Licitatie Publica - Acord-cadru pentru furnizare articole de echipament
Anunt de participare numarul 107350/07.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: perniu bogdan, Tel. 0213155485, int.245, Email: [email protected], Fax: 0213152165, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentrufurnizare articole de echipament
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitati militare de pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 132, 767RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Costum de instructie mozaic de culori pentru desert, Scurta de instructie mozaic de culori pentru desert, Sapca instructie albastra, Tricou bej maneca scurta, Ciorapi de iarna, Manusi tricotate, Costum termic monocolor, Manusi tactice, Ochelari de protectie impotriva prafului si radiatiilor solare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35812000-9 - Uniforme de lupta (Rev.2)
18220000-7-Imbracaminte de protectie impotriva intemperiilor (Rev.2)
18317000-4-Sosete (Rev.2)
18424000-7-Manusi (Rev.2)
33735100-2-Ochelari de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
9 produse (loturi) in cantitatile din anexa privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: 4, 132, 767RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.11.2010 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :2% din valoarea acordului cadru.Detalii in anexa privind loturile. Garantia de buna executie :10% din pretul contractului subsecvent fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare-bugetul de stat. Plata produselor se va efectua in lei in termen de 60 de zile de la primirea documentelor de receptie cantitativa si calitativa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita asocierea legalizata inainte de semnarea acordului-cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006); Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; Fisa de informatii generale; Certificat de inregistrare; Certificat constatator; Autorizatie de functionare (pentru persoane fizice).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita bilanturile contabile pe anii 2007, 2008 si 2009 ce vor fi vizate de primire de catre administratia financiara de care apartine operatorul economic; Cifra de afaceri neta, medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita valori minime ale cifrei de afaceri medii anuale pe fiecare produs(lot); Detalii in anexa privind loturile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si umane; Modele; Autorizarea de livrare; Documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2001, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor depune, pentru fiecare reper ofertat, pentru aspectare si verificare dimensionala, cate 2 modele de produs pentru verificarea conformitatii cu prevederile specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S10-011809 din 15.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti - Sectia a VIII a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021-3323564, Email: [email protected], Fax: 021-3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectia juridica alU.M. 02574 Bucuresti
Adresa postala: Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel. 021-0213155485, int.248, Fax: 021-3152165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 12:44