Licitatie Publica - Acord cadru medicamente
Anunt de participare numarul 143381/01.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Adresa postala: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Poinar, Tel. +40 259267903, Email: [email protected], Fax: +40 259267903, Adresa internet (URL): www.scmo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Municipal Dr Gavril Curteanu , Str Corneliu Coposu Nr 12
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 40 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 234, 238.12 si 45, 702, 714.06RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia trimestrialin functie de solicitarile sectiilor si de fondurile alocate cu aceasta destinatie .Valorile minime si maxime ale contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente sub diferite forme farmaceutice detaliate in anexa B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
33661500-6-Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Toate loturile sunt detaliate in anexa B , iar cantitatile minime si maxime se regasesc in caietul de sarcini anexat in documentatie
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 234, 238.12 si 45, 702, 714.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% din valoarea estimata a loturilor ofertate(valoarea garantiei de participare a fiecarui lot estespecificat in anexa B). Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia deatribuire. 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor(contul este: RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la TREZORERIA ORADEA ) Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Perioada de valabilitatea ofertelor este de90 de zile.(Formularul 5) Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent care urmeaza a fi incheiat. Modulde constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societatede asigurari, care devine anexa la contract; 2.Garantia de buna executie se poate constitui si prin transfer bancar cu ordin de plata in contulautoritatii contractante sau depunere numerar la casieria acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-anexat in formularul 1Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181-anexat in formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-anexat in formularul 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de
atribuire sunt: Manager -Dr. Pop Ovidiu LaureanDirector financiar contabil-Ec. Brad AncaDirector Medical-Dr.Ritli Ladislau
Sef Serviciu Administrativ-Ing Tarta Nicolae
Director de ingrijiri-As.Barabas Calin
Sef ServiciuAchizitii-Ec Poinar MirelaSef Serviciu aprovizionare-Ec. Ganea SabinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta -anexat in formularul 4Toate formularele se vor completa si se vor prezenta in original in plic inchis (PLIC 1) la sediul autoritatii contractante Certificat Constatator emis de ORC in copie lizibila semnat si stampilat pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al
firmei se va prezenta in plic inchis (PLIC 1) la sediul autoritatii contractante
Declaratie pe proprie raspundere ca detin autorizatie de punerere pe piata
emisa de MS pentru medicamentele ofertateconform Legii nr. 95/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe proprie raspundere ca medicamentele antineoplaziceofertate din cadrul procedurii se regasesc in lista C2 decontate de Casa de Asigurari de Sanatate pe programul de oncologie conform HG NR. 720/2008 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE SI ORDINUL MS NR. 1275/2011 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE VALABILA INCEPAND CU 01 IANUARIE 2013Se va completa formularul 9 si 10 anexat Se va prezenta in original in
plic inchis (PLIC 1) la sediul autoritatii contractante
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S063-105274 din 29.03.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2013 10:00
Locul: la sediul autoritatii, cam 101, etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana autorizata din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1 Adresa la care se depune documentatia si oferta: Spitalul Clinic Municipal Dr Gavril Curteanu nr 12 Oradea secretariat cam 104. Plicul exterior trebuie sa fie unplic inchis si sigilat, marcat cu adresa autoritatii contractante si cu inscriptia ?documentatia de atribuire la licitatia deschisa de medicamente / ANU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE ................................., ora......................?. . Plicul interior va contine : Plic 1-documentele decalificare : Plic 2 Propunerea Tehnica Plic 3 Oferta financiara In cazul ofertelor financiare cu pret egal, se va proceda la cerere de reofertare , intermen maxim de 3 zile lucratoare. Procesul de reofertare se va realiza conform modalitatiilor de depunere al ofertei financiare , stipulate infisa de date, adica in plic inchis la sediul autoritatii contractante. Plicul exterior trebuie sa fie un plic inchis si sigilat, marcat cu adresa autoritatiicontractante si cu inscriptia ?REOFERTAREA LA LICITATIA DESCHISA MEDICAMENTE / A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATADE ................................., ora......................?. . Plicul interior va contine oferta financiara finala reofertata conform modelului de oferta financiara
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostina de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acestail considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Municipal Dr. Gavril Curteanu
Adresa postala: Str. Cornelui Coposu nr 12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Tel. +40 259267903, Email: [email protected], Fax: +40 259267903, Adresa internet (URL): http: //www.scmo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 10:21