Licitatie Publica - Acord cadru pentru achizitia de medicamente
Anunt de participare numarul 147420/22.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UM 02534 IASI
Adresa postala: IASI, STR. BERTHELOT HENRI MATHIAS NR. 7-9, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Punct(e) de contact: SPIRIDON SERGIU, Tel. +40 0232211552, Email: [email protected], Fax: +40 0232211552, Adresa internet (URL): www.smuis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru achizitiademedicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 02534 IASI str. G-ral Berthelot Henri Mathias, nr.7-9
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 770.46 si 127, 537.07RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estim al aplicarii proced de incheiere a ac cadru: nov 2013 ? mai 2014. Calendarul estim al incheierii contr subsecv: Primul contr subsecvnov 2013?dec 2013, al doilea contr subsecv dec 2013 ? mai 2014.Cant min si max ce se estimeaza ca vor fi solicitate pe durata intregului acord cadru precum si in cadrul unui singur contr subsecv sunt prezentate in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiedemedicamente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile pentru fiecare lot se regasescin anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 770.46 si 127, 537.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare pe loturi se regaseste in anexa B. Nu se impune constituirea garantiei de participare pentru toate loturile (care este in suma totala de 2.550, 05 lei), se va depune de operatorii economici numai pentru loturile pentru care depun oferta.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor)3. Modalitatea de constituire: conform prevederii art. 86 alin. (1) si (5)litera b din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancar contul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)4.Cazuri de retinere: conform prevederii art. 87 din H.G. nr. 925/2006 ? pentru toate loturile5.Modalite de returnare: conform prevederii art. 88 din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancar contul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)Data pentru care se determina echivalenta lei/ valuta este data publicarii invitatiei de participare. Banca pentru echivalente leu/valuta: B.N.R. 1. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizarereprezinta 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent.2.Forma de constituire este sub forma: art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie de pana la 1.000, 00 lei, se poate depunere si la caseriea autoritatii contractante in numerar.3. Cazuri de retinere: conform prevederii art. 91din H.G. nr. 925/20064.Modalite de returnare: conform prevederii art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii realizate prin contracte cu CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.1. Aceasta trebuieprezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 2 - Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata cu O.U.G. nr. 76/2010 Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceastea trebuieprezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.2. Pentru tertul sustinator se solicita Declaratia de neincadrare la art 181 doar lit. a), c1) si d).
- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/12.10.2010, completata in conformitate cu Formularul nr. 4.
- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea nr. 161/2003, completata in conformitate cu Formularul nr. 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care participa laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Col. Medic dr. Corneliu BOTEZComandantul U.M. 02534 Iasi
Lt. Col. Sergiu BULGARUDirector financiar - contabil
Lt. Col. Leonard TATARUDirector administrativ
P.c.c. Doina BURCAConsilier juridic
P.c.c. ec.Sergiu SPIRIDONSefBirou Achizitii si Contractar
Farm. Doina SPAIUCSef Sectie Farmacie
P.c.c. dr. Marcel STOENESCUMedic primar p/Director medical
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local. Din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului. Din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.
- Fisa de informatii generale, conformFormularului nr. 5 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, iinainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-2493 din 15.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura de atribuire fiindonline ( fara etapa finala de licitatie electronica), pentru ofertele clasate pe primul loc care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este conform art. 256^2 din O.U.G 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02534 IASI ( Spitalul Clinic Militar de Urgenta ?Dr. I. Chizac?Iasi)
Adresa postala: str. G-ral Berthelot Henri Mathias, nr.7-9, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 0232211552, Email: [email protected], Fax: +40 0232211552, Adresa internet (URL): www.smuis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 13:44