Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU PAINE 2012-2013


Anunt de participare numarul 134716/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Iasi
Adresa postala: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700469, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Cociorva, Tel. +40 0332 / 425865, In atentia: Petru Munteanu, Email: [email protected], Fax: +40 0232 / 216700 / 272050, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU PAINE 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: IASI, STR.DR.VICOL, NR.10
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 561, 600 si 617, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar sau de cate ori autoritatea contractanta solicita, functie de necesar si de alocatiile bugetare cu aceasta destinatie. Acordarea de contracte subsecvente se va face prin reofertare electronica in SEAP. Licitatia electronica va incepe la trei zile lucratoare de la transmiterea, simultana catre toti semnatarii acordului cadru, a invitatiei in SEAP.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU PAINE SEMIALBA 2012-2013 CU MAI MULTI OPERATORI SI CU ACORDAREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE PRIN RELUAREA COMPETITIEI IN SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate minima:
351000 kg paine semialba in valoare de 561600 lei
cantitate maxima:
386000 kg paine semialba in valoare de 617600 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 561, 600 si 617, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
12000 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Contul de depunere RO77TREZ4065005XXX000419.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care fac parte din categoria IMM-urilor pot achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, insotita de declaratia privind calitatea de IMM. 10 % din valoarea fara tva a contractului subsecvent incheiat. conform art.90 din HG 925/2006 garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau, in cazul in care este redusa ca valoare prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, sau, daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale despre societate, Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de
autoritatea fiscala competenta, certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatea fiscala competenta, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. O 314/2010, Declaratie privind neincadrarea in prev. Art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG
34/2006, persoane nominalizate din cadrul autoritatii contractante : director Marius Vulpe, director adjunct ec.-adm. Dima Pompiliu Marian, sef serviciu Cociorva Luminita, consilier juridic Constantin Gabura, ofiter achizitii Munteanu Petru, compartiment financiar Ciobanu Anca, responsabil sector alimente Tupac Cristian certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator emis de ONRC.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, numai pentru Persoane juridice/fizice straine.
Ofertantii castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta obligatoriu pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant financiar contabil vizat si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
certificat HACCP, ISO 9001:2001 sau echivalent, sau raport de incercari
eliberat de Centrul National pentru Incercarea si Expertizarea Produselor,
sau rapoarte de conformitate, sau rapoarte de evaluare, sau rapoarte de incercari, sau certificate de calitate, sau certificate de conformitate, sau declaratii de conformitate in raport cu un standard relevant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul procesului de reofertare: pretul; eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite : NU exista limite; informatiile vizibile in cursul licitatiei electronice : -preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice-numarul participantilor la licitatia electronica-clasament; Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi; **Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; **Licitatia electronica va incepe la trei zile lucratoare de la transmiterea invitatiei in SEAP; **Durata unei runde: 1 (una) zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
X/19196/16.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 10:00
Locul: Penitenciarul Iasi, str.Dr. Vicol, nr.10, loc. Iasi, jud.Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
MODALITATEA DE DEPARTAJARE A OFERTELOR CLASATE PE PRIMUL LOC CU PRETURI EGALE: Daca, la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturile ofertate egale atunci, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Iasi
Adresa postala: str. Dr. Vicol, nr. 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700469, Romania, Tel. +40 0232-216700, Email: [email protected], Fax: +40 0232-216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer