Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU MANUSI DE EXAMINARE ,MANUSI CHIRURGICALE SINTETICE STERILE


Anunt de participare numarul 141807/05.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: SANTA IONEL, Tel. +40 262205100-2114, Email: [email protected], Fax: +40 372710618, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU MANUSI DE EXAMINARE , MANUSI CHIRURGICALESINTETICE STERILE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
Magazia Spitalului Judetean de Urgenta ?dr Constantin Opris? Baia Mare- str. G. COSBUC31, cod 430031, BAIAMARE-ROMANIA
Cod NUTS RO114 - Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 320 si 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.04.2013 pana la 30.04.2013contract initial ; 01.05.2013 pana la 31.12.2013 contract subsecvent de furnizare; 01.01.2014 pana la 30.04.2014 contract subsecvent de furnizare; 01.05.2014 pana la 31.12.2014 contract subsecvent de furnizare; 01.01.2015 pana la 31.03.2015 contract subsecvent de furnizare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Nr.crt Denumirea U.MCant.minima Cant.maxima
LOT1.. MANUSI EXAMINARE NESTERILEBUC 17.000 2.040.000
LOT2. MANUSI CHIRURGICALESINTETICE STERILEBUC 2.000 72.000
cantitatile minime si maxime ale acordului cadru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18424300-0 - Manusi de unica folosinta (Rev.2)
33141420-0-Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nr.crt. Denumire produsUMCant. minima Cant.maximalot 1 MANUSI EXAMINARE NESTERILEBUC. 170002.040.000lot 2 MANUSI CHIRURGICALESINTETICE STERILE BUC. 200072.000
care fac obiectul acordului cadru
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 320 si 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantiile de participare defalcate pe loturi sunt urmatoarele: 1MANUSI EXAMINARE NESTERILE4800 RON2MANUSI CHIRURGICALESINTETICE STERILE 4000 RONPerioada de val. a garantiei de part.: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioada de val. a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara, - In numerar, prin depunere la casieria spitalului, - prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594, - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.- In caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii gar. de part., este cursul BNR din data de 14.01.2013, respectiv 1Euro = 4.3802 LEI (RON) De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofert. pierzand astfel suma constituita- ofertantii care depun oferte vor afisa OBLIGATORIU in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, scadenta pana la data limita de depunere a ofertelor, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3).Ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat(1) aut. contr. are dreptul de a retine gar. pt part., ofert. pierzand astfel suma constituita -Se solicita garantie de buna executie de 3 % fara TVA care se aplica pe valoare contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.Cerinta nr. 2
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3
Cerinta nr. 3
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea :
Dr. Pop Calin-Manager
Ec. Checiches Marcela ? director finaciar contabil
As.Pr. Lenghel Alexandru-As. Sef Traumatologie
As.Pr. Sabou Onorel-As.sef Urologie
As.Pr. Szoke Stefan -As.sef UPU
As.Pr. Isai Felicia
As.Pr. Teglas Maria-As.Sef.Ginecologie
As.Pr. Ofrim Reghina-As.Sef.ATI
AS.Pr. Sabau Gyongy-As. Sef Bloc Operator
Jr. Horgos Alize- Sef Birou Legislativ
Ec.Ing. Maar Gabriela- Sef Birou Achizitii Publice
Ec.Ing. Santa Ionel- Birou Achizitii Publice
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea 3Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificate fiscale care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele Cerinta nr. 1
Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele de calificare se depun in SEAP, valabilitatea sa fie la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 2
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila , certificata cu mentiunea ??conform cu originalul?? cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului, informatiile cuprinse din acest document sa fie reale /actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre: 3 perechi din fiecare marime
- Mostrele nu se vor factura ele ramanand la unitatea contractanta.Se solicita trimiterea de mostre pentru verificarea concordantei produselor ofertate cu solicitarile din caietul de sarcini.O mostra se trimite pe sectie (comisie), a doua se trimite la magazia spitalului iar cea de a treia ramane la biroul de achizitii pana la finalizarea acordului cadru.
Cerinta nr.2
Se solicita certificat sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselorpentru confirmarea marcajului CE pentru fiecare produs ofertat.
Cerintele se aplica pentru fiecare lot din Anexa B.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitate de indeplinireSe va transmite pana la data limita mentionata in anuntul de participare la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta « Dr. Constantin Opris «Baia Mare, str.George Cosbuc , nr.31 de Luni ?Vineri intre orele 7-15, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii LICITATIE DESCHISA? ?ACORD CADRU MANUSI DE EXAMINARE , MANUSI CHIRURGICALE SINTETICE STERILEimpreuna cu inscriptia ?? A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE.. precizata in anuntulde participareModalitate de indeplinireDeclaratia emisa de catre un organism abilitat de lege.Documentul se va transmite in SEAP pana la datalimita pentru depunerea ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-doc. de atrib. este afisata in SEAP, www.e-licitatie.roModalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online ( in SEAP), fara afectarea ofertantilor aflati pepozitii mai bune (deoarece acordul cadru este fara reluarea competitiei). Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe locul 5 cu acelasi pret se va face dupa termenul de garantie acordat produselor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Ca urmare a art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1) persoana vatamata poate sesiza C. N.de S.a C.in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de: 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta ?dr Constantin Opris? Baia Mare
Adresa postala: str. G. Cosbuc, nr. 31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Tel. +40 0262205100/2114, Email: [email protected], Fax: +40 0262275904
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2013 07:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer