Licitatie Publica - ACORD CADRU PAINE SEMIALBA 2011-2012
Anunt de participare numarul 116361/03.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Iasi
Adresa postala: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700469, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Cociorva, Tel. 0332-425865, Email: [email protected], Fax: 0232-216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU PAINE SEMIALBA 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIARUL IASI, STR. DR. VICOL, NR.10
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 589, 900RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE PENTRU CANTITATEA DE 347000 KG PAINE SEMIALBA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
347000 KG PAINE SEMIALBA
Valoarea estimata fara TVA: 589, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 11798lei.Garantia de buna executie in cuantum de 10 %, din valoarea fara T.V.A a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SUBVENTII DE LA BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea ( Anexa 1 ).
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ( Anexa 2 )
- certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritateafiscalacompetenta. (original sau copie legalizata)
- certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta(original sau copie legalizata).
- certificatul de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
- certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activtate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator comercializarii produselor ofertate(original sau copie legalizata)
- certificatul de producator si o copie dupa cartea de identitate, numai pentru persoane fizice.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant financiarcontabilvizat si inregistrat la organele competente-copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale despre societate( Anexa 3 ).
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani;
- informatii privind utilajele, echip.teh, mij. de transport autorizate,
- autorizatie de livrare a produselor (pt. Distribuitori)- document care atesta calitatea, emis de un organism recunoscut.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice :1. Licitatia electronica va incepe la 3 (trei) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde :1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
X/25366
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2011 10:00
Locul: Penitenciarul Iasi, str. Dr.Vicol, nr. 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Iasi
Adresa postala: str. Grigore Ureche, nr.3, bl. Gheorghe Sontu, parter, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700023, Romania, Email: [email protected], Fax: 0232-210470, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: Penitenciarul Iasi, str. Dr. Vicol, nr. 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700469, Romania, Tel. 0232-216700, Email: [email protected], Fax: 0232-216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2011 14:51