Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru ?Furnizarea, transportul si distributia de mere la unitatile scolare dinSectorul 3, pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat,?


Anunt de participare numarul 112275/30.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala:  Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030842, Romania, Punct(e) de contact:  CORALIA FILIP, Tel. 318.03.36, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  318.03.36, Adresa internet (URL):  www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru ?Furnizarea, transportul si distributia de mere la unitatile scolare dinSectorul 3, pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile scolare cu clasele I?VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din Sectorul 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 23, 339.72 si 434, 118.82RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru ?Furnizarea, transportul si distributia de mere la unitatile scolare dinSectorul 3, pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe durata acordului-cadru se vor furniza si distribui o cantitate de mere cuprinsa in intervalul: minim 1.785.321 mere, respectiv maxim 1.794.621mere, cu respectarea cerintelor mentionate in caietul de sarcini.
Valoarea celui mai mic contract subsecvet este de 23339.72 lei fara tva si valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 410779.10 lei fara tva.
Valoarea estimata fara TVA: intre 23, 339.72 si 434, 118.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 8000 lei, cf fisa de date.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul de stat consolidat, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul local, Certificatele solicitate se vor prezenta in original sau copie legalizata si trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a operatorului, Certificatul constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, Notificare privind certificarea conformitatii, emisa de DSP in conf cu preved. Ordin Ministrul sanatatii nr.1030/2009, Declaratie privind calitatea de participant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare fisa de informatii generale, Bilantul contabil la 31.12.2009, depus, inregistrat si vizat la organele competente, Ofertantul va demonstra realizarea unei cifrede afaceri cumulat pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), de minim 776.000, 00 lei, exclusiv TVA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri minim 776.000, 00 lei, exclusiv TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp sim: Lista princ livr de prod ef in ult 3 ani; In caz in care benef este un client privat si, din motive ob, of nu are posib obtin unei certif/conf din partea acestuia, dem livr de prod se realiz printr-o decl pe propria rasp a of; Of tr sa demo exp prin interm a cel putin unui contr sim de furniz, transp si distr fructe fin si recep in ultimii 3 ani cu o val de minim 400.000 lei excl TVA sau cel mult 3 contr sim de furniz, transp si distrib fructe a caror val insumata sa fie de cel putin 400.000 lei, excl TVA, insotit/insotite de recomand/certif const din partea benf? orig sau copie legaliz, copia contr simi din care rez val solic semnata/semnate si stampilat/stampilate de reprez legal pt form.Res tehn: Decl priv utilaj, inst, echip teh, Lista mijl de transp;Cerinta minima: minim 3 auto specializ;Certif de prod pentru prod of sau orice alt doc din care sa reiasa prov merelor/decl priv prov lot de mere furniz in care sa fie specif numele si adresa prod;decl priv ef mediu anual al pers angajat si al cadr de cond;Lista pers teh de specialit responsab direct cu indepl acord cadru, Inf priv subcontractantii;Standarde de asig a calit-Inf ref la resp oblig priv cond de munca si prot muncii-Decl prin care Of sa dov faptul ca, la elab of, a tinut cont de oblig ref la cond de munca si prot muncii, Inf priv asoc; Resurse tehnice: declaratie priv utilaj; Lista mijloace de transp, cerinta minima: minim 3 autovehicule specializ; of va face dovada detinerii in propriet, leasing sau inchiriere a mijl de transp; se va atasa copie (semn si stamp de catre of pe prop raspund, de pe autoriz de transp auto elib de DSVSA pt autoveh care vor fi utliz la transp prod (merelor) insotota de cartea de identit, certif de inmatri; Pt mijl de transp inchiriate se va prez copie legaliz dupa ctr de inchiriere valab pe toata perioad acord cardru insotit de aut sanit ce va fi emisa de DSVSA; Lista cuprinz sp de depozit pt pastrarea fructelor.Dovada ca of dispune (in prop sau prin ctr de inchiriere) de spatiu de depozit. Docum de inreg sanitar-veterin si pt sig alim emis de DSVSA. Inf priv cond de munca si protectia muncii; inf priv asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara minim 400.000 lei, excl TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; licitatia electronica va incepe la trei zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; durata unei runde: 1 (una) zi; cf fisa de date
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 11:00
Locul: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti-Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030.084, Romania, Tel. 021-311.80.90, Fax:  021-311.80.90
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei Nr 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050082, Romania, Tel. 021/3195180, Fax:  021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sector 3
Adresa postala:  Str Parfumului nr 2-4, Bucuresti, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030842, Romania, Tel. 0213260427, Fax:  0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2010 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer