Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru materiale sanitare


Anunt de participare numarul 99719/07.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala:  STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  610136, Romania, Punct(e) de contact:  NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel. 0233/213470, Email:  [email protected], Fax:  0233/232050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri - Terminal Piatra Neamt
Adresa postala:  bd. Decebal nr.35 bl I4 parter, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Fax:  0233218587, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri - Terminal Piatra Neamt
Adresa postala:  bd. Decebal nr.35 bl I4 parter, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Fax:  0233218587, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt, bd. Traian nr.1-3, jud. Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 211, 572RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
materiale sanitare : set cateterizare, set ptr anestezia epidurala continua, trusa de perfuzie ptr pompele automate tip Infuzomat, trusa ptr anestezie combinata spinala-epidurala, masti cu pernuta transparenta ptr respiratie controlata, seringi 20 ml cu ac atasat, seringi 10 ml cu ac atasat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33171100-0 - Instrumente pentru anestezie (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 211, 572RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 636 ron si defalcat pe loturi conform anexei din fisa de date a achizitiei, garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri CJAS Neamt - spital, DSP-Neamt - UPU si programe de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie priv. eligibilitatea-original;
-Declaratie priv. ne?adrarea ?situat. prevazute la art.181 -original;
-Certificat de atestare fiscala priv.achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sibugetele asigurar.sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), elib.t de Dir. Gen. a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in termenul de valab.prevaz.in proced. fiscala-original sau copie legalizata;
-Certificat priv.plata taxelor si impozitelor locale-elib.de Primaria locala, ?termenul de valab. prevaz.?proced.fiscala-original sau copie legalizata;
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.-Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla ?nici una din situat. prevazute la Art.5 alin.1 din legea 21/1996 privind concurenta completata ?conform.cu Formularul N din Sectiunea Formulare-original;
-Certificat constatator, original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile ?inte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului-Certificat de ?egistrare(CUI)-copie
-Ptr.persoane fizice rom?: autorizatia de functionare -?opie legalizata.Ptr. persoane fizice/juridice straine: documente care sa dovedeasca o forma de ?egistr.si exercitare a activit.profesionale ?conform. cu prevederile legale din tara de provenienta(copie legalizata, anex? si traducerea autorizata ?limba rom?)-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 30.06.2009 , vizat si ?egistrat la Administratia Finantelor Publice - ?copie nelegalizata cu mentiunea "conform cu originalul".
-declaratie privind cifra medie de afaceri - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista a principalelor livrari de produse similare efectuate ?ultimii 3 ani, contin? valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-original.Se voranexa un numar de minim 3 recomandari, scrise si parafate, din partea beneficiarilor regasiti ?lista, privind calitatea produselor similare livrate -. ?copie nelegalizata ‘conform cu originalul
-certificate de conformitate CE, care sa ateste conformitatea produselor – ?copie nelegalizata.-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii cu anexele din care sa rezulte reprezentantul autorizat pentru dispozitivul medical oferit – ?copie nelegalizata
-Ofertantii vor prezenta mostre(cu titlu gratuit) pentru fiecare lot(c? 2 mostre pentru loturile 3, 6, 7 si c? o mostra pentru loturile 1, 2, 4, 5)
-autorizatie de livrare din partea producatorului, ?copie legalizata (numai pentru comercianti)Se va prezenta autorizarea astfel ??sa cuprinda toate informatiile conform Formularului B3 din Sectiunea Formulare, completata de producator.? situatia ?care autorizatia provine de la o alta persoana juridica dec?producatorul, trebuie prezentat ?reg lantul de autorizari astfel ??sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant (conform Formular B3.a din Sectiunea Formulare).
-Acord de asociere, daca este cazul – ?original-Certificat ISO 13485 al sistemului calitatii dispozitivelor medicale sau echivalent de la producator – ?copie nelegalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 12:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri - TerminalPiatra Neamt, bd. Decebal, nr.35 bl I4 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term.de dep a contest e de cel mult 5 zile de la data luarii la cunost de catre contest desp.actul pe care acesta il considera nelegal.In cazul in care contest priv contin doc de atrib public in SEAP data luarii la cunost e data publ doc de atrib
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt, comp. juridic
Adresa postala:  bd. Traian nr.1-3, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610136, Romania, Tel. 0233219440, Fax:  0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2010 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer