Licitatie Publica - Acord Cadru Medicamente Programe Sanatate
Anunt de participare numarul 94255/15.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel.0233/213470, Email: [email protected], Fax: 0233/232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru Medicamente Programe Sanatate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra-Neamt, b-dul Traian, nr. 1-3
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 494, 484.7RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante, pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru, cu incadrare in cantitatea maxima estimata, conditionat de existenta fondurilor bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente Programe Sanatate ( Endocrine, TBC, Hemofilie )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621000-9 - Medicamente pentru sange si pentru organele hematopoietice (Rev.2)
33615100-5-Insulina (Rev.2)
33651300-1-Antimicobacteriacee (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 494, 484.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 6968.16 RON si defalcata pe loturi conform caietului de sarcini, garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS Spital - Programe Nationale Endocrine, Tbc, Hemofilie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl privind eligibilitateain original;
-Decl privind neincadrarea in sit prevaz la art.181: op ec nu sunt in stare de faliment ori lichiditate in original;
-Certif de atestare fiscala privind achit oblig exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice in term de valab prevaz in proced fiscala, prez in orig sau copie legaliz-Certif privind plata taxelor si impoz locale-elib de Primaria locala, in term de valab prevazut in procedura fiscalain original sau copie legalizata.Ofertele depuse de op economici care fig cu dator restante neachit catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.-Decl pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurentain original-Pentru persoane juridice romane se solicita Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului, prezentat in original avand ca termen de valab 30 de zile de la data emiterii-Certificat de inregistrare (CUI) prez in copie;
-Pt pers fiz romane se solicita autoriz de funct prez in copie;
-pt pers fiz romane si pers juridice romane se solicita in copie nelegaliz Aviz de funct elib de Ministerul Sanatatii;
-Pentru pers straine se solicita prez de doc care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercit a activit prof in conf cu prevederile din tara de provenienta, prez in copie legaliz
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2008 , vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice - in copie cu mentiunea conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere ca produsele ofertate detin Autorizatii de punere pe piata emise de Agentia Nationala a Medicamentului;
-Se solicita prezentarea certificatelor ISO 9001/2000 sau echivalent la distribuitor, prez in copie. Nu se accepta societati in curs de certificare.-Acord de asociere, daca este cazul incheiat in original sau copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2010 10:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra-Neamt, b-dul Traian, nr. 1-3, Compartiment Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante, pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru, cu incadrare in cantitatea maxima estimata, co
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutiuonare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Piatra-Neamt, compartiment Juridic
Adresa postala: b-dul Traian, nr. 1-3, jud Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel.0233219440, Fax: 0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2010 15:34