Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU IN VEDEREA ACHIZITIEI DE PATURI MEDICALE


Anunt de participare numarul 132946/07.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Adresa postala: CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 251502445, In atentia: Ec.Paducel Ramona, Email: [email protected], Fax: +40 251502445, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU IN VEDEREA ACHIZITIEI DE PATURI MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: 499, 192RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, conform Art.66 din H.G. 925/2006, este de: minim=19260.7, maxim=96303.5
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE, LIVRARE, RESPECTIV MONTARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE DE PATURI MEDICALE, RESPECTIV PATIURI ELECTRICE SI PATURI CU ACTIONARE MECANICANECESARE SECTIEI A.T.I.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192100-3 - Paturi medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1=cantitate minima: 1 buc ? cantitate maxima: 25 buc
LOT2=cantitate minima: 1 buc ? cantitate maxima: 30 buc
Valoarea estimata fara TVA: 499, 192RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: lot1=7862lei, lot2=2120lei;Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data depunerii ofertei;mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul 10) sau de o societate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante, virament bancar(cont: RO19TREZ2915005XXX000154 deschis la Trez.Craiova, cod fiscal: 5002142)sau plata cu chitanta prin casieria unitatii contractante;Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare la data si ora limita pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul stabilit, va conduce la eliminarea ofertantului;Documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, iar in cazul garantiilor constituite prin instrumente de garantare, originalul acestora se va transmite la sediul autoritatii contractante din Str. Tabaci, nr.1, Biroul Achizitii Publice, pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei, ora 15.00. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A..Garantia se constituie in perioada premergatoare semnarii contractului printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (conf. form. nr.2) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art 86 alin 2-4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si venituri propri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea -Se solicita prezentarea formularului 7 completat-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Se solicita formularul 8 completat.Formularul 8 se va completa de fiecare membru al asocierii, in cazul in care oferta este depusa de o asociere precum si de catre fiecare dintre subcontractantii/terti sustinatori, declarati, daca este cazul-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se solicita formularul 9 completat-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน - Se va completa formularul nr.10'. -Certificat constatator emis de O.N.R.C. -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2010
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Certificat conform HG 1037/13.10.2010, care sa ateste ca este inscris in Registrul de punere pe piata a echipamentelor electrice si electronice
Certificat de conformitate ISO 9001 sau echivalent(UNI , EN, TUV)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul unitar aferent U.M specificata in caietul de sarcini, in lei, fara TVA.-in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca (prin diminuare) ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.?licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei de licitatie electronica.* Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una).* Licitatia electronica va incepe la minim 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.* Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore).In cazul in care, in urma prezentarii ofertelor de pret din cadrul rundei licitatiei electronice, se constata existenta unei egalitati de preturi, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret-In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Nr.documentatie respinsa: 6047/06.01.2012;12160/24.01.2012-In cazul in care se constata ca ofertele admisibile clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici sa reoferteze in plic inchis--Acordul de asociere semnat si parafat de parteneri din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si specificarea liderului asociatiei; Acordul de asociere in forma legalizata, va fi prezentata numai de ofertantul declarat castigator, la momentul semnarii contractului.- in conformitate cu formularul 3-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora-in conformitate cu formularul 4-Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. -in conformitate cu formularul 5-Ofertantul va prezenta o lista cuprinzand informatiile privind partea din contract pe care are, eventual, intentia sa o subcontracteze, insotita de acordurile de subcontractare Formularul nr. 6 (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora).Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura.-Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cu Art.256^2 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
Adresa postala: TABACI 1, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200642, Romania, Tel. +40 251502445, Fax: +40 251502445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2012 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer