Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru furnizare suplimente minerale si sustinatoare de efort


Anunt de participare numarul 145626/07.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Morariu, Tel. +40 212104735, In atentia: Cristian Morariu, Email: [email protected], Fax: +40 212104735, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: str. Eforie nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Burlacu, Tel. +40 213037080, In atentia: Daniela Burlacu, Email: [email protected], Fax: +40 213156468, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: str. Eforie nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Burlacu, Tel. +40 213037080, In atentia: Daniela Burlacu, Email: [email protected], Fax: +40 213156468, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: str. Eforie nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Burlacu, Tel. +40 213037080, In atentia: Daniela Burlacu, Email: [email protected], Fax: +40 213156468, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru furnizare suplimente minerale si sustinatoare de efort
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Clubul Sportiv Dinamo-Soseaua Stefan cel Mare nr.7-9, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 57, 410 si 574, 100RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: septembrie-decembrie 2013, ianuarie-iulie 2014. Estimari ale cant. min. si max. cxare ar putea fi solicitate pe surata AC si care ar putea face obiectul unui singur CS conform anexei B. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 38000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru furnizare suplimente minerale si sustinatoare de efort
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33617000-8 - Suplimente minerale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate minime si maxime pentru acordul cadru sunt specificate pentru fiecare lot in parte in anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: intre 57, 410 si 574, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al garantiei de participare este de 8.612 lei.Valoarea garantiei pe fiecare lot in parte in anexa B.Perioada de valabilitate a gararantiei de part. este de 75 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare(formular orientativ nr.11)se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioar, mai putin fila CEC;in cont RO84TREZ7025005XXX000177-Trezoreria Sector 2, cod Fiscal 4266340. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Eliberarea garantiei de participare se va face in cf. cu prev. art.88 din H.G. nr.925/2006. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul stabilit de BNR inainte cu cinci zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent de furnizare fara TVA si se constituie in oricare din formele prevazute la art.90 din HGnr.925/2006, in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti si devine anexa la contract(formular orientativ nr.12). In cazul IMM se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privitoare la incadrarea in categ. IMM completata conform Anexei nr.1 din Legea nr.346.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusive liderul) va prezenta documentele si formularele prezentate mai jos.
Formular 4 - Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)Formular 5-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului cadru de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006) doar lit.a, c ^1, d) din O.U.G. nr.34/2006Formular 17 din Sectiunea IV -"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va completa in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P.Formularul 14 din Sectiunea IV-"Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" se va completa conform modelului.Persoane cu functie de decizie: Elisabeta Lipa-presedinte Club Sportiv Dinamo, Stefan Marian-vicepresedinte Club Sportiv Dinamo , Badea Adrian- Sef birou Marketing si Relatii Publice, Tutuianu Luminita-Medic Sef Club sportive Dinamo, Grigore Liliana-Contabil sef Club Sportiv Dinamo, Grandori Georgeta-consilier juridic Club sportive Dinamo, Radu Valeriu-sef Grup Achizitii Publice, Negrila Mihai-Sef Serviciu Achizitii Publice, Burlacu Daniela-Serviciu Achizitii Publice.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 sau art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului, cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin.(1)din Ordinul presedintelui ANRMAP nr.509/2011. -pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul este abilitat sa desfasoare activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).NOTA Certificatul constatator eliberat de Oficiul registrului Comertului va fi prezentat in original, copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care vor fi semnatari ai acordului cadru, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, vor transmite, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fiziceSe solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.-Se solicita autorizatie de punere pe piata
In conformitate cu prevederile art.4, alin.(3)din ordinul Comun al Ministerului Agriculturii si Padurilor si Dezvoltarii Rurale si Ministerul Sanatatii nr.244/401/2005 "Privind prelucrarea, procesarea si comercializarea plantelor medicinale si aromatice utilizate ca atare, partial procesate si procesate sub forma de suplimente alimentare procesate " se solicita autorizatie de punere pe piata eliberata a produsului, aflata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Autorizatia de punere pe piata va fi prezentata in copie certificata conform cu originalul.- Se solicita cerificat antidoping
In conformitate cu prevederile art.5 din OG 59/2006, completat si modificat de art.5 din legea 511/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 59/2006 privind utilizarea suplimentelor nutritive de catre sportivi se solicita certificat antidoping pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 20 sau declaratie pe proprie raspundere/angajament din care sa reiasa ca in situatia in care ofertantul va fi declarat castigator va prezenta certificat antidoping pentru toate loturile castigatoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea situatiei economico-financiare se solicita declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani, conform Formularului nr.6, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru demonstrarea situatiei economico-financiare se solicita declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani, conform Formularului nr.6, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul unitar/UM fara TVA. b)eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite. c)informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile - sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: d)- existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronic - numarul participantilor la licitatia electronica - clasament.Durata unei runde 1(una)zi.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2013 10:00
Locul: Str. Eforie nr.3, sector 5, Bucuresti-Directia Generala Logistica-Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pentru ofertele egale clasate pe locul 2 la reofertare imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 1.Pentru ofertele egale clasate pe locul 3 la reofertare imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 2. Se vor prezenta informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia. Nota: Formularul nr.8 se va completa si in situatia in care ofertantul nu are subcontractanti, mentionandu-se acest aspect in formular.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Clubului Sportiv Dinamo Bucuresti
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr.7-9, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020122, Romania, Tel. +40 212103519, Email: [email protected], Fax: +40 212102466, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2013 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer