Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru ?Lucrari de pietruire a drumurilor judetene de pamant?


Anunt de participare numarul 134026/17.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Harkel Iudit, Tel. +40 261805146, Email: [email protected], Fax: +40 261713589, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate a administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de interes judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru ?Lucrari de pietruire a drumurilor judetene de pamant?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: -Reteaua drumurilor judetene de pamant din judetul Satu Mare, prezentata in Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 64, 894, 881.78RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -Min.un contr.subsecv.echiv.a exec.1 mp lucr.de pietr.val.94, 23 lei /mp fara TVA;
-Max.17 contr.subsecv.echiv.a exec.688686 mp lucr.pietr.val.64894881, 78 lei /mp fara TVA;
-Frecv.contr. subsecv.va fi in limita fond.alocate cu aceasta dest.-Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 8.141.472 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Injudetul Satu Mare, exista 114, 781 km de drumuri judetene de pamant pentru care se prevad urmatoarele lucrari:
- lucrari de terasamente;
- asternerea unui strat de balast in grosime de 30 cm dupa compactare;
- asternerea unui strat de piatra sparta (sort 40-63, 15-25) in grosime de 30 cm dupa compactare;
- asternerea unui strat de macadam in grosime de 10 cm dupa compactare.
- Categoriile de lucrari sunt descrise in Caietul de sarcini ? Sectiunea II din Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.- cantitatile maxime estimate de lucrari, pe intreaga durata de derulare a acordului?cadru, sunt prezentate in Anexa nr. 2 la caietul de sarcini.2.- cantitatile minime estimate de lucrari, pe intreaga durata de derulare a acordului?cadru, sunt cele aferente cantitatii unitare din cele prezentate in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini.3.- cantitatile maxime estimate de lucrari, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt cele prezentate in Anexa nr. 2la caietul de sarcini.4.- cantitatile minime estimate de lucrari care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt cele aferente realizarii cantitatii unitare din cele prezentate in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 64.894.881, 78 LeiMoneda: RONNOTA
Plata catre executant se va efectua cel mai tarziu in termen de 45 zile de la inregistrarea facturii la RegistraturaJudetului Satu Mare si incheierea procesului verbal de receptie la terminareatuturor lucrarilor ce fac obiectul prezentei, conditionat de acceptarea situatiilor de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 64, 894, 881.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 100.000 Lei (50% pentru IMM-uri conform Legii nr.346/2004);b)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.c)Forma de constituire a garantiei de participare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform Formular 13 - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;
-virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu.d) Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 alin.(1) lit.d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 11.988, 95 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA(5% in cazul in care exec.este IMM);Garantia de buna executie se constituie prin: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului nr.16, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractuluila care se adauga o perioada de garantie a lucr.si un termen de min.30 zile, sau prin retineri succ.din sumele dat.pt.facturi part, caz in care exec.are oblig.de a deschide un cont de disponibil distinct la disp.AC, la unit.Trez.Statului din cadrul org.fiscal comp.in adm.acestuia. Suma init.care se va depune de catre exec.in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul general consolidat al Jude?ului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA:
Formularele solicitate se vor depune in original.
Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
1. Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire. Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 12 C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declara?ie.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 12 B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie4. Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economicSe va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Ofertantul va depune: 4.1.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.4.2.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Nota: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Y din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.691 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Csehi Arpad Szabolcs, Govor Mircea Vasile, Stef Mihai Adrian, Crasnai Mihaela Elena Ana, Ardelean Ioan Claudiu, Lazin Octavian Ioan Gheorghe, Crisan Anca Maria, Mindrut Marius Vasile, Schvarczkopf Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Chis Ioan, Tataru Rodica, Seres Ioan, Faur Marcel Vasile, Bura Angela Maria, Gheorghiu Aurelian, Bara Istvan Iosif, Pircalab Oana Dana, Janko-Szep Istvan Tamas, Roman Luminita Liliana, Dragos Mihaela Alina, Onci Sergiu Marcel6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Ofertantul va depune: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul Z din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. 1. Persoane juridice: Ofertantul va depune: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri, respectiv cea aferenta: Cod CAEN 4211 Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor. Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Persoane fizice: Ofertantul va depune: Autorizatia de functionare PFA. Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei. Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Atentie: Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie de afaceri anuala globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 10.000.000 lei. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de
Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a
contractului, dupa cum urmeaza: a.) - 1 inginer/subinginer CFDP;b.) - 1 responsabil tehnic cu executia atestatin domeniul drumuri;c.) - 1 responsabil cu controlul calitatii (CQ) atestat in domeniul drumuri.
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDotari minime obligatorii:
- 1 buc. autogreder;
- 1 buc. compactor autopropulsat cu rulouri (valturi) pana la 12 TF;
- 1 buc. compactor autopropulsat cu rulouri (valturi) de 14 TF;
- 1 buc. autocisterna cu dispozitiv de stropit;
- Laborator grad I sau II.
3. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada indeplinirii - prin cel mult 3 contracte de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier finalizate in ultimii 5 ani(calculati de la data limita de depunere a ofertelor), in valoare cumulata de minim 1.000.000 lei fara TVA.
4. Informatii privind subcontractantii
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum si
datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre
viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
5. Precizariprivindasocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
1. Standarde de asigurare a calitatii- certificat ISO 9001:2008 in domeniul constructii drumuri sau orice alte documente echivalente
2. Standarde de protectia mediului- certificat ISO 14001 in domeniul constructii drumuri sau orice alte documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul unitar (lei/mp lucrari de pietruire a drumurilor judetene de pamant, fara TVA). Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta si numarul participantilor la licit. electronica. Nu se utilizeaza pasul de licitare. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 de 1 zi. Informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii, pot fi accesate de operatorii economici, de pe site-ul www.e-licitatie.ro, la sectiunea ?Cerinte tehnice minimale?.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 10:00
Locul: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
I.Daca in urma etapei suplimentare de licitatie electronica vor exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret unitar, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care acordul-cadru va fi incheiat cu ofertantul a carui noua propunere financiara va contine cel mai scazut pret unitar, cu indeplinirea in totalitate a celorlalte conditii impuse prin documentatia de atribuire.Ofertantul care in urma etapei finale de licitatie electronica se va clasa pe locul I, are obligatia de a transmite autoritatii contractante, in termen de 48 ore de la ultima runda de licitatie electronica, Formularul nr.10Cinsotit de documentele precizate la capitolul V din Caietul de sarcini, completate in conformitate cu valoarea finala a pretului unitar ofertat in cadrul licitatiei electronice si cu elementele care au condus la acest cost. Ofertantul va fi declarat castigator numai dupa verificarea acestor documente.II.Completari referitoare la garantia de buna executie: ? Serestituie, dupa cum urmeaza: a.) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b.) 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare ? Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440022, Romania, Tel. +40 261807154, Fax: +40 261713072, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2012 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer