Licitatie Publica - ACORD-CADRU PENTRU ACHIZITIA PRODUSELOR "SHF SATCOM" SI "INSTALATIE DE COMUNICATII PRIN SATELIT"
Anunt de participare numarul 134417/30.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Romtehnica S.A.
Adresa postala: Bd. Timisoara, Nr. 5c, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Punct(e) de contact: Bogdana Paun, Tel. +40 213185044, Email: [email protected], Fax: +40 213185000, Adresa internet (URL): www.romtehnica.com.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU PENTRU ACHIZITIA PRODUSELOR "SHF SATCOM" SI "INSTALATIE DE COMUNICATII PRIN SATELIT"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 753, 001RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: de regula, anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD-CADRU PENTRU ACHIZITIA PRODUSELOR "SHF SATCOM" SI "INSTALATIE DE COMUNICATII PRIN SATELIT"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32531000-4 - Echipament de comunicatii prin satelit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD-CADRU PENTRU ACHIZITIA PRODUSELOR "SHF SATCOM" SI "INSTALATIE DE COMUNICATII PRIN SATELIT" - 2 loturi conform Anexei B-loturi
Valoarea estimata fara TVA: 6, 753, 001RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru toate loturile este de 110000 lei, garantiiile de participare pentru fiecare lot sunt precizate in Anexa B-loturi.Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare se va constitui in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot, pentru IMM-uri.Valabilitatea garantiei de participare: minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Alineatul (2) se aplica numai in situatia in care valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 5.000 lei.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecventfara TVA, pentru IMM-uri.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP;Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, sunt urmatoarele: Moraru Catalin, Arseanu Marcel, Stanciulescu Ioan, Nechita Romeo, Oprisi Marian);Certificatde atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local). Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea acordului cadru. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului;Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit;
Fisa de informatii generale. Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand ca obiect de activitate productia si/sau comercializarea produselor/sortimetelor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea acordului cadru.
Codul NATO de agent economic:
Conform art. 10 din HG nr. 445/2003 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si desfasurarea activitatilor de codificare a articolelor de inzestrare din domeniul apararii, pentru a putea incheia un contract de achizitii cu Ministerul Apararii Nationale, furnizorul trebuie sa obtina in prealabil codul de agent economic acordat de Biroul National de Codificare din tara de origine sau de la NAMSA.
Ofertantul va prezenta codul de agent economic (NCAGE) inainte de semnarea contractului de furnizare.
In cazul in care operatorul economic nu are alocat codul NCAGE, acesta va depune o declaratie, conform Formularului nr.12 prin care se angajeaza ca inainte de semnarea contractului va obtine codul NCAGE de la Biroului National de Codificare din tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO-9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 11:00
Locul: La sediul Companiei Nationale Romtehnica SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
C.N. Romtehnica S.A. va efectua in calitate de comisionar pentruUM 02550 Bucuresti procedura de achizitie a produselor ?? SHF SATCOM?si?Instalatie de comunicatii prin satelit? si va incheia acordul/acorduri-cadru precum si contractele subsecvente acestora.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca pe primul loc se afla oferte admisibile cu preturi egale, pe lot, se va solicita o noua propunere financiara care se va depune in aceleasi conditii ca si oferta (in plic sigilat cu scrisoare de inaintare). Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire ? pretul cel mai scazut.Pe parcursul organizarii procedurii de atribuire precum si pe parcursul derularii contractelor subsecvente se vor vehicula doar informatii neclasificate.Pe parcursul perioadei de elaborare a ofertei, ofertantii au dreptul sa solicite clarificari cu privire la clauzele contractuale, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a accepta modificari in situatia in care acestea nu sunt in mod evident dezavantajoase pentru aceasta. La momentul depunerii ofertelor acestea trebuie sa contina formularul nr. 13 din care sa rezulte insusirea variantei finale a clauzelor contractuale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 2562 din O.u.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul asistenta juridica si legislatie din cadrul CN Romtehnica SA
Adresa postala: B-dul Timisoara nr. 5C, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Tel. +40 213185044, Fax: +40 213185000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 15:17