Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente pentru furnizarea de carburanti auto (benzina, motorina)


Anunt de participare numarul 135135/30.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN IALOMITA
Adresa postala: STR.ALEEA SCOLII, NR.6, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920018, Romania, Punct(e) de contact: Marketing si Achizitii, Tel. +40 243/231057, In atentia: Dutu Marian, Email: [email protected], Fax: +40 243/230704, Adresa internet (URL): www.jandarmeriaialomita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente pentru furnizarea de carburanti auto (benzina, motorina)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Inspectoratul de Jandarmi Judetean Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 329, 040 si 463, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente : mai 2012- decembrie 2013, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de frecventa de alocare a fondurilor bugetare. Estimarile cantitatilor minime si maxime care fac obiectul unui contract subsecvent ? benzina: min.3000 litri ? max. 3500 litri, motorina: min. 7000 litri ? max. 7500 litri.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de carburant (motorina si benzina), prin carduri sau BVCA, in vederea asigurarii mobilitatii efectivelor de jandarmi ale U.M. 0412 Slobozia (IJJ Ialomita).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Benzina euro fara plumb litri intre 27000 si 40000 09132100-4
2. Motorina (EN 590)litri intre 44000 si 60000 09134220-5
Valoarea estimata fara TVA: intre 329, 040 si 463, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1) Cuantumul garantiei de participare este de 9262, 00 lei.NOTA: Ofertantii I.M.M. vor depunere pana la data sedintei de deschidere a ofertelor declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004.2) Forme de constituire acceptate: conform art.86 din H.G. nr.925/2006: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; In cazul constituirii garantiei prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 11/tipizat echivalent folosit de banca.- virament bancar in contul: RO39TREZ39123610120XXXXX deschis laTrezoreria Municipiului Slobozia- depunere in numerar la casierie autoritate contractanta.3) Valabilitatea garantiei: cel putin 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita: -in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006, cu modificarile ulterioare precum; -in situatia prevazuta de art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006, retinandu-se ofertantului suma de 4243, 20 lei.ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la sedinta de deschidere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006. se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 2).
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.cA1) si d) din O.U.G.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, se va completa in conformitate cu modelul prezentat in Formularul nr. 1.
3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 din O.U.G. nr. 34/2006
se va completa in conformitate cu modelul prezentat in Formularul nr. 8. Prezenta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Referitor la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69A1 din O.U.G.nr. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul I.J.J. Ialomita in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: Col. Parepa Nicolae, Cpt. Ionescu Bogdan, Lt.col. Cojocaru Catalin, Cpt. Rusen Monica, Lt.col.Cirlig Nelu, Lt. Dutu Marian.
4. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul - operatorul economic este rezident) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele:
? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de agentia nationala de administratie fiscala (administratia financiara)
? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de directia de impozite si taxe a primariei.
Nota: in situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care:
a)acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;b)se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.Pr.Fiscala.
Certificatele mai sus mentinate se vor elibera pentru sediul principal al ofertantului din Romania. (Nu se solicita deschiderea unui sediu permanent in Romania).
5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).
Nota: ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.
Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane, certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial de care apartine/oficiul national al registrului comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca:
-obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei,
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei,
-nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.
2. Pentru persoane fizice romane, autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
3. Persoane juridice/fizice straine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor legii nr. 571/2003 privind codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
Nota: Documentele solicitate la punctele 1, 2 si 3 din prezenta sectiune se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului castigator sa prezinte pentru conformitate documentele mai sus mentionate in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic (ofertant) si persoana respectiva. In aceasta situatie trebuie sa se prezinte documentele de la punctele III.2.1a) si III.2.1b).Se va prezentaun angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma, faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art.181 lit. a), c^1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Toti operatorii economici din grup au obligatia de a prezenta documentele de la punctul III.2.1a) si de la punctul III.2.1b).
In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului.
In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
In aceasta situatie trebuie sa se prezinte documentele de la punctele III.2.1a) si III.2.1b) din partea persoanei care sustine capacitatea economica si financiara a operatorului economic. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art.181 lit. a), c^1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire
Reteaua de distributie carburanti
Nota: operatorul va face dovada ca detine cel putin o statie de distributie in fiecare judet.
Produsul se va incadra in prevederile Standardului de calitate ISO 9001/2008 sau ehivalent.Nota: 1. Se vor prezenta documente (in copie conforma cu originalul), emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii2. Autoritatea contractanta va admite si alte probe sau dovezi in masura in care confirma asigurarea unui nivel corespunzator celui solicitat, in conditiile prevazute de art. 193 din O.U.G. nr. 34 din 19 aprilie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Data de valabilitate a documentelor (certificatelor) mentionate la pct. 1 si pct. 2 trebuie sa fie aceeasi cu data limita de primire a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat, lei fara T.V.A. conform formularului de oferta.-Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; numarul participantilor la licitatia electronica; clasament.-Numarul de runde ale licitatiei electronice :1 (una) -Durata unei runde :1 (una) zi (24 ore).-Dupa incheierea rundei de reofertare, se va solicita operatorului economic aflat pe primul loc in SEAP, sa transmita autoritatii contractante-Formularul de oferta si anexa la acesta, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica. In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Cerinte tehnice minimale: www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 09:30
Locul: Sediul Inspectoratului de Jandarmi Judetean Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1) Orice ofertant are dreptul de a-si modifica sau retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunere ofertelor si numai printr-o solicitare scrisa in acest sens.2) In cazul in care ofertantul doreste sa opereze modificari in oferta deja depusa, acesta are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea modificarilor respective de catre autoritatea contractanta pana la data limita pentru depunerea ofertelor.3) Pentru a fi considerate parte a ofertei, modificarile trebuie prezentate cu amendamentul ca pe plicul exterior se va marca, in mod obligatoriu, si inscriptia "MODIFICARI?.4) Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage sau de a-si modifica oferta dupa expirarea datei limita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica si a pierderii garantiei pentru participare.VI.3.2) Precizari suplimentare privind calificarea ofertantilor1)Ofertantii au de a depune pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care sa confirme ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.in cazul in care uzeaza de dreptul de a depune declaratie pe proprie raspundere, ofertantii au obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii solicitarii autoritatii contractante in acest sens. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, I.J.J. Ialomita va solicita reofertarea (pretului) in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in masura in care contestatia este respinsa, se vor aplica dispozitiile art. 278A1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256A2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: str. Aleea Scolii, nr.6, Slobozia, Jud. Ialomita, Localitatea: Slobozia, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920018, Romania, Tel. +40 243/231057, Email: [email protected], Fax: +40 243/230704, Adresa internet (URL): www.jandarmeriaialomita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer