Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru medicamente II


Anunt de participare numarul 145888/21.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Adresa postala: Str. Tineretului, nr. 28, Localitatea: Roman, Cod postal: 611027, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 0233741917, In atentia: Ec. Elena Pal, Email: [email protected], Fax: +40 0233741963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru medicamente II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SMU Roman, str. Tineretului, nr. 28, Farmacie
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 533, 191.56 si 1, 978, 090.28RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: atribuirea contractelor subsecvente se va face lunar sau trimestrial, in functie de referatele de necesitate si de fondurile alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente pentru sistemul cardiovascular, antiinflamatorii si pentru sistemul nervos
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33620000-2 - Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
33630000-5-Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33660000-4-Medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de medicamente ce va fi achizitionata de Spitalul Municipal de Urgenta Roman este cea detaliata in caietul de sarcini si in anexa B la fisa de date.
Valoarea estimata fara TVA: intre 533, 191.56 si 1, 978, 090.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 39511, 76 lei impartit pe loturi asa cum este mentionat in anexa B. IMM-urile (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei privind inacadrarea in categoria IMM), beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin (2) din Legea 346/2004. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: - OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman, - instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul din fisierul ?modele de formulare? - formularul 3. Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art. 33 alin. (3) lit. b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art. 36 alin. (1) lit. a din HG 925/2006. Conform art. 278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune ocontestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006 numai pentru loturile pentru care valoarea estimata depaseste 30000 euro. In procent de 5% (cu declaratie de IMM 2, 5%) din valoarea fara TVA a contractului subsecvent a carui valoare depaseste pragul de 125000 euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului. Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: - OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman- instrument da garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri CJAS Neamt pentru spital si fonduri DSP Neamt pentru CPU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006. Se va prezenta formularul 5 din fisierul ?modele de formulare?;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006. Se va prezenta formularul 6 din fisierul ?modele de formulare? insotit de urmatoarele documente: - certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"de reprezentantul legal al firmei
ofertante;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul nr.7 din fisierul "modele de formulare".4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006. Se va prezenta Formularul nr.8 din fisierul "modele de formulare". Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Dr. Palancianu Catalina Elena - manager, Dr. Glodeanu Daniela - director medical, Ec. Achiriloaei Leonard - director financiar contabil, As med pp Chirila Elena - director de ingrijiri, Ursoi Raluca - Farmacist, Ec. Zavalichi Costel - sef serv. ATAAC, Ec. Pal Elena - sef birou achizitii publice, Cons. jr. Badac Razvan, Cons. jr. Moisa Lilia.5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Se va prezenta Formularul nr. 9 din fisierul "modele de formulare" 1. Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. Autorizatie de distributie angro, emisa de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor, conform legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completetarile ulterioare si Ordinul MSP nr. 1964/2008 pt aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie lizibila semnata si stampilata
?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante.3. Autorizatie de punere pe piata a produsului, conform legii 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinele MSP nr. 263/2003 si nr. 895/2006, Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar, Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al Comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventuali subcontractanti si/sau terti sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe
ultimii 3 ani, fara a se impune prezentarea bilantului contabil, ramanand la
latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in
vederea indeplinirii cerintei de calificare. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an.
Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 10 din fisierul ?modele de formulare?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului 11 insotit de anexa din fisierul ?modele de formulare? - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru indeplinirea criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati). In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare la primirea unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare. Se va completa Formularul 14.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile art. 256^2, alin. 1, lit.b) si 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal de Urgenta Roman - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. TINERETULUI, Localitatea: ROMAN, Cod postal: 611027, Romania, Tel. +40 233741917, Fax: +40 233741917
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer