Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru medicamente


Anunt de participare numarul 104256/19.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala:  STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  610136, Romania, Punct(e) de contact:  NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel. 0233/213470, Email:  [email protected], Fax:  0233/232050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
bursa romana de marfuri terminal piatra neamt
Adresa postala:  bd decebal nr 35 bl I4 parter, Localitatea:  piatra neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Fax:  0233218587, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
bursa romana de marfuri terminal piatra neamt
Adresa postala:  bd decebal nr 35 bl I4 parter, Localitatea:  piatra neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Fax:  0233218587, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul judetean de urgenta piatra neamt, bdul traian nr 1-3
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 422, 854.8RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33622100-7 - Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 422, 854.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 8457.10 lei si defalcat pe loturi conf inf despre loturisi fisei de data a achizitiei. garantie buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS SPITAL, CJAS program Endocrine
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Decl priv eligibilitatea in original;
2.Decl priv neincadrarea in sit prev la art 181 in original;
3.Certif de atestare fiscala priv achitarea oblig exigibile catre bug de stat si catre bug asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), elib de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat orig sau copie legalizata.
4.Certif priv plata taxelor si impozitelor locale elib de Primaria locala original sau copie legalizata.
5.Decl privind calit de participant la procedura-original.
6.Decl pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta in original;
Pentru pers juridice romane: Certif constatator, in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului ComertuluiCertif de inregistrare (CUI)-copie nelegalizata semnata si stampilata conform cu originalul
Ptr pers fizice romane: autorizatia de functionare, copie nelegalizata si stampilata conform cu originalul)
Ptr pers fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg ca pers juridica sau de inreg/atestare ori apartenenta profesionala, in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2009 , vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice - in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
b)declaratie pe propria raspundere ca detin A.P.P. emis de Agentia Nationala a Medicamentului
c)autorizatie de livrare, in copie(numai pentru comercianti)d)Acord de asociere, daca este cazul ? in original
e)ISO 9001-2008 sau echivalent la distribuitor, - in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conf cap IV.2.din documentatia de atribuire publicata in SEAP: faza finala licitatie electronica, 2 runde cu durata ptr fiecare runda 1 zi, cu imbunatatirea ofertelor depuse anterior.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2010 12:00
Locul: Bursa romana de marfuri terminal piatra neamt bdul decebal nr 35 bl I4 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
CJAS SPITAL, CJAS PROGRAM ENDOCRINE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str stavropoleos nr 6 sect 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bacau
Adresa postala:  str cuza voda nr 1, Localitatea:  bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
term de depunere a contestatiei de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contest despre actul pe care acesta il consid nelegal; daca doc este public in SEAP data luarii la cunost e data public doc atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul judetean de urgenta piatra neamt comp juridic
Adresa postala:  bdul traian nr 1-3, Localitatea:  piatra neamt, Cod postal:  610136, Romania, Tel. 0233219440, Fax:  0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer