Licitatie Publica - Acord cadru Lucrari de reparatii curente
Anunt de participare numarul 129950/08.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Punct(e) de contact: MARIETA SIMION, Tel. 0760669955, Email: [email protected], Fax: 0318057374, Adresa internet (URL): https: //www.parhon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru Lucrari de reparatii curente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon-Bd. Aviatorilor nr.34-36, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 467, 000 si 1, 550, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: functie de posibilitatile de finantare a lucrarilor de catre autoritatea contractanta
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor efectua lucrari de reparatii curente conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor efectua reparatii curente conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 467, 000 si 1, 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 1%din valoarea estimata in suma de 15500 RON; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii contract cadru CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. OAP 314/2010
Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statDeclaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau teritoriala
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- C.U.I. (Codul Unic de inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri, nivel specific minim necesar 3.000.000 lei, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
Bilantul contabil sau extrase de bilant intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii ani (2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri nivel specific minim necesar 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte finalizate in ultimii 5 ani avand ca obiect executie lucrari similare
cel putin o recomandare pentru un contract pe care ofertantul l-a mentionat in lista cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani cu proces verbal de terminare a lucrarii
Declaratie pe proprie raspundere privind informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitateInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediuluiCertificat de certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 saualtele echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nivel minim specific: Responsabil tehnic cu executia-studii superioare in domeniul tehnicResponsabil instalatii termice , sanitare-studii superioare in domeniul tehnicResponsabil instalatii electrice-studii superioare in domeniul tehnic, atestat ANREResponsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii-copia atestatului pentru responsabil tehnic de calitateCoordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe durata realizarii lucrarii in conformitate cu HG 300/2.03.2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate in muncaCoordonator in materie PSI pe durata realizarii lucrarii in conformitate cu OG 129/2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr.runde: 1. Licitatia electronica incepe la 2 zile de la transmiterea invitatiei in SEAP. Durata unei runde: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2519
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2011 11:00
Locul: Instiutul National de Endocrinologie C.I.Parhon - Biroul Achizitii Publice Contractare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si cate un reprezentant al ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr.34-36, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Email: [email protected], Fax: 0318057374, Adresa internet (URL): www.parhon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 10:31