Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pe 4 ani - Furnizare produse panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si pentru prescolarii din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore


Anunt de intentie numarul 25998/06.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala: Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Dima, Tel. +40 242311302, Email: [email protected], Fax: +40 242331609, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord cadru pe 4 ani - Furnizare produse panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si pentru prescolarii din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Scolile si gradinitele de stat si privat din judetul Calarasi
Cod NUTS: RO312 - Calarasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 087, 608 si 8, 161, 488RON
Val est fara TVA a acordului cadru este cuprinsa intre un min de 7087608 lei (pt un nr de 33.000 elevi) si un max de 8161488 lei (pt un nr. de 38.000 elevi). Val min fara TVA a unui contract subsecvent este de 1771902 lei, iar val max fara TVA a unui contract subsecvent este de 2040372 lei
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.06.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la Comp. Achizitii al Consiliului Judetean Calarasi
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire este licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica; Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut; Cerintele de calificare si selectie: Sit.pers.a ofert.: Decl. priv. neinc.in art.180;181 din OUG 34/2006; Cert.de part.la lic.cu of.indep.; Certif.const.priv.indep. obl. exig.de plata; Cap.de exer.a activ.prof.; Certif.const.emis de O.R.C.; Doc.edif.care sa doved.o forma de inreg.ca pers.jur.ptr.pers.straine; Cap.econ.si fin.: Bilant cont.pe ultimii 3 ani; Inform.gen.a ofert. (incl.media glob.a cif.de af.); Cap.tehn./prof.: Decl.priv.calit.de part.la proc.; Exp.sim.: prez.contract de furn.simil., insotit de P.V.receptie; Lista princ.livr.efect.in ultimii 3 ani; Decl.ref.la echip. tehn.; Inform.ref.la pers. tehn.de spec.; Docum. care sa ateste faptul ca ofertantul dispune de spatiu de depozit. aflat in dotare proprie, inchiriere sau alte forme; Aut.sanit.vet.pt. comercializ. produs. alim. de orig. non-animala; Aut.sanit.vet. elib. de ANSVA si pt sigur. aliment. pt depozit; Aut.san. de funct. elib de ASP ptr. depozit.; Aut.san.vet. elib. de ANSVA si pt sigur. aliment ptr.mijl.de transp.; Cert. ISO 9001 si ISO 22000 sau echivalent; Inf.priv.subcontr.; Garant.de part.la lic. 2% din val est. a contract fara TVA; Garant.de buna exec.: 10% din val.contr.fara TVA.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2013 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer