Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizarea CAZANE ABUR, CAZANE APA CALDA, STATII DE DEDURIZARE, ELECTROPOMPE, SCHIMBATOR DE CALDURA IN PLACI, ARZATOR AUTOMATIZAT PE GAZ


Anunt de participare numarul 138230/18.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: PETRU MARGINEAN, Tel. +40 264593275, Email: [email protected], Fax: +40 264593276, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizarea CAZANE ABUR, CAZANE APA CALDA, STATII DE DEDURIZARE, ELECTROPOMPE, SCHIMBATOR DE CALDURA IN PLACI, ARZATOR AUTOMATIZAT PE GAZ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 01512 Sibiu; UM 01473 Sibiu; UM 02401 Alba Iulia; UM 01607 Someseni; UM 02032 Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 858, 870.97RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lotul 1=548.387, 10 lei; Lotul 2=250.000 lei; Lotul 3=32.258, 06 lei; Lotul 4=8.064, 52 lei; Lotul 5=16.129, 03 lei; Lotul 6=4.032, 26 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord - cadru de furnizare produse : CAZANE ABUR MEDIE PRESIUNE, CAZANE DE PREPARAT APA CALDA PENTRU INCALZIRE, STATII DE DEDURIZARE A APEI, SCHIMBATOARE DE CALDURA, ELECTROPOMPE DE RECIRCULARE A AGENTULUI TERMIC SI ARZATOR AUTOMATIZAT PE GAZ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
42912100-3-Utilaje si aparate de filtrare a lichidelor (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime de produse ce se estimeaza ca vor fi achizitionate in baza AC/CS: - Lotul 1: Cazan abur medie presiune = 1 buc- Lotul 2: Cazan apa calda pt. incalzire, Pnom=1163 KW =1 buc
- Lotul 3: Statie de dedurizare a apei =1 buc
- Lotul 4: Schimbator de caldura in placi =1 buc
- Lotul 5: Electropompa recirculare =1 buc
- Lotul 6: Arzator automatizat pe gaz= 1 buc
Cantitati maxime de produse ce se estimeaza ca vor fi achizitionate in baza AC/CS: - Lotul 1: Cazan abur medie presiune = 4 buc- Lotul 2: Cazan apa calda pt. incalzire, Pnom=1163 KW =4 bucCazan apa calda pt. incalzire, Pnom=1500 KW =1 buc
- Lotul 3: Statie de dedurizare a apei =4 buc
- Lotul 4: Schimbator de caldura in placi =1 buc
- Lotul 5: Electropompa recirculare =4 buc
- Lotul 6: Arzator automatizat pe gaz= 1 buc
Valoare estimata cantitate minima de produse ce se ce se estimeaza ca vor fi achizitionate in baza AC/CS:
Lotul 1 = 137.096, 77 lei; Lotul 2 =48.387, 10 lei; Lotul 3 =8.064, 52 lei; Lotul 4 =8.064, 52 lei; Lotul 5=4.032, 26 lei; Lotul 6=4.032, 26 lei;Valoare estimata cantitate maxima de produse ce se ce se estimeaza ca vor fi achizitionate in baza AC/CS:
Lotul 1 = 548.387, 10 lei; Lotul 2 =250.000 lei; Lotul 3 =32.258, 06 lei; Lotul 4 =8.064, 52 lei; Lotul 5=16.129, 03 lei; Lotul 6=4.032, 26 lei;
Valoarea estimata fara TVA: 858, 870.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participareeste de: - 10.960lei pentru lotul 1;
- 5.000lei pentru lotul 2;
- 640lei pentru lotul 3;
- 160 lei pentru lotul 4;
-320 lei pentru lotul 5;
- 80 lei pentru lotul 6;Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei.Forme de constituire a garantiei de participare: - Depunerea in contul autoritatii contractante (RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
- Numerar la casieria U.M. 02032 Cluj-Napoca, strada Mos Ion Roata, nr. 3 ? 5;
- Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura;
- Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).- Nu se accepta depunerea garantiei de participare cu fila CEC.O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie, va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia. Garantia de buna executie(GBE): 10% (5 % I.M.M.) din valoarea fiecarui CS incheiat (fara T.V.A.), se constituie prin scrisoare de garantie bancara (SGB)la o banca agreata de ambele parti sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Nedepunerea GBE in termenul stabilit constituie motiv de anulare a acordarii CS.Deblocarea GBE se va face conform prevederilor art. 11 din modelul de Contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratii privind eligibilitatea:
- Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa caoperatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
- Se va prezenta si de catre tertul sustinator, ofertantul asociat, subcontractant;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare;
- Se va prezenta si de catre tertul sustinator, ofertantul asociat, subcontractant;3) Participarea la licitatie cu oferta independenta: - Completarea Formularului 3 AM ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;4) Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006:
- Completarea Formularului nr. 13 ?Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006?
- Se va prezenta si de catre tertul sustinator, ofertantul asociat, subcontractant.
Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Csegzi Florin, Marginean Petru, Druta Alexandru, Rosca Adrian, Muresan Florica, Fenesan Mircea, Greble Gabriel, Aftimescu Claudiu, Tatar Ciprian. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca societatea are profilul activitatii in legatura cu obiectul contractului;Se poate prezenta original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In cazul in care se prezinta copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele trei locuri sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Persoane juridice/fizice straine vor atasa si urmatoarele documente:
a) copii conform cu originalul si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
b) documentele relevante, in original sau copie conform cu originalul si traducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri:
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare decat urmatoarele valori: 1) Lotul1= 1.096.000 lei2) Lotul2= 499.800 lei3) Lotul3= 64.400 lei4) Lotul4= 16.100 lei5) Lotul5= 32.250 lei6) Lotul6= 8.050 lei
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic va prezenta o declaratie cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Angajament ferm de sustinere financiara (daca este cazul)Capacitatea economico- financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 186 din O.U.G. 34 / 2006)
Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata
Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta urmatoarele documente:
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din
ordonanta;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.
69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006.
Baza legala: art. 186 din O.U.G. 34 / 2006
Reluarea competitiei:
La reluarea competitiei autoritatea contractanta poate achizitiona cantitatea minima, cantitatea maxima sau cantitatile de la 1, 2, 3 sau 4 pozitii de la unul sau mai multe loturi, in functie de fondurile alocate de la bugetul de stat.1)Singurul element repetitiv de reofertare va fi pretul ofertei (pe fiecare lot in parte, exprimat in lei, fara T.V.A.);2)Pretul ofertat in etapa de reluare a competitiei (LE) poate sa fie mai mic decat cel ofertat initial sau poate fi mentinut;se va pastra tipul de produs ofertat initial;3)Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: numarul de participanti la runda respectiva; locul ofertantului in clasament, oferta proprie;4)Reluarea competitiei (licitatia electronica) se va desfasura prin intermediul aplicatiei SEAP gestionate de catre ASSI www.e-licitatie.ro.
Reluarea competitiei (continuare):
Infomatii privind echipamentul electronic necesar, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii sunt disponibile la pagina web www.e-licitatie.ro la sectiunea ?cerinte tehnice minimale?. 4) Numarul de runde = 1, Durata unei runde=24 ore (incepe la ora 14.00 si se termina ziua urmatoare la ora 14.00)Se va pastra tipul de produs ofertat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Produse similare livrate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin: 1) Lotul1= 548.000 lei;2) Lotul2= 249.960 lei;3) Lotul3= 32.200 lei;4) Lotul4= 8.050 lei;5) Lotul5= 16.100 lei;6) Lotul6= 4.025 lei.
Ofertantul va prezenta: -Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular nr.12 D).
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate cuprinse in Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani
Ofertantul poate prezenta:
- certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate;
- documente constatatoare emise de catre o autoritate contractanta in conditiileO.U.G. nr. 34/2006;
Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice (daca este cazul)Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata
Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice va prezenta urmatoarele documente:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta,
- Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 190 din O.U.G. 34/2006).
Autorizatii emise de ISCIR (pentru loturile 1, 2, 6) pentru domeniile de activitate necesare indeplinirii contractului (instalare, montare, reparare).
Ofertantul va prezenta:
- Autorizatii emise de ISCIR (pentru loturile 1, 2, 6) pentru domeniile de activitate necesare indeplinirii contractului (instalare, montare, reparare) in copie legalizata.Autorizatiile se solicita in baza prevederilor:
-Art. 8 din Legea 64/2008 privind functionareain conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil-Anexei 1 din PT CR4/2009 ?Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea lucrarilor la instalatii/echipamente"
-Art. 268, punctul 2 din PT C1-2010 (pentru lotul 1);
-Art. 169, punctul 2 din PT C9-2010 (pentru lotul 2);
-Art. 32, punctul 2 din PT C2-2010 (pentru lotul 6)
Se vor prezenta si de catre subcontractant.
Declaratie privind personalul propus pentru executia lucrarilor de montaj, precum si dovada calificarii acestuia, astfel incat sa se incadreze in termenul de finalizare al contractului de achizitie publica.
Ofertantul va prezenta:
- Document din care sa rezulte calificarea personalului propus pentru executarea tipurilor de lucrari de montaj contractate, vizat de catre Inspectoratul Teritorial de Munca.
Se va prezenta si de catre subcontractant.
- Autorizatie valabila la data depunerii ofertelor pentru responsabilul cu supravegherea lucrarilor (pentru loturile 1, 2, 6).Autorizatia se solicita in baza prevederilor-Anexei 1 din PT CR4/2009 ?Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea lucrarilor la instalatii/echipamente?
-Art. 32, punctul 1, litera a) din PT C2-2010 (pentru lotul 6)
Se va prezenta si de catre subcontractant.
Ofertantul va prezenta:
- Copie legalizata dupa autorizatia responsabilului cu supravegherea lucrarilor valabila la data depunerii ofertelor.
- Autorizatie valabila la data depunerii ofertelor pentruresponsabil cu avizarea documentatiei tehnice de instalare (RADTI) (pentru loturile 1, 2).Autorizatiile se solicita in baza prevederilor:
-Art. 268, punctul 1 din PT C1-2010(pentru lotul 1);
-Art. 169, punctul 1 din PT C9-2010(pentru lotul 2);
Ofertantul va prezenta:
- Copie legalizata dupa autorizatia responsabilului cu avizarea documentatiei tehnice de instalare (RADTI).
- Autorizatie valabila la data depunerii ofertelor pentruresponsabilul cu verificarea tehnica in utilizare a arzatoarelor (RVT) (pentru lotul 6).Autorizatiile se solicita in baza prevederilor:
-Art. 32, punctul 1, litera b) din PT C2-2010(pentru lotul 6);
Ofertantul va prezenta:
Copie legalizata dupa autorizatia responsabilului cu verificarea tehnica in utilizare a arzatoarelor (RVT)
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti; daca este cazul de subcontractare, ofertantul caruia i se va atribui acordul cadru va prezenta in copie contractul incheiat in acest sens cu subcontractantul, prin raportare la fiecare lot.
Ofertantul va prezenta:
- Formularul 12 G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2012 10:00
Locul: Sediul UM 02032 Cluj-Napoca, str. Mos Ion Roata, nr. 3-5, jud Cluj, cod postal 400397
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti cu imputernicire din partea operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul incarese depun doua sau mai multe oferte de pret egale se va proceda astfel: - daca sunt depuse doua sau mai multe oferte cu pretul cel mai scazut autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici situati pe primul loc depunerea unei noi oferte de pret, in plic sigilat si marcat corespunzator in termen de 3 zile de la cererea expresa a autoritatii contractante; dupa reofertare se va reface clasamentul in ordinea noilor preturi oferite, in vederea adjudecarii;
- daca sunt depuse doua sau mai multe oferte admisibile cu acelasi pret situate pe locul 2 sau locul 3 autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici deunerea unor noi oferte de pret, cu obligatia ca acestea sa nu depaseasca ofertele clasate pe locul 1, respectiv locul 2;dupa reofertare se va reface clasamentul in ordinea noilor preturi oferite, in vederea adjudecarii;
-La reofertare preturile vor fi exprimate in lei, cu 4 zecimale;
-Ofertele se vor depune in plic sigilat si marcat corespunzator in termen de 3 zile de la cererea expresa a autoritatii contractante;2. ? Nu se acorda avans executantului;3. ? Nu se accepta ajustarea pretului contractului;4. ? Achizitorul va efectua plata catre executant in cel mult 90 de zile de la emiterea facturii, daca in acest termen unitatea militara beneficiara a emis NRCD.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 02032 CLUJ NAPOCA/ COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA, NR. 3-5, ,Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400397, Romania, Tel. +40 264593275, Fax: +40 264593276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2012 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer