www.anmrap.ro.In cazul in care se constata ca exista oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642 / +40 0218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256² din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A. ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Narciselor, nr.14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Tel. +40 0334401796, Fax: +40 0234551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2012 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer