Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU PACHET REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE IMUNOLOGIE ELEXYS E 411


Anunt de participare numarul 137683/26.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel. +40 233/213470, Email: [email protected], Fax: +40 233/232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU PACHET REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORULAUTOMAT DE IMUNOLOGIE ELEXYS E 411
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMTAdresa: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Piatra-Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 037.23 si 1, 523, 243RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de necesitatile autoritatii contractante, pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru cu incadrare in cantitatea maxima estimata, conditionat de existenta fondurilor bugetare aprobate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PACHET REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORULAUTOMAT DE IMUNOLOGIE ELEXYS E 411 FORMAT DIN:
1.Alfa-Feto-Proteina
2.Anticorpi anti HBs cantitativ
3.Anticorpi anti HBs
4.Anticorpi anti HCV
5.Anticorp Anti-tiroglobulina Gen 4
6.Anticorp Anti-tiroperoxidaza Gen 3
7.Cancer Antigen 125 Gen.2
8.Cancer Antigen 15.3 Gen.2
9.Cancer Antigen 19-9
10.Cancer Antigen 72-4
11.Antigen Carcinoembrionar
12.Cortizol
13.Estradiol Gen.2
14.Fractiune free beta- Hormon Gonadocorionic uman
15.Hormon Foliculostimulant
16.Tiroxina-fractiune libera
17.Antigen HIV18.Reactiv confirmare prezenta antigen p 24-HIV in probe repetat reactive
19.Antigen HIV-1 si Anticorpi totali : anti HIV-1 (incl. grup O) si anti HIV-2
20.Hormon luteinizant
21.NT-Pro Peptid Natriuretic tip B STAT Gen.222.Progesteron Gen.2
23.Prolactina Gen.2.1
24.Antigen Specific Prostatic Gen.2-fractiune libera
25.Antigen Specific Prostatic total Gen. 2.1
26.Testosteron Gen.2
27.Anticorpi anti-Toxoplasma Ig G
28.Anticorpi anti-Toxoplasma Ig M
29.Troponina Tcu sensibilitate crescuta
30.Tirotropina
31.Diluent universal
32.Diluient Multi assay
33.Marker s estradiol/ progesteron
34.Lichi generare semnal ECL
35.Lichid curatare unitate de citire
36.Solutie curatare celula de masurare
37.Varfuri de pipeta pentru probe si reactivi
38.Cuve de reactie
39.Aditiv pentru apa distilata
40.Adaptor solutie SysClean
41.Calibrator pentru compensarea influentei analizorului asupra intensitatii semnalelor ECL
42.Assay performance checks
43.Assay performance checks
44.Celule de masurare
45.Ser control universal Gen.2
46.Ser contro cardiac Gen.4
47.Ser control Troponina48.Ser controlarker tumorali
49.Ser controlMultiMarker
50.Ser control Maternal Care
51.Ser Control Thyro AB
52.Ser control TSH
53.Se control anti CCP
54.Ser control HIV
55.Ser control antigen HBs
56.Ser control anticorpi anti HCV
57.Ser control toxo Ig G58.Ser control toxo Ig M59.Anti-Tg CS - Calibrator
60.Anti-TPO CS- Calibrator
61.CA 125 Gen.2 CS- Calibrator
62.CA 15-3 II CS- Calibrator
63.CA 19-9 CS- Calibrator
64.CA 72-4 calset- Calibrator
65.CEA CS Gen.2- Calibrator
66.Cortisol CS- Calibrator
67.Estradiol CS Gen.2- Calibrator
68. HCGbeta CS- Calibrator
69.FSH Gen.2 CS- Calibrator
70.FT4 CS- Calibrator
71.HCG STAT II CS- Calibrator
72.LH CS Gen.2- Calibrator
73.proBNP CS Gen.2- Calibrator
74.Progesterone CS Gen.2- Calibrator
75.Prolactin CS Gen.2- Calibrator
76.PSA free CS Gen.2- Calibrator
77.PSA total CS Gen.2.1- Calibrator
78.Testosterone CS Gen.2.1- Calibrator
79.Troponin T hs CS- Calibrator
80.TSH CS Gen.2- Calibrator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PACHET REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORULAUTOMAT DE IMUNOLOGIE ELEXYS E 411 FORMAT DIN:
1.Alfa-Feto-Proteina - 12 kit
2.Anticorpi anti HBs cantitativ - 12 kit
3.Anticorpi anti HBs - 36 kit
4.Anticorpi anti HCV - 36 kit
5.Anticorp Anti-tiroglobulina Gen 4 - 12 kit
6.Anticorp Anti-tiroperoxidaza Gen 3 - 36 kit
7.Cancer Antigen 125 Gen.2 - 24 kit
8.Cancer Antigen 15.3 Gen.2- 24 kit
9.Cancer Antigen 19-9 - 24 kit
10.Cancer Antigen 72-4 - 12 kit
11.Antigen Carcinoembrionar - 12 kit
12.Cortizol - 12 kit
13.Estradiol Gen.2- 12 kit
14.Fractiune free beta- Hormon Gonadocorionic uman - 12 kit
15.Hormon Foliculostimulant - 12 kit
16.Tiroxina-fractiune libera - 36 kit
17.Antigen HIV- 12 kit
18.Reactiv confirmare prezenta antigen p 24-HIV in probe repetat reactive- 12 kit
19.Antigen HIV-1 si Anticorpi totali : anti HIV-1 (incl. grup O) si anti HIV-2 -24 kit
20.Hormon luteinizant - 12 kit
21.NT-Pro Peptid Natriuretic tip B STAT Gen.2- 12 kit
22.Progesteron Gen.2 - 12 kit
23.Prolactina Gen.2.1 - 12 kit
24.Antigen Specific Prostatic Gen.2-fractiune libera - 12 kit
25.Antigen Specific Prostatic total Gen. 2.1 - 36 kit
26.Testosteron Gen.2 - 12 kit
27.Anticorpi anti-Toxoplasma Ig G - 12 kit
28.Anticorpi anti-Toxoplasma Ig M - 12 kit
29.Troponina Tcu sensibilitate crescuta - 12 kit
30.Tirotropina - 36 kit
31.Diluent universal - 12 kit
32.Diluient Multi assay - 12 kit
33.Marker s estradiol/ progesteron - 12 kit
34.Lichi generare semnal ECL - 48 kit
35.Lichid curatare unitate de citire - 48 kit
36.Solutie curatare celula de masurare - 4 kit
37.Varfuri de pipeta pentru probe si reactivi - 36 kit
38.Cuve de reactie- 36 kit
39.Aditiv pentru apa distilata - 24 kit
40.Adaptor solutie SysClean- 4 kit
41.Calibrator pentru compensarea influentei analizorului asupra intensitatii semnalelor ECL- 4 kit
42.Assay performance checks- 4 kit
43.Assay performance checks - 4kit
44.Celule de masurare - 4 kit
45.Ser control universal Gen.2 - 36 kit
46.Ser contro cardiac Gen.4- 36 kit
47.Ser control Troponina - 24 kit
48.Ser controlarker tumorali - 24 kit
49.Ser controlMultiMarker- 24 kit
50.Ser control Maternal Care - 24 kit
51.Ser Control Thyro AB - 24 kit
52.Ser control TSH- 12 kit
53.Ser control anti CCP - 24 kit
54.Ser control HIV- 12 kit
55.Ser control antigen HBs - 12 kit
56.Ser control anticorpi anti HCV - 12 kit
57.Ser control toxo Ig G- 12 kit
58.Ser control toxo Ig M- 12 kit
59.Anti-Tg CS - Calibrator - 6 kit
60.Anti-TPO CS- Calibrator - 6 kit
61.CA 125 Gen.2 CS- Calibrator - 6 kit
62.CA 15-3 II CS- Calibrator - 6 kit
63.CA 19-9 CS- Calibrator - 6 kit
64.CA 72-4 calset- Calibrator - 6 kit
65.CEA CS Gen.2- Calibrator - 6 kit
66.Cortisol CS- Calibrator -6 kit
67.Estradiol CS Gen.2- Calibrator - 6 kit
68. HCGbeta CS- Calibrator - 6 kit
69.FSH Gen.2 CS- Calibrator - 6 kit
70.FT4 CS- Calibrator - 6 kit
71.HCG STAT II CS- Calibrator - 6 kit
72.LH CS Gen.2- Calibrator - 6 kit
73.proBNP CS Gen.2- Calibrator - 6 kit
74.Progesterone CS Gen.2- Calibrator - 6 kit
75.Prolactin CS Gen.2- Calibrator - 6 kit
76.PSA free CS Gen.2- Calibrator - 6 kit
77.PSA total CS Gen.2.1- Calibrator - 6 kit
78.Testosterone CS Gen.2.1- Calibrator - 6 kit
79.Troponin T hs CS- Calibrator - 6 kit
80.TSH CS Gen.2- Calibrator - 6 kit
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 037.23 si 1, 523, 243RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Valoarea garantiei de participare este de 30460 lei. Garantie pentru IMM-uri : pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006). Gar de participare se constituie in original si trebuie sa fie irevocabile conform art. 86 alin (1), (2) si (3) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: -scrisoare de garantie bancare pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (formular 12); -prin OP in contul autoritatii contractante RO19 TREZ 4915 006X XX00 7977 deschis la Trezoreria Piatra Neamt. -in numerar la caseria unitatii; -prin polita de asigurare emisa de catre o societate de asigurari.( formular 12) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - garantia de buna executie se va contitui sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 11). - garantia de buna executie se poate constitui si sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari. (formular 11).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS NEAMT-spital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitateaSolicitatCerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente edificatore: -formularul nr.3 completat (Declaratia de eligibilitate)2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSolicitatCerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente edificatore- formularul nr.4 completat (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006)3.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?SolicitatCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Documente edificatoare: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 5).4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.SolicitatDocumente edificatoare: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.6)Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Manager ?dr.Ciobotaru Lucian Daniel, Director Medical- Dr.Atanasoaie Iacob Cristina Daniela, Director Financiar Contabil ?Ec. Murariu Elena, Director de Ingrijiri ? As. Vicu LacramioaraComisia de evaluare: Ec. Bejenaru Claudiu - presedinte; Ec. Mihaila Elena; As. Gavril Mariana5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitatCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura.Documente edificatoare: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 7)6.Certificat fiscal care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local sau sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul.7.Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat sau sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul. Persoane juridice/fizice romaneSolicitatCerinta obligatorie: Ofertantul sa fie inregistrat legal.Documente de confirmare: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata din care trebuie sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate si codul/codurile CAEN aferente obiectului achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii privind situatia economico-finaciara. Operatorul economic trebuie sa-si demonstreze capacitatea economica-finaciara in vederea indeplinirii contractului de furnizare. Documente edificatoareb)Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani. Formularul nr.8c)Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice. Original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta formularul nr.9 semnat si stampilat in originalb)Aviz emis de Ministerul Sanatatii, cu anexele din care sa rezultereprezentantul autorizat pentru dispozitivul medical oferit.Se va prezenta avizul in copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata.c)Cataloage, brosuri.Cataloagele sau brosurile prezentate sa contina descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.d)Certificat de conformitate CE. Se va prezenta documentul in copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent al firmei ofertantului. Se va prezenta certificatul in copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2012 12:00
Locul: bursa romana de marfuri terminal piatra neamt b-dul decebal nr 35, bloc I4, parter, piatra neamt jud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi egale clasate pe primul loc, se va solicita o noua propunere financiara care se va depune in aceleasi conditii ca si oferta (in plic sigilat cu scrisoare de inaintare).Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire ? pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. (1), lit. b) din O.u.G. nr. 34/2006 - 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul judetean de urgenta piatra-neamt, compartiment juridic
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel. +40 233/213470, Email: [email protected], Fax: +40 233/232050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer