Licitatie Publica - Acord-cadru pentru achizitia serviciului de consultanta tehnico-economica pentru o perioada de 2 ani
Anunt de participare numarul 39002/14.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Boghis
Adresa postala: NR.152, jud. Salaj, Localitatea: Boghis, Cod postal: 457262, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela-Maria Rad, Tel.0260/623733, Email: [email protected], Fax: 0260/623850
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentru achizitia serviciului de consultanta tehnico-economica pentru o perioada de 2 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Comuna Boghis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Nu se cunoaste.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Solicitam servicii de consultanta: tehnico-economica, pentru intocmirea planului de dezvoltare economico-sociala, asistenta calificata SEAP, elaborarea si dezvoltarea cererilor de finantare pentru accesarea Fondurilor Strucurale Europene, intocmirea studiului de fezabilitate economica si a studiului ambiental, intocmirea si redactarea business plan-ului, intocmirea documentatiei de licitatie pentru executia lucrarilor, urmarirea proiectului pana la implementarea lui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74140000-2 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
72221000-0-Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.1)
74141100-0-Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
74231100-8-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta tehnico-economica si management.
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Co-finantare Uniunea Europeana si bugetul Local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Societatea trebuie sa fie inscrisa in Registrul Comertului, avand ca obiect principal de activitate consultanta pentru afaceri si management; Certificat emis de ORC; autorizatie de functionare; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata, a taxelor si impozitelor la bugetul consolidat de stat si bugetul local. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente constand in formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificare atestata in elaborarea proiectelor cu finantare pe fonduri structurale; CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului; o strategie de dezvoltare elaborata pentru o autoritate contractanta; contract similar pentru dezvoltarea unei zone.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5173/12.11.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se va solicita prin cerere si se va obtine la sediul Primariei Boghis, achitand contravaloarea sumei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti/imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National Pentru Dezvoltare Rurala, Programul Operational Regional, Programul Complement Mediu, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: srt. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Boghis
Adresa postala: nr. 152, Localitatea: Boghis, Cod postal: 457262, Romania, Tel.0260/623733, Email: [email protected], Fax: 0260/623850, Adresa internet (URL): www.primariaboghis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2007 17:39