Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare, instalare si punere in functiune echipamente medicale pentru anestezie si terapie intensiva


Anunt de participare numarul 137010/30.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEANDE URGENTA SLATINA
Adresa postala: STR. CRISAN NR.9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230013, Romania, Punct(e) de contact: NELU COJOCARU, Tel. +40 0249418962, Email: [email protected], Fax: +40 0249418963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare, instalare si punere in functiune echipamente medicale pentru anestezie si terapie intensiva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Slatina
Str. Crisan, nr. 9-11, Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 806, 448 si 2, 327, 473RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial sau in functie de disponibilitatile bugetare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare, instalare si punere in functiune echipamente medicale pentru anestezie si terapie intensiva ? LOTECHIPAMENTE MEDICALE ANESTEZIE SI TERAPIE INTENSIVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD CADRU ECHIPAMENTE MEDICALE DE ANESTEZIE SI TERAPIE INTENSIVA la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI al prezentei documentatii
Valoarea estimata fara TVA: intre 806, 448 si 2, 327, 473RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 23, 275.00 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006, prin oricare din formele mentionate in continuare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in favoarea Autoritatii Contractante. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiva la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Instrumentul de garantare trebuie sa contina si referire la aplicarea prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare2. Virament bancar in contul de garantie al Autoritatii Contractante: Spitalul Judetean de Urgenta Slatina, cont RO60TREZ5065041XXX000388 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4394927In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor - in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la primirea contractului semnat de ambele parti de catre furnizor, prin una din urmatoarele modalitati, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006:1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;2) depunere la casierie a sumei solicitate in numerar in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare;3) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a deschide un cont la Trezorerie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 1 original
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2 original
3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 691, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3 original. Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt: Manager: dr. Andrei Iordache Director medical: dr. Romeo Stanculescu Director financiar-contabil: ec. Elena Visan Director ingrijiri medicale: as. Daniela SanduCompartiment Juridic: jr. Octavian Iana Sef Serviciu Achizitii Publice, Aprovizionare si Transport: ec. Nelu Cojocaru
6.Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 4 original
7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr. 5 original
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.Pentru terti sustinatori este obligatorie prezentarea formularelor nr. 1, nr. 2, nr. 3 si nr. 5 ? original;
Pentru subcontractanti este obligatorie prezentarea formularului nr. 3 si nr. 5 ? original;
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1.Certificat constatator eliberat de ONRC, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii . Pentru persoane juridice/fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, documentele respective vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.
NOTA! Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, respectiv 2008, 2009 si 2010, sau 2009, 2010 si 2011 daca operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011
1.Informatii generale ? Formular nr. 6
2.Copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul » dupa bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, sau 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, daca operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, vizate si inregistrate de catre organele competente.
Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va
realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R.pentru anul
respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei;
Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei.
Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau
mai multi din anii 2008, 2009 si 2010 cifra de afaceri se va lua in
considerare conform bilanturilor contabile respective.
- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici ? Formular nr. 7 - original
Tert sustinator (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
1. Lista principalelor furnizari efecutate in ultimii 3 ani ? Formular nr. 8 - original
2.Prezentarea cel putin a unui document constatator de indeplinire a unuia dintre contractele prezentate in formularul nr. 8 sau a unei recomandari. In cazul in care beneficiarul este un client privat se poate prezenta o declaratie pe propria raspundere a beneficiarului- copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a
Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput
activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in
considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Cerinta nr. 2
Informatii referitoare la capacitatea operatorului economicde a realiza operatiunile referitoare la instalare, punere in functiune, instruire personal beneficiar si service in garantie
Modalitatea de indeplinire
Informatii referitoare la capacitatea operatorului economicde a realiza operatiunile referitoare la instalare, punere in functiune, instruire personal beneficiar si service in garantie.
Prezentarea de catre ofertant de documente prin care acesta confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/instalare/punere in functiune/instruire/etc.
Cerinta nr. 3
Dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului
Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului ? Formular nr. 10 original
Cerinta nr. 4
Informatii referitoare la personalul de specialitate
1. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinireacontractului ? lista cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie pentru fiecare dintre echipamentele ofertate ? Formular nr. 11 - original
2. CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului - Formular nr. 12 - original
3. Certificate de instruire, atestate sau orice alte documente care sa ateste faptul ca personalul prezentat in Formularul nr.11 a beneficiat de instruire pentru activitatile de instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie.
Cerinta nr. 5
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale
Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical
Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical
Informatii privind subcontractarea.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe caare urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular nr. 13 - original2. Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ? Anexa la Formularul nr. 13 - original
Tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. (experienta similara, personal, utilaje si echipamente, etc), precum si documente care dovedesc faptul ca sustinatorul satisface cerinta pentru care acorda sustinere.
1.Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, Formular nr. 14 si Formular nr. 15, in original.
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
Prezentarea Acordului de asociere
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului
Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul contractului-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 10:00
Locul: Serviciul Achizitii Publice, Aprovizionare si transport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
un reprezentant autorizat din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere ? formularul nr. 20, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.3. Documentele care nu sunt in limba romana vor fi insotite de traducere autorizata .4. In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta beneficiaza, potrivit prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004 "(2) Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garan?ia pentru participare si de garan?ia de buna execu?ie, cerute in achizi?iile publice de produse, lucrari si servicii." Ca o asociere sa beneficieze de prevederile art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004, trebuie ca acea asociere sa fie alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256 2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 ? 10 zile de la transmitererea comunicarii privind rezultatul procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Strada Crisan nr. 9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230008, Romania, Tel. +40 0249431764/238, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer