Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru achizitia publica de servcii transport anexe si conexe; servicii de agentii de turism (transport aerian si servicii de cazare)


Anunt de participare numarul 106881/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
Adresa postala:  Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Listoschi Alina, Pavel Constantin, Tel. 021.32.78.120; 021.32.78.193, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021.312 43 65;, Adresa internet (URL):  www.anre.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru achizitia publica de servcii transport anexe si conexe; servicii de agentii de turism (transport aerian si servicii de cazare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Sediul ANRE
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 115, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui ori de cate ori vor avea loc deplasari ale salariatilor institutiei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport anexe si conexe; servicii de agentii de turism (transport aerian si servicii de cazare), mai putin organizari de evenimente (simpozioane, cursuri de perfectionare profesionala, conferinte, etc.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63000000-9 - Servicii de transport anexe si conexe; servicii de agentii de turism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestarii servicii - conform necesitatilor de deplasare in tara si in strainatate ale personalului ANRE
Cantitate deplasari/ an minim -900
Cantitate deplasari/ an maxim - 1100
Valoarea estimata fara TVA: 115, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare depusa sub forma de virament bancar, depunere la caseria ANRE, scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate de asigurare, pentru suma de 1.150 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciilor prestate se va face in conformitate cu prevederile art. 36, alin.(1)din OUG 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar ? fiscale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/sucontractare conform art.44 si art.45 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de atestare fiscala (in original sau copie legalizata) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat;
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (in original sau copie legalizata), valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificatul constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, numele asociatiilor, numele administratorilor si faptul ca societatea nu se afla in procedura de insolventa;
-Certificatul de inregistrare eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Pentru experienta similara: ofertantul va face dovada ca a incheiat si a indeplinit in ultimii 3 ani cel putin 1 (un) contract de servicii de transport aerian si cazare, cu o valoare de minimum 200.000 lei, reprezentand echivalentul a 47.619, 05 Euro (echivalentul lei /Euro a fost determinat la un curs mediu BNR, respectiv 1 Euro = 4, 2 lei);
-Un numar de 3 (trei) recomandari din partea unor beneficiari din care una trebuie sa fie din partea beneficiarului contractului solicitat;
-Documente de certificare a sistemului calitatii (in copie legalizata), sisteme implementate la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificateISO 9001/2000 privind managementul calitatii. Este obligatoriu ca certificarea de mai sus sa fie pentru activitatea de servicii de agentii de turism;
-Certificat de acreditare IATA;
-Licenta de turism categoria A.-Brevet de turism
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
35596/ 26.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2010 13:00
Locul: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul ANRE din Str. Constantin Nacu, Nr. 3, Sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104642, Fax:  021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021 332.11.88, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevedrilor OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei, Directia Juridica
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr. 3, sect. 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  cod 020995, Romania, Tel. 0213278130, Fax:  0213124365, Adresa internet (URL):  www.anre.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2010 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer