Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pe 4 loturi (sectoare) ?Lucrari de intretinere si reparatii pe timp de vara - iarna si siguranta rutiera a drumurilor judetene din judetul Hunedoara 2011 ? 2015?


Anunt de participare numarul 124254/23.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala:  Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330005, Romania, Punct(e) de contact:  VIOREL ROTAR, Tel. 0254/213383, Email:  [email protected], Fax:  0254/230030, Adresa internet (URL):  www.cjhunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pe 4 loturi (sectoare) ?Lucrari de intretinere si reparatii pe timp de vara - iarna si siguranta rutiera a drumurilor judetene din judetul Hunedoara 2011 ? 2015?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua de drumuri judetene
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 125, 671, 216.92RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea curenta a retelei de drumuri publice judetene de pe raza judetului Hunedoara, in scopul mentinerii acestora la nivelul standardelor si reglementarilor tehnice in vigoare privind calitatea si siguranta traficului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un lot inseamna prestarea serviciilor si executia lucrarilor de intretinere si reparatii a drumurilor judetene, din diferite sectoare ale judetului Hunedoara, astfel:
Lot 1 ? Sector Valea Jiului
Lot 2 ? Sector Hateg - Hunedoara
Lot 3 ? Sector Deva ? Brad ? Paulis (Ilia ? Zam ? Dobra)
Lot 4 - Sector Orastie
Valoarea estimata fara TVA: 125, 671, 216.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2011 pana la 31.08.2015
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de particparelot 1 - 41350 lei, lot 2 - 211540 lei, lot 3 - 251540 lei, lot 4 - 112030 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala si calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitati c oferta independenta
Certificate de atestare fiscala privind taxelel catre bugetul de stat si local
Certificat de inregistrare si constatator
Cazier fiscal al persoanei juridice
Cazier judiciar al administratorului si al societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleCifra de afaceri 2010
Lichiditate generala 2010
Informatii privind bonitatea comerciala si bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri pentru 2010 egala sau mai mare decat: lot 1 - 4.134.000 lei, lot 2 - - 21.154.000 lei, lot 3 - 25.154.000 lei, lot 4 - 11.202.000 leiLichiditate generala pentru anul 2010 egala sau mai mare de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Contract, PV receptie, recomandare
Informatii privind utilajele si echipamentele
Informatii privind personalu tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiISO 9001 si ISO 14001 sau echivalente
Declaratie privind respectarea obligatiilor ref la conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
unul sau maxim doua contracte de lucrari de repartii (IBU) valoare cumulata fara TVA egala sau mai mare: lot 1 - 900.000 lei, lot 2 - 4.600.000 lei, lot 3 - 6.000.000 lei si lot 4 - 1.900.000 leiservicii de deszapezire un contract cu valoare fara TVA egala sau mai mare: lot 1 - 400.000 lei, lot 2 - 600.000 lei, lot 3 - 500.000 lei, lot 4 - 350.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S61-098533 din 29.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2011 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Hunedoara, loc. Deva, str. 1 Decembrie 1918, nr. 28
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Huedoara, serv. Juridic - contencios
Adresa postala:  str. 1 Decembrie 198, nr. 28, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330005, Romania, Tel. 025426200, Email:  [email protected], Fax:  0254226200, Adresa internet (URL):  www.cjhunedoara.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2011 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer