Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentinere in stare optima de functionare a imprimantelor, copiatoarelor, faxurilor si scanner-elor (cod CPV: 50323000-5).


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
3.151.720 RON

Castigatorul Licitatiei: SC ETA2U SRL
Anunt de atribuire numarul 137508/06.11.2012
Informatii anunt de participare asociat 130314
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Caloiu, Codruta Meran, Tel. +40 372845400, In atentia: Codruta MERAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentinere in stare optima de functionare a imprimantelor, copiatoarelor, faxurilor si scanner-elor (cod CPV: 50323000-5).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: - sediul central, sediile Directiilor Regionale si Oficiilor Judetene ale ANCOM.
- sediile/punctele de lucru ale operatorului economic.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentinere in stare optima de functionare a imprimantelor, copiatoarelor, faxurilor si scanner-elor (cod CPV: 50323000-5) in conformitate cu cerintele minime obligatorii solicitate in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.i.Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractele subsecvente se vor incheia, astfel incat sa nu fie depasite limitele unui an bugetar (sa nu se depaseasca 31.12 a fiecarui an) si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Contractele subsecvente se estimeaza a se incheia pentru urmatoarele perioade: a) 01.07.2012* ? 31.12.2012;b) 01.01.2013 ? 31.12.2013;c) 01.01.2014 ? 31.12.2014;d) 01.01.2015 ? 31.12.2015;e) 01.01.2016 ? 30.06.2016*.* Primul contract subsecvent se poate incheia la o data anterioara sau la o data ulterioara datei de 01.07.2012 in functie de data finalizarii prezentei proceduri de atribuire cu respectarea termenelor de asteptare prevazute in legislatia in materia achizitiilor publice. In aceasta situatie data de incetare a ultimului contract subsecvent si respectiv a acordului-cadru se va modifica in mod corespunzator, astfel incat sa nu se depaseasca perioada maxima de derulare a acordului-cadru de 48 de luni.ii. In masura in care, avand in vedere prevederile legislatiei privind finantele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin incheierea contractelor subsecvente pentru perioadele mentionate mai sus, se vor incheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, in functie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru aceasta destinatie.iii.Estimare cantitati care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza a fi atribuite pe durata acordului-cadru: servicii de mentinere in stare optima de functionare pentru minim 300 echipamente si maxim 850 echipamente.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50323000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
3, 151, 720RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SAO/CC/03/12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S139-232680din21.07.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: SC-DA-22382 Denumirea: Acord-cadru -serv.de mentinere in starede functionare pt. copiatoare, imprimante, faxuri, scanere
V.1) Data atribuirii contractului 22.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC ETA2U SRL
Adresa postala: str. Gh. DIMA nr. 1, Localitatea: TImisoara, Cod postal: 300079, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3151720.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3151720.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
A. Ofertele vor fi deschise la ora si data mentionate in anuntul de participare. Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata.B. Orice oferta valabila pentru o perioada de timp mai mica decat cea solicitata va fi respinsa. AC are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia. In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.C. Prin sintagma ?9 zile?-pct. I.1-se intelege: 3 zile lucratoare plus 6 zile calendaristice inainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform art.78 alin.(2) si art.79 alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006.D. Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare cf. pct.IV.2.1.: In situatia in care preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul-cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertele financiare care se compara vor fi calculate conform formulei prevazute la pct. IV.4.2.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: Bd Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. +40 214083600, Email: [email protected], Fax: +40 214083700, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845406/ +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer