Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru 4 ani pentru atribuire contracte de salubritate-colectare si transport deseuri menajere si stradale


Anunt de participare numarul 95527/05.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti Rahova
Adresa postala: soseaua Alexandria, nr. 154, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Punct(e) de contact: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Tel.4200810 int.108, In atentia: Danciu Paul, Email: [email protected], Fax: 4202058, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru 4 ani pentru atribuire contracte de salubritate-colectare si transport deseuri menajere si stradale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 403, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 5 contracte; valoare, fara tva, contract pentru cantitatea maxima: contract subsecvent nr. 1-67200 lei; contract subsecvent nr. 2-100800 lei; contract subsecvent nr. 3-100800 lei; contract subsecvent nr. 4-100800 lei; contract subsecvent nr. 5-33600 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru pentru o perioada de 4 ani (01.05.2010-30.04.2014), prin licitatie deschisa, pentru incheierea de contracte subsecvente de prestarii de servicii de salubritate-colectare si transport deseuri menajere si stradale, in urmatoarele cantitati:
Nr. crt Contract subsecvent/perioadaUM Cantitate minima Cantitate maxima
1 Contract subsecvent nr. 1 (01.05.2010 31.12.2010) mc 1400 1680
2 Contract subsecvent nr. 2 (01.01.2011 31.12.2011) mc 2100 2520
3 Contract subsecvent nr. 3 (01.01.2012 31.12.2012) mc 2100 2520
4 Contract subsecvent nr. 4 (01.01.2013 31.12.2013) mc 2100 2520
5 Contract subsecvent nr. 5 (01.01.2014 30.04.2014) mc 700 840TOTAL840010080
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt Contract subsecventUMCantitate minima Cantitate maxima
1 Contract subsecvent nr. 1 (01.05.2010 31.12.2010) mc 1400 1680
2 Contract subsecvent nr. 2 (01.01.2011 31.12.2011) mc 2100 2520
3 Contract subsecvent nr. 3 (01.01.2012 31.12.2012) mc 2100 2520
4 Contract subsecvent nr. 4 (01.01.2013 31.12.2013) mc 2100 2520
5 Contract subsecvent nr. 5 (01.01.2014 30.04.2014) mc 700 840TOTAL840010080
Valoarea estimata fara TVA: 403, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2010 pana la 30.04.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare - 2016 lei; - garantie de buna executie a contractului - 5% din valoarea contractului subsecvent, fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- subventii bugetare si fonduri proprii; plata prin ordin de plata in contul deschis la trezoreria statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de licitatie deschisa pentru depunerea unei oferte comune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatie de atribuire atasate prezentului anunt de participare:
a. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu anexa 2a,
b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 anexa 2a,
i. Cerinta minima de calificare: este exclus din procedura de cerere de oferta aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
c. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind obligatiile de plata la buget, la data de 28.02.2010 eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala in termen de valabilitate, d. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, la data de 28.02.2010, eliberat de catre primariile/consiliile locale pe raza carora operatorul economic isi desfasoara activitatea in termen de valabilitate.
e. certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatie de atribuire atasate prezentului anunt de participare:
a. Fisa de informatii generale anexa 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatie de atribuire atasate prezentului anunt de participare:
a. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora anexa 4, daca este cazul (se completeaza numai daca ofertantul subcontracteaza o parte din serviciul pentru care oferteaza);
b. Autorizatie de mediu eliberata de catre Ministerul Mediului valabila (se prezinta in copie legalizata) cerinta minima de calificare;
c. Autorizatie de lucru emisa de catre Primaria Generala a Municipiului Bucuresti, in conformitate cu legislatia in vigoare si cu respectarea prevederilor H.C.G.M.B. nr. 146/2005 - anexa 1, art 6 si HC.G.M.B. nr. 147/2005 anexa 1, art 5 (2) valabila pentru anul 2009 (se prezinta in copie legalizata) cerinta minima de calificare;
d. Licenta clasa I pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor emisa de catre ANRSC in termen de valabilitate. Se prezinta inclusiv conditiile licentei pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor ca anexa la ordinul de acordare a licentei emis de catre presedintele ANRSC (se prezinta in copie legalizata) cerinta minima de calificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
orice limba a uniunii europene, tradusa si legalizata
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.05.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2010 11:00
Locul: soseaua Alexandria, nr. 154, sector 5-compartiment achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura de licitatie deschisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.3195180, Email: [email protected], Fax: 021.3195183, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform dispozitiilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic al Penitenciarului Bucuresti Rahova
Adresa postala: soseaua Alexandria, nr. 154, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Tel.021/4200810, Email: [email protected], Fax: 021.4203172
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2010 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer