Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru achizitia de piese de schimb si subansamble pentru autovehicule


Anunt de participare numarul 137549/20.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Ghencea, nr. 35-37, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061695, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Olteanu, Tel. +40 214210900, In atentia: Dl. Adrian Olteanu, Email: [email protected], Fax: +40 214210822, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru achizitia de piese de schimb si subansamble pentru autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul. Ghencea, nr. 35-37, sect. 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 1 agenti economici
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 26, 596, 113RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, 16177380.00/contract/an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese de schimb si subansamble pentru autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
31531000-7-Becuri (Rev.2)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
34312000-7-Piese pentru motoare (Rev.2)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piese de schimb si subansamble pentru autovehicule conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 26, 596, 113RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- 2% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot in parte (un lot reprezinta un acord-cadru). Va avea o valabilitate identica cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 60 zile de la data depunerii ofertelor.Avand in vedere dispozitiile art.278(1)din OUG 34/2006, operatorului economic caruia i se va respinge contestatia ca nefondata de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine parte din G.P.raportat la val. estimata a contrcatului, suma astfel calculata.Se poate constitui prin oricare din modurile de constituire prevazute la art.86, alin.1 si 5 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Pentru constituirea garantiei de participare prin O.P. codul unic de identificare si contul IBAN sunt: C.U.I. 4193176IBAN: RO86TREZ7065005XXX000087 ? deschis la Trezoreria Sector 6. In cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Pentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertant va prezenta urmatoarele documente: -declaratie privind eligibilitatea, conform Formular nr.1;
- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr.2;
-declaratie privind participarea cu oferta independenta, conform Forlular nr.3.- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 4;
Modelele de documente se gasesc infisierul ? Formulare si modele.Documentele vor fi datate, stampilat e sisemnate de persoana autorizata. Pentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertantva prezenta urmatorul document:
Pentru persoane juridice/fizice romane:
1. Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialdin care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;
Nota: Operatorul economic a carei oferta va fi clasata pe locul I are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, in original / copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 4089/04.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor: conform art. 256^2. lit.b) din O.U.G. nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al U.M.02210 Bucuresti, tel: 021/4.21.09.00 interior 478
Adresa postala: Bulevardul Ghenceanr. 35-37, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061695, Romania, Tel. +40 214210900, Fax: +40 214210822
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2012 17:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer