Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru pentru achizitia de carburanti pentru autovehicule (benzina fara plumb cu COR minim 95) pe baza de bonuri valorice


Anunt de participare numarul 134754/12.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CALARASI
Adresa postala: MUN. CALARASIB-DUL. REPUBLICIINR. 44JUD. CALARASI, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910005, Romania, Punct(e) de contact: SINEL ANGHEL, Tel. +40 242306231, Email: [email protected], Fax: +40 242318123, Adresa internet (URL): http: //cl.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentru achizitia de carburanti pentru autovehicule (benzina fara plumb cu COR minim 95) pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare:
mun. Calarasi, mun. Oltenita, jud. Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 371, 508.48 si 2, 972, 148.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza ca se va incheia cate un contract subsecvent pentru fiecare luna calendaristica aferenta perioadei mai 2012 ? aprilie 2013. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 247679, 04 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie furnizarea de carburanti auto - benzina fara plumb cu COR minim 95 conform SR EN 228/2008, prin statiile de distributie carburanti ale furnizorului, pe baza de bonuri valorice, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice. Estimarile cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord?cadru sunt urmatoarele: -cantitatea minima: 9214 bonuri valorice pentru benzina fara plumb cu cifra octanica COR min. 95; -cantitatea maxima: 73714 bonuri valorice pentru benzina fara plumb cu cifra octanica COR min. 95.
Valoarea estimata fara TVA: intre 371, 508.48 si 2, 972, 148.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita constituirea garantiei de participare in cuantum de 30000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv. Garantia de participare se va constitui conform prevederilor art. 86, alin (1) din HG 925/2006. Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conform formularului nr. 8). Acest instrument de garantare trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina sumele in conditiile art. 278 ind. 1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, virarea sumelor trebuie facuta pana la data deschiderii ofertelor in contul I.P.J. Calarasi RO53TREZ2015005XXX000175, Trezoreria Calarasi, Cod Fiscal 3797115. Documentul in baza caruia se face viramentul trebuie certificat de banca emitenta. Pentru viramentul facut in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic. Constituirea prin virament a garantiei de participare se va face numai in nume proriu, nefiind acceptata constituirea acesteia de catre terte persoane in numele ofertantilor. Garantia de participare emisa in alta limba decat cea romana va fi prezentata in original si va fi insotitadetraducereaautorizata in limba romana. Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006 si art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006. In cazul depunerii de oferta comuna, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului. Se solicita constituirea garantiei de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din HG 925/2006, conform modelului din formularul nr. 10. Documentul de constituire a garantiei de buna executie va fi prezentat in original autoritatii contractante in maxim 5(cinci) zile de la data expirarii termenului contractual convenit pentru constituirea acesteia, respectiv 7(sapte) zile lucratoare de la data semnarii fiecarui contract subsecvent. Valabilitatea garantiei de buna executie va fi egala cu durata contractului subsecvent pentru care aceasta se constituie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Achizitorul va efectua platile in lei, cu ordin de plata, in maximum 60 zile calendaristice de la primirea facturii, in conditiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea in original a declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.180, conform formularului nr. 1.Se solicita prezentarea in original a declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181, conform formular nr. 2.Se solicita prezentarea Certificatuluideatestarefiscalaeliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic si a Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea in original a declaratiei pe propria raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta, conform formularului nr. 3.Se solicita prezentarea in original a declaratiei pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura conform formularului nr. 4.Se solicita prezentarea in original a declaratiei pe propria raspundere privind respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese (art.69 ind. 1 din ordonanta), conform formularului nr. 19.Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in privinta organizarii, derularii si finalizarii prezentei proceduri sunt: Nicolae Ion, Clipcea Gigi, Tanase Cristina, Miu Cornel, Baicu Stefan, Anghel Sinel.Precizari: -in cazul in care se depune oferta comuna, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia de a prezenta atat declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181, participarea la licitatie cu oferta independenta, calitatea de participant la procedura si respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese, cat si certificatele de atestare fiscala si plata a impozitelor si taxelor locale; -declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 180 si ale art. 181, lit. a), c ind. 1) si d) se vor depune si de catre fiecare subcontractant/tert sustinator financiar sau tehnico-profesional; -declaratia privind calitatea de participant la procedura si respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese se va depune si de catre fiecare subcontractant sau tert sustinator financiar sau tehnico-profesional; -in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; - in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana; -incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si/sau 181 si /sau 69 ind. 1 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea acordului-cadru; -cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s¬-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei. Se solicita prezentarea Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, prin care trebuie sa se certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea acordului-cadru, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor. Ofertantilor clasati pe primul loc, care au prezentat certificatul constatator in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru conformitate, autoritatea contractanta le va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata. -Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.Precizari: -in cazul in care se depune oferta comuna, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia de a prezenta documentele precizate in aceasta sectiune; -documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind bilantul contabil
Informatii privindcifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindprincipalele livrari de produse in ultimii 3 ani
Informatii privindreteaua de statii de distribuire a carburantilor auto pe baza de bonuri valorice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza L.E. cu o singura runda, cu durata de o zi, la care pot participa numai operatorii economici inscrisi in S.E.A.P. Se va reoferta pretul mediu de referinta pe litru fara TVA pentru benzina fara plumb cu COR minim 95, conform specificatiilor caietului de sarcini. Nu sunt stabilite limite ale valorilor pana la care poate fi imbunatatit elementul ce se va reoferta. Informatiile puse la dispozitia participantilor: -existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; -numarul participantilor; -clasament. Nu sunt stabilite diferente minime pentru licitarea noilor oferte. In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22968
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 10:00
Locul: Inspectoratul de Politie Judetean Calarasi, mun. Calarasi, B-dul. Republicii, nr. 44, jud. Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru IMM-uri, garantia de participare se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat, caz in care ofertantul va prezenta in original o declaratiepe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004. Daca ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza privind asocierea in ansamblu, caz in care, fiecare asociat, inclusiv liderul asocierii, are obligatia de a prezenta declaratia conform anexei 1 din Legea 346/2004. In cazul depunerii de oferta comuna se vor prezenta in original atat declaratia privind acordul de asociere (formularul nr. 12), cat si declaratia de legalizare a asocierii (formularul nr. 13). De asemenea, se va prezenta in original si declaratia privind asociatii si subcontractantii (formularului nr. 11), atat de catre liderul asocierii cat si de catre ceilalti asociati. Formularul nr. 11 se va depune si de catre ofertantii individuali care subcontracteaza parti din acordul cadru. In cadrul licitatiei electronice vor fi puse la dispozitia participantilor urmatoarele informatii: -calendarul licitatiei electronice; -palierul orar stabilit de sistem; -existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; -numarul participantilor; -clasament. Inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire. Licitatia electronica va incepe la minim doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. In cazul in care dupa finalizarea etapei de licitatie electronica se constata ca exista ofertele clasate pe primul loc care prezinta preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza noi propuneri financiare, care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, din cadrul Inspectoratului de Politie Judetean Calarasi
Adresa postala: b-dul Republicii, nr. 44, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910005, Romania, Tel. +40 242306103, Fax: +40 242318123, Adresa internet (URL): www.cl.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2012 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer