Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizarea CAZANE ABUR, CAZANE APA CALDA, STATII DE DEDURIZARE, ELECTROPOMPE, SCHIMBATOR DE CALDURA IN PLACI, ARZATOR AUTOMATIZAT PE GAZ


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
512.011 RON

Castigatorul Licitatiei: BALTUR SIB S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 138230/13.10.2012
Informatii anunt de participare asociat 129556
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: PETRU MARGINEAN, Tel. +40 264593275, Email: [email protected], Fax: +40 264593276, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizarea CAZANE ABUR, CAZANE APA CALDA, STATII DE DEDURIZARE, ELECTROPOMPE, SCHIMBATOR DE CALDURA IN PLACI, ARZATOR AUTOMATIZAT PE GAZ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 01512 Sibiu; UM 01473 Sibiu; UM 02401 Alba Iulia; UM 01607 Someseni; UM 02032 Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord - cadru de furnizare produse : CAZANE ABUR MEDIE PRESIUNE, CAZANE DE PREPARAT APA CALDA PENTRU INCALZIRE, STATII DE DEDURIZARE A APEI, SCHIMBATOARE DE CALDURA, ELECTROPOMPE DE RECIRCULARE A AGENTULUI TERMIC SI ARZATOR AUTOMATIZAT PE GAZ
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
42912100-3-Utilaje si aparate de filtrare a lichidelor (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
512, 010.78RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S160-267139din22.08.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: A-2950 Denumirea: Acord cadru furnizare cazane abur medie presiune
V.1) Data atribuirii contractului 05.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
BALTUR SIB S.R.L.
Adresa postala: Str.Regele Ferdinand, Nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550200, Romania, Tel. 0269215398, Email: [email protected], Fax: 0269215376, Adresa internet (URL): www.baltursib.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 548387.10 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 512010.78 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1. ? Nu se acorda avans executantului;2. ? Nu se accepta ajustarea pretului contractului;3. ? Achizitorul va efectua plata catre executant in cel mult 90 de zile de la emiterea facturii, daca in acest termen unitatea militara beneficiara a emis NRCD.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Comerecial Cluj
Adresa postala: str. Dorobantilor nr. 2-4 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400117, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. +40 264596110, Email: [email protected], Fax: +40 264504366
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 02032 CLUJ NAPOCA/ COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA, NR. 3-5, ,Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400397, Romania, Tel. +40 264593275, Fax: +40 264593276
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer