Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru medicamente Program National de Oncologie pentru 2 ani


Anunt de participare numarul 133259/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
Adresa postala: Strada Stadionului nr 7, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Ardeleanu Petre Marius, Tel. +40 0238720223, Email: [email protected], Fax: +40 0238720223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru medicamente Program National de Oncologie pentru 2 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia nr.4 a Spitalului Judetean de Urgenta Buzau din Strada Plevnei nr 3.
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 280, 742.47 si 18, 561, 484.94RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele se vor intocmii lunar in functie de fondurile alocate si de cazuistica.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 79 de tipuri de medicamente necesare tratamentului pacientilor cu afectiuni oncologice , atat pentru cei internati in sectia Spitalului Judetean de Urgenta Buzau cat si pentru cei aflati in evidenta ambulatoriului de specialitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Acidum clodronicum 300 mg - minim 120 fl si maxim240 fl
2.Acidum Ibandronicum 6 mg- minim 240 fl si maxim480 fl
3.Acidum pamidronicum 60 mg - minim18 fl si maxim36 fl
4.Acidum pamidronicum 90 mg-minim18 fl si maxim36 fl
5.Acidum Zoledronicum4 mg-minim 845 fl si maxim 1690 fl
6.Alemtuzumabum10 mg-minim24 fl si maxim48 fl
7.Alemtuzumabum30 mg-minim24 fl si maxim48 fl
8.Amifostinum 375 mg-minim12 fl si maxim24 fl
9.Amifostinum 500 mg-minim12 fl si maxim24 fl
10.Asparaginazum 10000 ui -minim 120 fl si maxim240 fl
11.Bevacizumab400mg-minim 108 fl si maxim216 fl
12.Bevacizumab100mg-minim 180 fl si maxim360 fl
13.Bleomycinum sulfas 15mg-minim60 fl si maxim120 fl
14.Bortezomibum3, 5 mg-minim70 fl si maxim140 fl
15.Calcii folinas 100 mg-minim96 fl si maxim192 fl
16.Calcii folinas30 mg-minim 396 fl si maxim792 fl
17.Calcii folinas15 mg-minim1800 cp si maxim 3600 cp
18.Carboplatinum150 mg-minim 580 fl si maxim 1160 fl
19.Cetuximabum100 mg-minim 240 fl si maxim480 fl
20.Cisplatinum50 mg-minim2520 fl si maxim 5040 fl
21.Cladribrinum10 mg-minim12 fl si maxim24 fl
22.Cyclophosphamidum 200 mg-minim2544 fl si maxim 5088 fl
23.Cytarabinum100 mg-minim 360 fl si maxim720 fl
24.Dacarbazinum200 mg-minim 286 fl si maxim572 fl
25.Dacarbazinum500 mg-minim 176 fl si maxim352 fl
26.Docetaxelum80 mg-minim 350 fl si maxim700 fl
27.Docetaxelum20 mg-minim 780 fl si maxim 1560 fl
28.Doxorubicinum50 mg-minim 480 fl si maxim960 fl
29.Doxorubicinum lipozomala 50 mg -minim 18fl si maxim 36 fl
30.Doxorubicinum lipozomala 20 mg -minim 18fl si maxim 36 fl
31.Epirubicinum50 mg-minim 880 fl si maxim1760 fl
32.Etoposidum100 mg-minim3320 fl si maxim6640 fl
33.Filgrastrimum 30/0, 5 ml -minim 444 ser si maxim888 ser
34.Filgrastrimum 48/0, 8 ml -minim 480 ser si maxim960 ser
35.Fludarabinum50 mg-minim24 fl si maxim48 fl
36.Fluorouracilum 250 mg-minim 300 fl si maxim600 fl
37.Fluorouracilum 500 mg-minim2160 fl si maxim4320 fl
38.Fulvestrant250 mg-minim 264 fl si maxim528 fl
39.Gemcitabinum1g-minim 516 fl si maxim1032 fl
40.Gemcitabinum200 mg-minim1044 fl si maxim2088 fl
41.Goserelinum10, 8 mg-minim96 buc si maxim192 buc
42.Goserenilum3, 6 mg-minim 1200 buc si maxim2400 buc
43.Idarubicinum5 mg-minim12 flsi maxim24 fl
44.Ifosfamidum1g-minim240 flsi maxim480 fl
45.Interferonum 3/0, 5 alfa 2 A -minim 2700 ser si maxim 5400 ser
46.Interferonum 9/0, 5 alfa 2 A -minim840 ser si maxim 1680 ser
47.Interferonum18/0, 6 alfa 2 A -minim420 pen si maxim840 pen
48.Interferonum18 mil alfa 2 B-minim660 pen si maxim 1320 pen
49.Interferonum30 mil alfa 2 B-minim144 pen si maxim288 pen
50.Irinotecanum100 mg-minim340 flsi maxim680 fl
51.Irinotecanum40 mg-minim48 flsi maxim96 fl
52.Leuprorelinum7, 5 mg-minim96 flsi maxim192 fl
53.Leuprorelinum 3, 75 mg-minim72 flsi maxim144 fl
54.Leuprorelinum 22, 5 mg-minim24 flsi maxim48 fl
55.Leuprorelinum11, 25 mg-minim48 flsi maxim96 fl
56.Leuprorelinum45 mg-minim4 flsi maxim8 fl
57.Mesnum400 mg-minim600 flsi maxim1200 fl
58.Methotrexatum50 mg-minim168 flsi maxim336 fl
59.Methotrexatum5 mg-minim120 fsi maxim240 f
60.Mitoxantronum20 mg-minim36 flsi maxim72 fl
61.Oxaliplatinum50 mg-minim360 flsi maxim720 fl
62.Oxaliplatinum100 mg-minim420 flsi maxim780 fl
63.Paclitaxelum30 mg-minim240 flsi maxim480 fl
64.Paclitaxelum260 mg-minim120 flsi maxim240 fl
65.Paclitaxelum300 mg-minim36 flsi maxim72 fl
66.Pegfilgrastinum6 mg-minim108 flsi maxim216 fl
67.Pemetrexedum500 mg-minim7 flsi maxim14 fl
68.Rituximabum100 mg-minim48 flsi maxim96 fl
69.Rituximabum500 mg-minim36 flsi maxim72 fl
70.Temozolomidum2, 5 mg-minim480 flsi maxim960 fl
71.Temsirolimusum25 mg-minim48 flsi maxim96 fl
72.Topotecanum4 mg-minim36 flsi maxim72 fl
73.Topotecanum1 mg-minim180 flsi maxim360 fl
74.Trastuzumabum150 mg-minim300 flsi maxim600 fl75.Triptorelinum 3, 75 mg-minim260 flsi maxim520 fl76.Triptorelinum11, 25 mg-minim96 flsi maxim192 fl77.Vincristinum1 mg-minim108 flsi maxim216 fl
78.Vinorelbinum10 mg-minim360 flsi maxim720 fl
79.Vinorelbinum50 mg-minim24 flsi maxim48 fl
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 280, 742.47 si 18, 561, 484.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare pentru fiecare lot la care se depune oferta .Cuantumul garantiilor pentru fiecare lot in parteesteprevazut la sectiunea "loturi" . Garantia totala pentru toate cele 79 de loturi este de 130.011 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO83TREZ1665006XXX008642 deschis la TrezoreriaBuzauNumerar la casieria unitatii din str.Stadionului nr.7, Buzau, Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru , contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)-lit.a si lit.b din OUG 34/2006.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru.Nota: Pentru a putea identifica loturile pentru care s-a depus garantie ofertantii au obligatia de a atasa la scrisoarea de garantie , ordinul de plata sau instrumente de garantare , o anexa din care sa reiasa faptul ca valoarea tuturor garantiilor pentru fiecare lot in partesa fie identica cu valoarea din scrisoare sau ordin de plata. Se va solicita garantie de buna executie 5% din valoarea contractelor subsecvente , daca valoarea este mai mare decat echivalentul in lei a 15.000 euro.Se constitue prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Retineri succesive din valoarea fara tva a facturilor succesive sau cecuri depuse la casieria unitatii.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Va fi constituita in maxim 3 zile de la data semnarii contractului subsecvent.Se va elibera in 14 zile de la expirarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat de CJAS Buzau iar plata se va face cu Ordin de plata in termen de 120 zile de la data receptionarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in copie;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in copie;
3. Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta in conformitate cu Formularul C din Sectiunea Formulare ? in copie;
4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare in conformitate cu Formularul E din Sectiunea Formulare ? in copie;Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 , modificata si actualizata de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in conducerea/consiliul de administratie sau organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Consiliului de administratie sau a Comitetului director din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(respectiv: dr.Nicolescu Dorel- manager, Dr.Draghici Ion- director medical , Ec.Carmen Laura Pirnog - director financiar contabil , Ec.Ene Nicolae -sef birou achizitii ) este exclus din procedura de atribuire.5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in copie.
6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in copie
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse . ( Se vor lua in consideratie prevederile O.G. 29/ 31.08.2011 de modificare a O.G. nr 92/2003 privind codul de procedura fiscala. Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator, in copie, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la art. 21 lit e)-h) din Legea nr 26/1990.
Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2010.
Informatii privind cifra medie de afaceri pe anii 2008, 2009 si 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de distributie Angro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor declarati castigatori , documentele de calificare in original sau in copie legalizata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art.255(2*) din O.U.G. 34/2006 ACTUALIZATA -10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta , in conditiile prezentei ordonante de urgenta , despre un act al autoritatii contracte considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala: Strada Stadionului nr 7, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120174, Romania, Tel. +40 0238720689, Fax: +40 0238720223, Adresa internet (URL): www.spitalulbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer