Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pe 4 ani pentru servicii de consultanta analiza economica, monitorizare si gesiune financiara pentru Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti


Anunt de participare numarul 112950/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala:  Sos. Bucuresti - Ploiesti nr. 9-13, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Punct(e) de contact:  Marcel Bogdan, Tel. +40 (0) 21 319 10 13/186, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0) 21 319 10 27, Adresa internet (URL):  www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pe 4 ani pentru servicii de consultanta analiza economica, monitorizare si gesiune financiara pentru Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 10, 777, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru pe 4 ani pentru servicii de consultanta analiza economica, monitorizare si gesiune financiara pentru Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66171000-9 - Servicii de consultanta financiara (Rev.2)
72221000-0-Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.2)
79412000-5-Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru pe 4 ani pentru servicii de consultanta analiza economica, monitorizare si gesiune financiara pentru Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 10, 777, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 10000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent; Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal al autoritatii administratiei publice locale;certificat constatator ? original sau copie legalizata ? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca activitatea principala este cea de Activitati de consultanta pentru afaceri si management ? cod CAEN 7022; certificat de inregistrare fiscala ? copie simpla
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Va fi prezentata lista principalelor contracte similare incheiate cu autoritati publice locale, finalizate ti/sau in curs de finalizare in ultimii 3 (trei) ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 1 (unui) contract de consultanta cu autoritati publice locale, al caror obiect a fost structurarea de imprumuturi interne, cu o valoare de minim 56.000.000 euro, echivalent lei (valoarea cumulata a imprumuturilor interne);
- finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 1 (unui) contract de consultanta cu autoritati publice locale, al caror obiect a fost structurarea de imprumuturi externe, cu o valoare de minim 42.000.000 euro (valoarea cumulata a imprumuturilor externe);
- finalizarea/in curs de finalizare in ultimii 3 ani a cel putin 1 (unui) contract de monitorizare si gestiune operationala/financiara, cu autoritati publice locale pentru programe de investitii similare- finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 1 (unui)contract de raportare financiara (analiza economica)cu autoritati publice locale, cu o valoare a contractelor de minim 100.000 euro.- finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 50 de rapoarte de analiza financiara asupra bugetului initial, rectificarilor si executiilor bugetare si/sau serviciului datoriei publice locale si/sau specifice imprumuturilor interne contractate de autoritatile publice locale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Sectorul 1 va semna cu BEI un contract de imprumut in luna Ianuarie 2011, motiv pentru care este obligatorie asigurarea consultantei financiare anterior datei semnarii contractului de imprumut.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si acei reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidaturile
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti ? Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Indepedentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +4 021 319 14 93, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 319 16 49, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie si Spatii cu Alta Destinatie decat cea de Locuinta
Adresa postala:  ?os. Bucure?ti-Ploie?ti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Tel. +40 (0)21 319 10 13/114, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2010 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer