Licitatie Publica - ACORD CADRU MEDICAMENTE ARV PENTRU PERSOANE CU INFECTIE HIV/SIDA
Anunt de participare numarul 135935/26.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean Giurgiu
Adresa postala: sos. Bucuresti, nr. 82, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080193, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Ceausescu, Tel. +40 0763155670, Email: [email protected], Fax: +040 0246212693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU MEDICAMENTE ARV PENTRU PERSOANE CU INFECTIE HIV/SIDA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului Judetean de Urgenta GiurgiuSos. Bucuresti nr. 82
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 510, 423.74 si 9, 978, 311.88RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite va fi in functie de bugetul alocat si necesitatile sectiei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare medicamente ARV pentru persoanele cu infectie HIV/SIDA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
35 de loturi care se regasesc in caietul de sarcini si in Anexa B la FDA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 510, 423.74 si 9, 978, 311.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea contractanta solicita garantie de participare in cuantum 1% din valoarea maxima estimata fara TVA care este de 99783.12 RON defalcata pe loturi si se regaseste detaliat in Anexa B la FDA. Garantia va fi prezentata prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ? Formular 1 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 90 din HG 925/2006 - ordin de plata cu semnatura si stampila in contul RO75 TREZ3215006XXX003929. In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare aceasta se poate constitui si prin depunerea la casieria unitatii a unei sume in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Dovada constituirii va fi incarcata in SEAP si va fi trimisa in original la sediul Autoritatii Contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent atribuit. Se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate ptr. facturi partiale, conf. alin(3) al art.90 din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011 ? Formular 1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASA JUDETEANA DE ASIGURARI DE SANATATE GIURGIU ? SUBPROGRAMULUI DE TRATAMENT SI MONITORIZARE A PERSOANELOR CU INFECTIE HIV/SIDA SI TRATAMENTUL POSTEXPUNERRE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea - Formular 22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular 33.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.34/2006 ? Formular 4Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de evaluare/verificare a canditaturilor/ofertelor urmatoarele persoane conf art. 69 indice 1 din O.U.G 34/2006: Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari persoane care sunt drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducre sau supervizare si/sau are actionari persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt prevazute in art. 69 lit a) cu persoane de detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoane care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Manager ? Dr. Mihai PetreDirector Financiar Contabil - Birsa MarianaDirector Medical ? Dr. Bene ElisabetaDirector Ingrijiri ? As. Princ. Ciochir Sandel.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 55. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre buget eliberat de DGFP din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul lizibil, semnat si stampilat va fi scanat si atasat in SEAP .6. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul lizibil, semnat si stampilat va fi scanat si atasat in SEAP 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen legal de valabilitate din care sa reiasa obiectul de activitate compatibil cu obiectul procedurii de atribuire Documentul lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat va fi scanat si atasat in SEAP.2.Autorizatia de distributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii-Agentia Nationala a Medicamentului. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari- Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Documentul lizibil, semnat si stampilat va fi scanat si atasat in SEAP3. Autorizatia de punere pe piata a produsului Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar - Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar in special art. 17 alin 2.Documentul lizibil, semnat si stampilat va fi scanat si atasat in SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor ce prezinta pret egal: In situatia in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se solicita clarificari prin intermediul SEAP de catre Autoritatea Contractanta , in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG 34/2006:10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier Juridic
Adresa postala: sos. Bucuresti nr.82, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080193, Romania, Tel. +40 0246211550, Email: [email protected], Fax: +40 0246212693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 10:43