Licitatie Publica - Acord-cadru pentru achizitia biletelor de avion pentru deplasari in tara si strainatate
Anunt de participare numarul 133178/18.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.0149F
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE TUDOR, Tel. +40 214081046, In atentia: NICOLAE TUDOR, Email: [email protected], Fax: +40 214081105, Adresa internet (URL): www.spp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentru achizitia biletelor de avion pentru deplasari in tara si strainatate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Bucuresti, : Calea 13 Septembrie nr. 1-3, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 233, 870RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Atribuirea contractelor/comenzilor subsecvente se va realiza prin reluarea competitiei, astfel:
a) autoritatea contractanta va transmite prin fax sau e-mail tuturor semnatarilor acordului cadru invitatia de reofertare, care va cuprinde elementele specifice efectuarii calatoriilor.
b) semnatariiacordului cadru vor transmite oferta de pret in conformitate cu cerinteleinvitatieide reofertare.b.1. Pretul biletului de avion care va fi ofertat de fiecare operator economic la reluareacompetitiei va fi exprimat conform urmatoarei formule: PB = PA + TA + TS , unde: PB = pretul biletuluiPA = pretul de achizitie a biletului platit de operatorul economic companiei aerieneTA = valoarea taxelor de aeroportTS = valoarea taxei de servicii
c) Stabilirea castigatorului pe baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut? pentru fiecare bilet ofertat, exprimat in euro fara TVA; transmiterea castigatorului tuturor participantilor la reofertare precum si contractul/comanda ferma operatorului economic castigator.
d) transmiterea rezervarilor si biletelor, in format electronic.
e) in situatia in care niciun operator economic nu poate oferta biletele solicitate se va proceda potrivit drepturilor si obligatiilor ce revin autoritatii contractante, prevazute laart. 67 alin.(1) litera ?a? si art. 70 din H.G.925 /2006.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimarea cantitatilor care pot fi solicitate pe durata acordului cadru: minim 100 bilete, maxim 1500 bilete.
Estimarea cantitatilor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: minim 1 bilet, maxim 50 bilete.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 233, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare, irevocabila, prezentata pana la data si ora deschiderii ofertelor, emisa in favoarea autoritatii contractante, a carei valabilitate sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Cuantum 5.100, 00 lei.III.1.1.a2) Modalitati de constituire: a) prin virament bancar in contul U.M.0149 FBucuresti, nr. RO89 TREZ 7005 005X XX00 0211 deschis la A.T.C.P.M.B, cod de identificare fiscala 4283635, b) printr-un instrument de garantare- (scrisoare de garantie bancara, etc.) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, prezentat in original;NOTA ? un model orientativ privind forma instrumentului de garantare este prezentat in continutul FORMULARULUI 1. Se solicita constituirea garantiei de buna executie, irevocabila, in cuantum de 1 % din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat, fara TVA , conform art. 89 alin (3) din HG nr. 925 /2006.Modalitati de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contractului subsecvent.Garantia de buna executie se va elibera in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - FORMULARUL 2
Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.
Cerinta nr. 2
Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 OUG nr. 34/2006 - FORMULARUL 3
Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.
Cerinta nr. 3
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 FORMULARUL 4
Cerinta nr. 4
Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 ? FORMULARUL 5
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: conform www.spp.ro, - CONDUCERE si Ioan COSTEA, Nicolae TUDOR, Luchian MACIUCA, Ioana ALEXANDRU, Gabriel LAZAR, Maria GROSU, Bogdan NEGRU.
Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.
Precizari pentru operatorii economici persoane fizice/juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara unde este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la III.2.1.a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1
Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDepunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicita certificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului.
Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Cerinta nr. 2
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea de catre ofertant a certificatului IATA (Asociatia Internationala de Transport Aerian) - similare. Se va depune traducerea in limba romana legalizata si o copie a certificatuluisemnata si stampilata, purtand mentiunea ?conform cu originalul?.
Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 12:00
Locul: Calea 13 Septembrie nr. 1-3, Sectorul 5, Bucuresti (Palatul Parlamentului Corp B3I)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane inputernicite ale ofertantilor, avand asupra lor un document de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare, in cazul ofertelor cu preturi egale: -reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Serviciului de Protectie si Paza
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr. 1-3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Tel. +40 214081018, Email: [email protected], Fax: +40 214081186, Adresa internet (URL): www.spp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2012 15:47