Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru in vederea furnizarii serviciilor de consultanta pentru intocmirea documentatiei si managementul implementarii proiectului Restaurarea si modernizarea Manastirii Predeal, crearea si modernizarea infrastructurii conexe


Anunt de participare numarul 79704/09.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Manastirea Sf. Nicolae
Adresa postala: str. Manastirii, nr. 12, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Punct(e) de contact: Maria Mihu, Tel.0740697450, In atentia: Mihu Maria, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru in vederea furnizarii serviciilor de consultanta pentru intocmirea documentatiei si managementul implementarii proiectului Restaurarea si modernizarea Manastirii Predeal, crearea si modernizarea infrastructurii conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante prevazut la punctul I.a autoritatea contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 170, 000 si 330, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Nu este cazul
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta, proiectare si management, in conformitate cu codurile CPV din Fisa de Date a Achizitiei, in vederea intocmirii documentatiei si managementul implementarii proiectului Restaurarea si modernizarea Manastirii Predeal, crearea si modernizarea infrastructurii conexe finantat din fonduri structurale si de coeziune sau din alte fonduri complementare acestora, prin procedura de licitatie deschisa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71541000-2-Servicii de gestionare a proiectelor de constructii (Rev.2)
79212500-8-Servicii de revizuire contabila (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi Anexa 1 la acordul-cadru: Lista serviciilor care fac obiectul acordului cadru de servicii, conditiile convenite pentru prestare, cantitatii previzionate de servicii ce vor fi executate in baza contractelor subsecvente.
Valoarea estimata fara TVA: intre 170, 000 si 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 4.000, 00 RON conform Fisei de date a achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu, alte surse atrase, credite bancare, fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE VA PREZENTA FORMULARUL NR. 2 DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
SE VA PREZENTA FORMULARUL NR. 3 DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34 DIN 2006
Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului SAU autorizatie de functionare SAU altele echivalente
Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari/prestatii lucrari in anul 2008 CONFORM FORMULARULUI NR. 4 DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII DIN ULTIMII 3 ANI; DOVADA PENTRU UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DIN CARE SA REZULTE CA: 1.A ACTIVAT IN CALITATE DE RESPONSABIL DE PROGRAM (SENIOR PROGRAMME OFFICER SPO SAU DEPUTY SENIOR PROGRAMME OFFICER) PENTRU PROGRAME PHARE, ISPA SAU SAPARD SI 2. CA A CONDUS SAU A COORDONAT DIRECT PERSONALUL UNEI UNITATIE DE IMPLEMENTARE A PROIECTELOR/PROGRAMELOR DIN CADRUL UNEI AGENTII/AUTORITATI DE IMPLEMENTARE; DOVADA PENTRU UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DE IMPLEMENTARE DIN CARE SA REZULTE: 1.CA A IMPLEMENTAT LA NIVELUL UNEI INSTITUTII/AUTORITATI PUBLICE PROCEDURI CONFORM ORDINULUI NR. 946/2005 DIN 04/07/2005 PENTRU APROBAREA CODULUI CONTROLULUI INTERN, CUPRINZIND STANDARDELE DE MANAGEMENT/CONTROL INTERN LA ENTITATILE PUBLICE SI PENTRU DEZVOLTAREA SISTEMELOR DE CONTROL MANAGERIAL, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE, SAU 2. CA A FOST RESPONSABIL PENTRU IMPLEMENTAREA UNOR SISTEME DE MANAGEMENT AL CALITATII PENTRU UNITATI CARE AU GESTIONAT SAU GESTIONEAZA PROIECTE PHARE, ISPA SAU SAPARD; DOVADA PENTRU UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DE IMPLEMENTARE CA ESTE EXPERT CONTABIL AUTORIZAT C.E.C.C.A.R. SI CA ARE CARNETUL DE MEMBRU C.E.C.C.A.R. VIZAT PENTRU ANUL IN CURS; DOVADA CA CEL PUTIN UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DE IMPLEMENTARE A PARTICIPAT IN CALITATE DE MEMBRU IN COMISII DE EVALUARE A OFERTELOR CONSTITUITE CONFORM OUG 34/2006 PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA, A CONTRACTELOR DE CONCESIUNE DE LUCRARI PUBLICE SI A CONTRACTELOR DE CONCESIUNE DE SERVICII; DOVADA CA UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DE IMPLEMENTARE A PARTICIPAT LA REDACTAREA UNOR DOCUMENTATII DE ACHIZITIE IN CONFORMITATE CU OUG 34/2006 PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA, A CONTRACTELOR DE CONCESIUNE DE LUCRARI PUBLICE SI A CONTRACTELOR DE CONCESIUNE DE SERVICII; DOVADA CA UNUL DINTRE MEMBRI ECHIPEI DE IMPLEMENTARE ESTE ARHITECT RESTAURATOR ATESTAT MCC SI A REALIZAT STUDII DE FEZABILITATE PENTRU CONSERVARE/ RESTAURARE BISERICI/MANASTIRI; DOVADA CA TOTI MEMBRI ECHIPEI SUNT ANAGAJATI CU CONTRACT DE MUNCA PE PERIOADA NEDETERMINATA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 12:00
Locul: La sediul Autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4)021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul BRASOV
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/419615, Fax: 0268/418054, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Nu este cazul
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Manastirea Predeal
Adresa postala: str. Manastirii nr. 12, Predeal, Localitatea: Brasov, Cod postal: 5050300, Romania, Tel.0740 697450, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer