Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru achizitia publica de piese de schimb,servicii de intretinere,reparatii autovehicule si ITP


Anunt de participare numarul 99102/01.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Larisa Petre, tel.021.310.27.78, Tel.021.310.27.78, In atentia: Larisa Petre, 021.310.27.78, Email: [email protected], Fax: 021.310.27.78, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru achizitia publica de piese de schimb, servicii de intretinere, reparatii autovehicule si ITP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: atelierele specializate ale furnizorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 99 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 738, 800 si 1, 529, 110RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru pentru achizitia publica de piese de schimb, servicii de intretinere, reparatii autovehicule (in garantie si post garantie)si ITP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34224200-5 - Piese pentru alte vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie publica de piese de schimb, servicii de intretinere, reparatii autovehicule(in garantie si postgarantie) si ITP
Valoarea estimata fara TVA: intre 738, 800 si 1, 529, 110RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.05.2010 pana la 31.05.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. partic. - etapa II: Lot 1-10872 lei;Lot 2-1162 lei;Lot 3-2443 lei;Lot 4-378 lei; Lot 5-356 lei; Lot 6-53 lei; Lot 7-11 lei; Garantia de buna exec. -etapa II(5% din val.fara TVA a contr);
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-original;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(OUG 34/2006)-original;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-original;
-cerificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetul asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala(original sau copie legalizata)
-certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala-original sau copie legalizata
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
-certificat constatator eliberat de ONRC;
-declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie pe proprie raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii;
-declaratie privind privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani(experienta similara);
-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-declaratie pe propria raspundere privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
-standarde de asigurare a calitatii;
-autorizatii:
-autorizatii eliberate de producator sau importator direct din care sa reiasa ca ofertantul poate asigura piese de schimb si poate presta serv.de intretinere, reparatii auto pentru marcile auto ofertate;
-autorizatie RAR-copie legaliz. sau copie conf.cu orig. semnata si parafata de reprez.legal;
-autoriz.RAR pt.efect.ITP;
-declaratie pe propria raspundere privind asigurarea deschiderii dosarelor de daune pt.RCA: BCR si CASCO: CARPATICA SA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
autovehiculele din dotare sunt la limita termenului de efectuare a rev.tehn.periodice
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 99
Cap. teh. si prof.: 60pct;Cap. ec.-fin: 40pct;Punctaj minim: 100pct.Pt. a det.nr.de pct acordat/candidat, subcrit.: media CA pt.ultimii 3 ani, exp. similara si nr.personal spec.implicat in der.ctr.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 10:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2010 12:00
Locul: Autoritatea Nationala a Vamilor, str.Matei Millo nr.13, sector 1, Bucuresti, etaj VII, camera 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.80.90, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.74, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal confor art.256^2, alin.(1), lit.a si alin.2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica-Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str.Matei Millo nr.13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel.021.315.58.58, Fax: 021.315.82.51
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer