Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU MATERIALE SANITARE


Anunt de participare numarul 120196/28.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala:  STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  610136, Romania, Punct(e) de contact:  NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel. 0233/213470, Email:  [email protected], Fax:  0233/232050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt, bd. Traian nr.1-3, jud. Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 719, 386RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE SANITARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141641-5 - Sonde (Rev.2)
31711140-6-Electrozi (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
33198000-4-Articole din hartie pentru spitale (Rev.2)
33198200-6-Saculete sau plicuri din hartie pentru sterilizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 719, 386RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 7193.86 ron, garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS Neamt - spital, DSP - UPU si programe de sanatate, SML
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl priv.eligibilit-orig-Decl priv.neincad in sit prevaz la art.181-orig
-Certif ates fisc priv. achit oblig exigibile catre bug de stat si bug asig soc de stat, elib.de Dir.Gen Fin Pub si Contr Fin de Stat, in term de valab previn procedfisc-original/cop cf cu orig
-Certif priv. plata tax si imp locale-elib de Primaria loc, in term de valab. prev. in proced.fisc-orig/copie cf cu orig-Decl privind calit de part la proced-orig
-Decl pe propr rasp ca nu se afla in sit de a fi respins in baza art. 69^1/OUG 34/2006
-Decl pe propr rasp prin care se certif faptul ca particip la resp proced este facuta in conc cu reg de conc cf art.1 din Ord ANRMAP Nr314 din 12.10.2010- in cf cu model din Sect Formulare-original
Pt pers jurid romane:
Certif constat, in orig/copie cf cu orig, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschid of, de Of Reg Com de pe langa Trib terit, din care sa rezu ca:
-dom de activit al ofertant cores ob procedurii
-nu sunt ment cu privire la aplic Legii nr. 85/2006 priv proced insolv, sau ca societ se afla in incap de plata
-Certif inreg (CUI)-in copie cf cu orig
Pt pers fiz romane:
-autoriz de funct si orice alt doc edif consid neces pt doved apart la categ profes impusa de indeplin contractului-copie cf cu orig
Pt pers fiz/jur straine:
-doc edificat care sa doved o forma de inreg ca pers jurid sau de inreg/atest ori apart prof, in conf cu preved leg din tara in care ofertantul este rezid -copie cf cu orig, anex si trad autoriz in lb romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2010 , vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice - in copie nelegalizata cu mentiunea ?conform cu originalul?-declaratie privind cifra medie de afaceri-original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-original.-certificat de conformitate CE-copie cf cu originalul. Nu se accepta societati in curs de certificare.-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii cu anexele din care sa rezulte reprezentantul autorizat pentru dispozitivul medical oferit -copie cf cu originalul
-mostre (cu titlu gratuit) pentru fiecare lot-autorizatie de livrare din partea producatorului, in copie cf cu originalul(numai pentru comercianti)care trebuie sa contina toate informatiile prevazute de Formularul B3 din sectiunea Formulare. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intregul lant de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant.
-SR EN ISO 13485 /2008 sau echivalent la producator - in copie conform cu originalul-Acord de asociere, daca este cazul ? in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri - Terminal Piatra Neamt, bd. Decebal nr.35 bl.I4 parter jud. neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term.de dep a contest e de cel mult 10 zile incep. cu ziua urmat luarii la cunost de catre contest.desp.actul pe care acesta il consid nelegal.In cazul in care contest priv.contin.doc.de atrib.in SEAP data luarii la cunost e data public doc.de atrib.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul judetean de Urgenta Piatra Neamt, comp. juridic
Adresa postala:  bd. Traian nr.1-3, jud. neamt, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610136, Romania, Tel. 0233219440, Fax:  0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2011 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer