Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru medicamente oncologice


Anunt de participare numarul 145260/30.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Spitalul Militar de Urgenta "Dr. Constantin Papilian"Cluj-Napoca (U.M 02454)
Adresa postala: Str.Gral.TRAIAN MOSOIU, nr.22, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400132, Romania, Punct(e) de contact: LUCIA POP, Tel. +40 264598888, Email: [email protected], Fax: +40 264598888, Adresa internet (URL): www.smucluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru medicamente oncologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, str.Gral.Traian Mosoiu, nr.22
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 17 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 932, 392.85RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de medicamente conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente din grupa antineoplazice - 63 loturi - detalii in sectiunea "Loturi"
Valoarea estimata fara TVA: 2, 932, 392.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este specificat in sectiunea ?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 1% din valoarea estimata fara TVA pentru fiecare lot in parte.Valabilitatea garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Constituirea garantiei de participare se poate face prin: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO66TREZ2165005XXX006868deschis la Trezoreria Cluj- printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata si incarcata in SEAPcu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAP, iar originalul se va depune la sediul autoritatii contractantepana la data stabilita in SEAP , ora 14.00. Garantia de participare va fi insotita de un document in care se vor specifica loturile pentru care a fost constituita.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei pentru participare (art. 16 din Legea 346/2004).In cazul in care ofertantii care constituie garantia de participare in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) nu fac dovada ca sunt IMM, ofertele vor fi respinse la deschidere. Cuantumul garantiei de buna executie 5% din pretul contractului(fara TVA) ce va fi atribuit;Modul de constituire a garantie de buna executie: - printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, si va reprezenta anexa la contract- cu ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO 66TREZ2165005XXX006868 deschis la Trezoreria Cluj;Garantia de buna executie va fi constituita doar pentru contractele subsecvente a caror valoare depaseste in lei echivalentul in lei a pragului de 130000 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 - Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular 23.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 34.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular 4Reprezentant legal Dr. Baltaru Doina
Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Ardelean Florin, Gatlan Ioan, Rosan Florica, Pop Lucia; Roman Dorel, Keler Ovidiu
5.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Copie "confom cu originalul"6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Copie "conform cu originalul"7.Informatii generale - Formular 5 1. Certificat constatator (copie) cu anexele vizate la zi, emise de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. - Copie "conform cu originalul"Ofertantii declarati castigatori vor prezenta acest document in copie legalizata.
2. Certificat emis de Ministerul Sanatatii si Familiei prin care se certifica dreptul furnizorului de a comercializa produsele respective (Autorizatie de distributie angro).
Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari ? Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman. - copie "conform cu originalul"
3. Declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului din care sa reiasa ca detine autorizatiile de punere pe piata pentru produsele ofertate.
Actul normativ care impune obligativitatea detinerii autorizatiei de punere pe piata este: legea 95/2006, art.700, alin.1 si 2, art.730, alin.5 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare; Ordinele MSF nr.263/2003 si 895/2006; Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar; Regulamentul (CE) nr.1234/2008 - copie "conform cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite de operatorii economici participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari in vederea depunerii de catre operatorii economici de documente care contin preturi imbunatatite. Documentele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante in plic inchis. Daca dupa reofertare se constata mentinerea egalitatii de preturi, atunci departajarea se va face luand in considerare data si ora depunerii plicului la registratura autoritatii contractante. 2.In cazul unei contestatii respinse de CNSC ca fiind nefondata vor fi aplicate prevederile art 278^1 din OUG nr.34/2006, numai pentru loturile ale caror valori estimate se incadreaza in limitele stabilite de articol 3.In procesul de avaluare al ofertelor se va tine cont de de prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Militar de Urgenta "Dr.Constantin Papilian" - Serviciul juridic
Adresa postala: Str.Gral.Traian Mosoiu, nr.22, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400132, Romania, Tel. +40 264598888, Email: [email protected], Fax: +40 264598888, Adresa internet (URL): www.smucluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2013 07:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer