Licitatie Publica - Acord cadru inchiriere de echipament de terasament cu operator DS Bacau
Anunt de participare numarul 141601/25.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str Petricani, nr 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str Nicolae Titulescu, nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600271, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 234588959, Email: [email protected], Fax: +40 234519348
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si alte activitati forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru inchiriere de echipament de terasament cu operator DS Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: subunitatile directiei silvice
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 782, 050RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza intocmirea unui contract anual. Cantitatile estimate minime si maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt mentionate in caietul de sarcini. Valorile estimate minime si maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt [prezentate in anexa "Loturi".
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
incheriere utilaje de terasament cu operator conform specificatiilor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45520000-8 - Inchiriere de echipament de terasament cu operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile minime si maxime pe fiecare lot sunt precizate in anexa "LOTURI"
Valoarea estimata fara TVA: 2, 782, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este specificat in anexa ?Loturi? pentru fiecare lot . Per total loturi garantia de participare este de 55641 lei, din care :1 : 12602 : 6303 : 3154 : 3365 : 18906 : 12607 : 6308 : 3369 : 168010 : 140711 : 21012 : 24013 : 283514 : 231015 : 63016 : 72017 : 189018 : 126019 : 63020 : 33621 : 157522 : 126023 : 31524 : 33625 : 126026 : 94527 : 31528 : 33629 : 283530 : 231031 : 63032 : 72033 : 157534 : 126035 : 63036 : 96037 : 94538 : 94539 : 31540 : 33641 : 94542 : 94543 : 31544 : 33645 : 189046 : 126047 : 31548 : 72049 : 94550 : 94551 : 31552 : 33653 : 82854 : 82855 : 41456 : 33657 : 144058 : 1920a) Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Sunt aplicabile prevederile art 278 indice 1 din OUG 34/2006 pentru loturile 1, 5, 6, 9, 10, 13, 14, 17, 18, 21, 22, 25, 29, 30, 33, 34, 45, 46, 57, 58.b) Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar-scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC original, -plata in numerar la caseria DS BC, -ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta (cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau) Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare ?acord cadru ? inchiriere utilaje ? lot nr. ......?.-fila cec confirmata de banca emitenta.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune la sediul DS Bacau pana cel tarziu la data deschiderii ofertelorEchivalenta pentru o garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Se va constitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa si prezenta formularele: ?declaratieprivind eligibilitatea?, ?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, ?declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006?. Persoanele implicate in derularea acestei proceduri sunt Viorel Ghelasa ? director, Gheorghe Manaila-director tehnic, Ion Tabacaru ? director economic, Neculai Popa ? sef birou investitii, Melania Rusu- sef birou contabilitate, Neculai Arsinte ?sef birou productie, Ionel Dumitru-sef birou fond forestier, Cezar Danila ?responsabil compartiment drumuri forestiere, Ioan Bitir ? responsabil investitii drumuri forestiere, Animaria Caliap ?responsabil achizitii, Alexandru Szabo-responsabil achizitii, ?Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta?.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), c1)si d) din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul si " Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. Daca este cazul, declaratia privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG 34/2006 se prezenta de catre subcontractant.
Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in copie conforma cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv copie conforma cu originalul si traducere autorizata, in cazul persoanelor juridice straine. Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip - Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala Administrare Fiscala, emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La deschiderea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri. Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte:
a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b. codul unic de inregistrare;
c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d. structura actionariatului;
e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f. domeniul de activitate principal;
g. domeniile de activitate secundare;
h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.
Informatiile cuprinse in certificate vor fi reale/valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul Informatii generale.
Operatorii economici participanti la procedura vor trebui sa dovedeasca o cifra medie de afaceri (globala)pe ultimii 3 ani, dupa cum urmeaza :
Lot Nivelul minim al cifrei de afaceri globalamedii pe ultimii 3 ani
1 84000
2 42000
3 21000
4 22400
5 126000
6 84000
7 42000
8 22400
9 112000
10 93800
11 14000
12 16000
13 189000
14 154000
15 42000
16 48000
17 126000
18 84000
19 42000
20 22400
21 105000
22 84000
23 21000
24 22400
25 84000
26 63000
27 21000
28 22400
29 189000
30 154000
31 42000
32 48000
33 105000
34 84000
35 42000
36 64000
37 63000
38 63000
39 21000
40 22400
41 63000
42 63000
43 21000
44 22400
45 126000
46 84000
47 21000
48 48000
49 63000
50 63000
51 21000
52 22400
53 55200
54 55200
55 27600
56 22400
57 96000
58 128000Total 3709400
Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale?. In acest formular acest formular se va inscrie toate datele de identificare si contact ale operatorului economic: denumirea acestuia, codul fiscal, adresa sediului central, telefon, fax, e-mail, certificatul de inmatriculare, contul iban, obiectul de activitate, birourile filialelor/sucursalelor locale, principala piata a afacerilor. In cazul, in care oferta este depusa prin asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.Operatorii economici participanti la procedura vor trebui sa dovedeasca o cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani, dupa cum urmeaza : Lot Nivelul minim al cifrei de afaceri globalamedii pe ultimii 3 ani1 840002 420003 210004 224005 1260006 840007 420008 224009 11200010 9380011 1400012 1600013 18900014 15400015 4200016 4800017 12600018 8400019 4200020 2240021 10500022 8400023 2100024 2240025 8400026 6300027 2100028 2240029 18900030 15400031 4200032 4800033 10500034 8400035 4200036 6400037 6300038 6300039 2100040 2240041 6300042 6300043 2100044 2240045 12600046 8400047 2100048 4800049 6300050 6300051 2100052 2240053 5520054 5520055 2760056 2240057 9600058 128000Total 3709400Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fiecare operator va trebui sa prezinte informatii cu privire la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa formularul ?declaratiepe propria raspundere referitoare la utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; pentru fiecare utilaj declarat trebuie sa prezinte un act legal care sa dovedeasca ca acel utilaj ii apartine; caracteristicile tehnice ale utilajului.Daca este cazul, se prezenta copii dupa contractele de inchiriere.
Copie dupa contractul de munca pentru personalul de deservire a utilajului si un extras din programul Revisal vizat de Inspectoratul de Teritorial de Munca, din care sa rezulte ca personalul de deservire este angajat al ofertantului ? s-a solicitat deoarece lucrarile ce se vor executa sunt lucrari complexe cu un gad mare de pericol si care necesita un deservent de utilaj cu pregatire de specialitate si experienta.Fiecare utilaj va fi deservit de o persoana calificata, se vor prezenta documente doveditoare in acest sens(certificatele/acte/diplome detinute de catre persoana respectiva).
Prezentarea si completarea formularului "Experienta similara".Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii cinci ani celputin un contract de astfel de lucrari - ce fac obiectul prezentei proceduri, in valoare egala sau mai mare decat valoarea in lei a lotului/loturilor la care se intentioneaza sa participe la licitatie
Lot un contract de astfel de lucrari in valoare de minim -lei
1 42000
2 21000
3 10500
4 11200
5 63000
6 42000
7 21000
8 11200
9 56000
10 46900
11 7000
12 8000
13 94500
14 77000
15 21000
16 24000
17 63000
18 42000
19 21000
20 11200
21 52500
22 42000
23 10500
24 11200
25 42000
26 31500
27 10500
28 11200
29 94500
30 77000
31 21000
32 24000
33 52500
34 42000
35 21000
36 32000
37 31500
38 31500
39 10500
40 11200
41 31500
42 31500
43 10500
44 11200
45 63000
46 42000
47 10500
48 24000
49 31500
50 31500
51 10500
52 11200
53 27600
54 27600
55 13800
56 11200
57 48000
58 64000
Total1854700
Se va completa siprezenta formularul ?Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani?.
Prezentarea de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea , perioada si locatia lucrarii , precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fiecare operator va trebui sa prezinte informatii cu privire la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa formularul ?declaratiepe propria raspundere referitoare la utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; pentru fiecare utilaj declarat trebuie sa prezinte un act legal care sa dovedeasca ca acel utilaj ii apartine; caracteristicile tehnice ale utilajului.Daca este cazul, se prezenta copii dupa contractele de inchiriere.Copie dupa contractul de munca pentru personalul de deservire a utilajului si un extras din programul Revisal vizat de Inspectoratul de Teritorial de Munca, din care sa rezulte ca personalul de deservire este angajat al ofertantului ? s-a solicitat deoarece lucrarile ce se vor executa sunt lucrari complexe cu un gad mare de pericol si care necesita un deservent de utilaj cu pregatire de specialitate si experienta.Fiecare utilaj va fi deservit de o persoana calificata, se vor prezenta documente doveditoare in acest sens(certificatele/acte/diplome detinute de catre persoana respectiva).Prezentarea si completarea formularului "Experienta similara".Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii cinci ani celputin un contract de astfel de lucrari - ce fac obiectul prezentei proceduri, in valoare egala sau mai mare decat valoarea in lei a lotului/loturilor la care se intentioneaza sa participe la licitatie: Lot un contract de astfel de lucrari in valoare de minim -lei1 420002 210003 105004 112005 630006 420007 210008 112009 5600010 4690011 700012 800013 9450014 7700015 2100016 2400017 6300018 4200019 2100020 1120021 5250022 4200023 1050024 1120025 4200026 3150027 1050028 1120029 9450030 7700031 2100032 2400033 5250034 4200035 2100036 3200037 3150038 3150039 1050040 1120041 3150042 3150043 1050044 1120045 6300046 4200047 1050048 2400049 3150050 3150051 1050052 1120053 2760054 2760055 1380056 1120057 4800058 64000Total1854700Se va completa siprezenta formularul ?Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani?.Prezentarea de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea , perioada si locatia lucrarii , precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2013 12:00
Locul: sediul DS Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii/imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita prezentarea de noi documente in plic sigilat, care sa contina noi preturi, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele pentru exercitarea cailor de atac sunt conform celor prevazute la art. 256 (2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau - oficiu juridic
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Tel. +40 234588959, Email: [email protected], Fax: +40 234519348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2013 10:35