Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare suturi chirurgicale


Anunt de participare numarul 140827/29.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC NICOLAE MALAXA
Adresa postala: SOS.VERGULUI, NR.12, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022441, Romania, Punct(e) de contact: velicu camelia, Tel. +40 0212554935, Email: [email protected], Fax: +40 0212555275, Adresa internet (URL): www.spitalmalaxa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare suturi chirurgicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC NICOLAE MALAXA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 725, 550.95 si 2, 834, 940.87RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia2 contracte subsecvente de regula la un interval de 6 luni..Cantitateaminimaa unui contract subsecventeste 725550.95: si cantitatea maxima a unui contract subsecvant 2834940.87
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Suturi chirurgicale; Se vor achizitiona materiale sanitare prin incheierea de acorduri cadru; canitatile sunt exprimate in caietul de sarcini; oferta poate fi depusa pentru unul sau mai multe loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141121-4 - Suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suturi chirurgicale; Se vor achizitiona materiale sanitare prin incheierea de acorduri cadru; canitatile sunt exprimate in caietul de sarcini; oferta poate fi depusa pentru unul sau mai multe loturi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 725, 550.95 si 2, 834, 940.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: lot 1 - 8, 230.60, lot 2 - 24, 302.77, lot 3 - 5, 677.16, lot 4 - 4, 311.18 lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 , acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 alin.(2)din Legea 346/ 2004.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM(declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 la Ordonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004.In cazul unei asocieri: daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 alin.2din Legea 346/2004;daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin.(2)din Legea 346/2004.Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86(1)din HG 925/2006.O.P. in contul RO96TREZ7025041XXX000295.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii se va calcula pentru fiecare lot in parte in conditiile art.278^1 din OUG 34/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind conflictul de interese pentruofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conformart. 69^1 Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante lista completa in modelul formular; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul??emis de Oficiul Registrului Comertului. Autoritatea contractanta va solicita ofertnantului / ofertantilor cistigatori depunerea certificatului constatator in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleCopie dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi) aferent 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) a) Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul total al lotului, fara TVA, exprimat in lei b) Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda; 2 -licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2013 12:00
Locul: Spital Clinic Nicolae Malaxa;sos.Vergului nr.12, sector 2, etaj 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform art.33 alin.2 din HG nr.925 / 2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturiunitare egale la ofertantii clasati pe locul I, dupa organizarea etapei finale de licitatie electronica, se va solicita o noua propunere financiara inplic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noua propunerefinanciara se va depune la spital. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica insolicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta. Daca, dupa sedinta de reofertare de la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca fazafinala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte prezinta egalitate de preturi, atunci comisia de evaluare va desemna castigatoareoferta financiara care a avut pretul cel mai scazut consemnat in Procesul verbal de deschidere . Castigatorul va fi desemnat prin aplicareacriteriului de atribuire stabilit in procedura ? pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acestail considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic N.Malaxa
Adresa postala: Soseaua Vergului Nr.12, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 02441, Romania, Tel. +40 212555275, Fax: +40 212555275, Adresa internet (URL): www.spitalmalaxa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer