Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU MATERIALE SANITARE


Anunt de participare numarul 137443/17.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Adresa postala: Str. Pietii, Nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 268416393, Email: [email protected], Fax: +40 268410910/ +40 268418080, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sectia farmacie a spitalului din Brasov str.Pietii nr.9, prin grija ofertantului, fara niciun fel de implicare din partea autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 44, 781.77 si 558, 412.55RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN URMA INCHEIERII ACORDULUI CADRU, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA INCHEIA CONTRACTE SUBSECVENTE LUNAR IN FUNCTIE DE NECESITATI SI FONDURILE DISPONIBILE. Cantitatile minime si maxime estimate ce ar putea face obiectul unui contract subsecvent pe durata acordului cadru se regasesc in CAIETUL DE SARCINI defalcat pe loturi.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE MATERIALE SANITARE ? ASA CUM SUNT SPECIFICATE IN ANEXA B A PREZENTEI FISE DE DATE SI IN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
22993000-7-Hartie si carton fotosensibile, termosensibile sau termografice (Rev.2)
24931240-3-Fixatori pentru radiologie (Rev.2)
32354100-0-Filme pentru radiologii (Rev.2)
39225730-1-Flacoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE SI CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 44, 781.77 si 558, 412.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE DE 2% DIN VALOAREA ESTIMATA ( FARA TVA ) A LOTULUI/LOTURILOR PENTRU CARE SE DEPUNE OFERTAasa cum sunt specificate in Anexa B a prezentei fise de date si conform art.278.1 din O.U.G.34/2006DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTARE conform art. 86 alin. 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - virament bancar in contul RO 58 TREZ 1315005 XXX 000157 Trezoreria Brasov sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante (SMU ?Regina Maria? Brasov), de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania., se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru scrisoarea de garantie bancara de participare se va utiliza FORMULARUL NR. 7 din sectiunea FORMULARE.- pentru ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare se va diminua cu 50% si va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mentionate anterior- PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI, RESPECTIV 90 DE ZILE de la data limita pentru depunerea ofertelor.- in situatia in care unul dintre operatorii economici participanti depune contestatie iar CNSC o respinge, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare reportata la valoarea estimata a lotului 1% din acesta valoare numai pentru loturile care intra sub incidenta art 278^1 aliniat 1. litera a. din OUG 34/2006. 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTARE conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - virament bancar in contul RO 58 TREZ 1315005 XXX 000157 Trezoreria Brasov sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania., se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- pentru ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare se va diminua cu 50% si va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mentionate anterior.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII OBTINUTE DIN CONTRACTUL CU C.A.S.A.O.P.S.N.A.J.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 1- vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 2 - Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 - completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 8 - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare formularanexat in sectiunea formulare, Formular 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura- completare formularanexat in sectiunea formulare, Formular 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor sitaxelor catre stat, inclusiv cele locale: Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; In cazul unei asocieri, acesta trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, acesta trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, mentionam persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire:
Mihai MURESAN, Georgeta LIRA, Florin COSTACHE, Georgian TUDOSE, Alexandra MIHAI, Ciprian Petru GAL, Simina DUMITRACHE, Angela NICOLAE, Irina POP, Mihaela ZAGREAN, Sorin MESCA. Pentru personae juridice romane:
- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, acesta trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat
- Autorizatie/Aviz de functionare emis(a) de Ministerul Sanatatii - conform Legii 176/ 18.10.2000 privind dispozitivele medicale - in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor - In cazul unei asocieri, acesta trebuie sa fie prezentat de fiecare asociatPentru personae fizice romane:
Autorizatie de functionare / altele echivalente. in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridical sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este resident, in traducere autorizata in limba romana, valabile la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 5 - cuprinde informatii cu privire la datele de identificare ale firmei, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie pe ultimii 3 ani.
Cursul de schimb este cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an.
Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 6
- Certificat de marca/conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC - - in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
MOSTRE - Conform art. 188 alin. 1 lit. e din OUG 34/2006.
Operatorii economici VOR PREZENTAMOSTRE de produs pentru toate pozitiileofertate, la data deschideriiofertelor.(neprezentarea de mostre va duce ladescalificarea ofertantului).Mostrele trebuie ambalate si etichetate conform reglementarilor legale in vigoare; MOSTRELE sunt gratuite si raman in posesia achizitorului.
Un document prin care se certifica implementarea sistemului calitatii - ISSO 9001:2008 sau echivalent. - documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ISSO 9001:2008, sau echivalent, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1294 din 15.05.2012.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S24-038949 din 04.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru locul I: In cazul in care pretul cel mai scazut va fi acelasi pentru mai multi ofertanti ale caror oferte au fost declarate admisibile ( preturi egale ) se va proceda la solicitarea ofertelor finale de pret pana la departajare. Ofertele vor fi depuse in plic inchis pana la un termen limita clar stabilit ( si comunicat ofertantilor) de autoritatea contractanta . Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In cazul in care si in urma reofertarii preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, in plic inchis pana departajarea va putea fi posibila. In situatia in care ofertantii clasati pe locul II, vor avea oferte egale de prĂȘt, li se vor solicita noi oferte de pret pt.departajare, ofertantul clasat pe locul I( loc superior ) nefiind afectat in nici o forma, intrucat in solicitarea de departajare se mentioneaza in mod ferm si neechivoc locul II pentru care ei reoferteaza. In situatia in care ofertantii clasati pe locul III, vor avea oferte egale de prĂȘt, li se vor solicita noi oferte de pret pt.departajare, ofertantul clasat pe locul II( loc superior ) nefiind afectat in nici o forma, intrucat in solicitarea de departajare se mentioneaza in mod ferm si neechivoc locul III pentru care ei reoferteaza. NOTA: pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fiselor semnate electronic ( acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica ).ART. 1481 DIN OUG 34/2006 - Daca numarul operatorilor economici ce au indeplinit criteriile de calificare si selectie si au prezentat oferte admisibile este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare - procedura de atribuire continua numai cu acei operatori economici care indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care au prezentat oferta admisibila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MILITAR DE URGENTA ?REGINA MARIA? ? COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: Str. Pietii, nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. +40 268416393/166, Fax: +40 268410910/ +40 268418080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 07:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer