Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru pentru achizitia de piese pentru utilaje forestiere


Anunt de participare numarul 127017/28.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 229, Email:  [email protected], Fax:  021 316 97 45, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Nationala a Padurilor ROMSILVA prin Directia Silvica Alba
Adresa postala:  str. Basarabiei, nr. 9, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510150, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Silvica Alba, Tel. 0732/702341, 0732/702343, In atentia:  ing. Ilica Pompiliu, Email:  [email protected], Fax:  0258/813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regia Nationala a Padurilor ROMSILVA prin Directia Silvica Alba
Adresa postala:  str. Basarabiei, nr. 9, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510150, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Silvica Alba, Tel. 0732/702341, 0732/702343, In atentia:  ing. Ilica Pompiliu, Email:  [email protected], Fax:  0258/813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Nationala a Padurilor ROMSILVA prin Directia Silvica Alba
Adresa postala:  str. Basarabiei, nr. 9, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510150, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Silvica Alba, Tel. 0732/702341, 0732/702343, In atentia:  ing. Ilica Pompiliu, Email:  [email protected], Fax:  0258/813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru pentru achizitia de piese pentru utilaje forestiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Alba, din Mun. Alba Iulia, str. Basarabiei, nr. 9, jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 10, 984RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de piese pentru utilaje forestiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16820000-9 - Piese pentru utilaje forestiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile, pe loturi, sunt cele precizate in caietul de sarcini atasat (Anexa1)
Valoarea estimata fara TVA: 10, 984RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se solicita garantie de participare in valoare de 110 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea se face din fonduri proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita: informatii genterale, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor contracte de furnizare din ultimii trei ani, lista privind experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2011 10:00
Locul: Directia Silvica Alba, Alba Iulia, str. Basarabiei, nr. 9, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Managerii operatorilor economici si/sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La nivelul Regiei Nationale a Padurilor ROMSILVA, valoarea la acest cod CPV depaseste pragul valoric prevazut la articolul 124, liera a), astfel incat in programul anual de achizitii pe anul 2011 la pozitia numarul 41, "piese pentru utilaje forestiere" - cod CPV 16820000, este indicata procedura LICITATIE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contrestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform Cap. IX din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Nationala a Padurilor ROMSILVA prin Directia Silvica Alba
Adresa postala:  str. Basarabiei, nr. 9, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510150, Romania, Tel. 0372/702339, Email:  [email protected], Fax:  0258/813006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2011 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer