Licitatie Publica - Acord cadru ?Lucrari de pietruire a drumurilor judetene de pamant?
Anunt de participare numarul 134026/17.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Harkel Iudit, Tel. +40 261805146, Email: [email protected], Fax: +40 261713589, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate a administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de interes judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru ?Lucrari de pietruire a drumurilor judetene de pamant?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: -Reteaua drumurilor judetene de pamant din judetul Satu Mare, prezentata in Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 64, 894, 881.78RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -Min.un contr.subsecv.echiv.a exec.1 mp lucr.de pietr.val.94, 23 lei /mp fara TVA;
-Max.17 contr.subsecv.echiv.a exec.688686 mp lucr.pietr.val.64894881, 78 lei /mp fara TVA;
-Frecv.contr. subsecv.va fi in limita fond.alocate cu aceasta dest.-Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 8.141.472 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Injudetul Satu Mare, exista 114, 781 km de drumuri judetene de pamant pentru care se prevad urmatoarele lucrari:
- lucrari de terasamente;
- asternerea unui strat de balast in grosime de 30 cm dupa compactare;
- asternerea unui strat de piatra sparta (sort 40-63, 15-25) in grosime de 30 cm dupa compactare;
- asternerea unui strat de macadam in grosime de 10 cm dupa compactare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.- cantitatile maxime estimate de lucrari, pe intreaga durata de derulare a acordului?cadru, sunt prezentate in Anexa nr. 2 la caietul de sarcini.2.- cantitatile minime estimate de lucrari, pe intreaga durata de derulare a acordului?cadru, sunt cele aferente cantitatii unitare din cele prezentate in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini.3.- cantitatile maxime estimate de lucrari, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt cele prezentate in Anexa nr. 2la caietul de sarcini.4.- cantitatile minime estimate de lucrari care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt cele aferente realizarii cantitatii unitare din cele prezentate in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 64.894.881, 78 LeiMoneda: RONNOTA
Plata catre executant se va efectua cel mai tarziu in termen de 45 zile de la inregistrarea facturii la RegistraturaJudetului Satu Mare si incheierea procesului verbal de receptie la terminareatuturor lucrarilor ce fac obiectul prezentei, conditionat de acceptarea situatiilor de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 64, 894, 881.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu.d) Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 alin.(1) lit.d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 11.988, 95 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA(5% in cazul in care exec.este IMM);Garantia de buna executie se constituie prin: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului nr.16, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractuluila care se adauga o perioada de garantie a lucr.si un termen de min.30 zile, sau prin retineri succ.din sumele dat.pt.facturi part, caz in care exec.are oblig.de a deschide un cont de disponibil distinct la disp.AC, la unit.Trez.Statului din cadrul org.fiscal comp.in adm.acestuia. Suma init.care se va depune de catre exec.in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul general consolidat al Jude?ului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA:
Formularele solicitate se vor depune in original.
Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.4.2.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie de afaceri anuala globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 10.000.000 lei. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de
Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a
contractului, dupa cum urmeaza: a.) - 1 inginer/subinginer CFDP;b.) - 1 responsabil tehnic cu executia atestatin domeniul drumuri;c.) - 1 responsabil cu controlul calitatii (CQ) atestat in domeniul drumuri.
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDotari minime obligatorii:
- 1 buc. autogreder;
- 1 buc. compactor autopropulsat cu rulouri (valturi) pana la 12 TF;
- 1 buc. compactor autopropulsat cu rulouri (valturi) de 14 TF;
- 1 buc. autocisterna cu dispozitiv de stropit;
- Laborator grad I sau II.
3. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada indeplinirii - prin cel mult 3 contracte de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier finalizate in ultimii 5 ani(calculati de la data limita de depunere a ofertelor), in valoare cumulata de minim 1.000.000 lei fara TVA.
4. Informatii privind subcontractantii
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum si
datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre
viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
5. Precizariprivindasocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
1. Standarde de asigurare a calitatii- certificat ISO 9001:2008 in domeniul constructii drumuri sau orice alte documente echivalente
2. Standarde de protectia mediului- certificat ISO 14001 in domeniul constructii drumuri sau orice alte documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 10:00
Locul: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
I.Daca in urma etapei suplimentare de licitatie electronica vor exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret unitar, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care acordul-cadru va fi incheiat cu ofertantul a carui noua propunere financiara va contine cel mai scazut pret unitar, cu indeplinirea in totalitate a celorlalte conditii impuse prin documentatia de atribuire.Ofertantul care in urma etapei finale de licitatie electronica se va clasa pe locul I, are obligatia de a transmite autoritatii contractante, in termen de 48 ore de la ultima runda de licitatie electronica, Formularul nr.10Cinsotit de documentele precizate la capitolul V din Caietul de sarcini, completate in conformitate cu valoarea finala a pretului unitar ofertat in cadrul licitatiei electronice si cu elementele care au condus la acest cost. Ofertantul va fi declarat castigator numai dupa verificarea acestor documente.II.Completari referitoare la garantia de buna executie: ? Serestituie, dupa cum urmeaza: a.) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b.) 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare ? Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440022, Romania, Tel. +40 261807154, Fax: +40 261713072, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2012 14:56